Jump to content

Recommended Posts

Am si eu 2 probleme si va rog sa ma ajutati intr-un fel. Nu sunt mecanic si nu stiu cum sa va explic mai bine

1. in zona in care este filtrul de ulei, si fulia care este legata de alternator motorul este murdar de ulei si acum s-a depus praf si arata foarte aiurea nu imi picura ulei pe carosabil, nivelul de ulei este acelasi, dar acolo sunt mereu vapori de ulei. Presupun ca nu a fost tot timpul asa motorul, ce pot sa fac sa scap de problema? sunt niste garnituri ce trebuie schimbate? Sa strang suruburile alea care sunt pe motor.

2. aseara am auzit cand viram stanga ca scartaie ceva usor la volan. Zgomotul vine cumva chiar din spatele volanului.

Masina este un E46 316i

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema am avut-o si eu acum ceva vreme,trebuie sa cumperi o garnitura,niste o-ring-uri(garnituri circulare),insa este putin greu de ajuns acolo,piesele o sa te coste 20 de lei dar manopera vre-o 50!(verifica uleiul de fiecare data sa nu ai surprize neplacute)!
Link to comment
Share on other sites

Pt. problema 1: este de vina oring-ul de la imbinarea carcasei filtrului de ulei pe motor. Am avut exact aceeasi problema pe un e46 316i. Este destul de dificil de ajuns la el. Trebuie sa mergi la un mecanic sa vada ce garnituri iti mai trebuie si ce trebuie sa desfaca. Iti recomand sa iei garnituri originale ca sa nu ai surprize ulterior. Inca o chestie - incearca sa folosesti uleiul recomandat de BMW pt masina ta altfel risti sa transpire iar.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cu scartaitul am rezolvat am inteles ca e de la lichidul de la servo. dar cu uleiul cum rezolv? Partea incercuita din poza la mine e plina de urme de ulei si praf.

 

Cum adica scartaitu e de la uleiu' de servo ? Ce legatura are una cu alta ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites