Jump to content

Tremura motorul cand scot joja


Recommended Posts

am o mare problema ! am luat un 318 ci din germania si la o sapt dupa ce m-am intors cu el, au inceput sa apara problemele...

1. cand acul sare de 130 km/h in sus, incepe sa se auda un suierat in partea dreapta, cred ca pe la geam..

2. deseori se intampla cand o calc sa nu reactioneze de nici un fel, nici macar in turatii, nici in viteza. are un delay (si cam mare) pana incepe sa-si ia inima in dinti.

3. mi s-a intamplat de 3 ori din care de 2 ori la rand, sa o pornesc, dupa care incepe si tremura tot motorul, intr-un final oprindu-se.

4. si ultima si cea mai ciudata faza; cand scot joja sau busonul de ulei de la _chiulasa_ (cu motorul pornit) incepe si tremura in ultimul hal mai mai sa se opreasca.

Astept parerile voastre ca sa stiu daca se merita sa mai platesc taxa de prima inmatriculare, sa o tin pentru mine... din cate am citit pe aici cel mai probabil ar fi debitmetrul. Va multumesc...

Link to comment
Share on other sites

4. si ultima si cea mai ciudata faza; cand scot joja sau busonul de ulei de la _chiulasa_ (cu motorul pornit) incepe si tremura in ultimul hal mai mai sa se opreasca.

joja de la ulei nu are absolut nici cea mai mica legatura cu mersul motorului.ea doar iti arata nivelul de ulei din baie.

Link to comment
Share on other sites

vajaitul e normal ..e 46 nu e cel mai aerodinamic model ..inchide geamul si nu se mai aude ..Daca auzi vajaitul si cu geamul inchis ..nu prea e normal ..denota un mic accident pe partea aia ..parereamea Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca masina tremura cand scoti joja este dovada ca motorul functioneaza in parametrii! Este normal sa se intample asta, iar daca nu era asa atunci trebuia sa-ti faci probleme!

Cu suieratul...E46 sunt FOARTE problematice cu chederele! Nu cred ca e nici un accident...

Link to comment
Share on other sites

joja de la ulei nu are absolut nici cea mai mica legatura cu mersul motorului.ea doar iti arata nivelul de ulei din baie.

 

 

Faptul ca masina tremura cand scoti joja este dovada ca motorul functioneaza in parametrii!

 

 

 

:twoup: :twoup: :D :D :D :)

Ce ar trebui sa creada initiatorul topicului ? :P

Link to comment
Share on other sites

Ca bine zici ! :twoup:

mars la loc.

 

on topic: Alexxx eu stiam ca singurul caz in care joja de ulei are legatura cu mersul motorului este atunci iti scoate gaze pe acolo.daca se intampla asta inseamna ca are scapari de presiune din cilindru in baia de ulei,adica neetanseitati intre cilindri si pistoane.

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa intrebe un mecanic

 

Si eu acelas lucru recomand.

 

iar Alex_manicu, cu tot respectul, daca nu stie sa nu comenteze!

 

Ca bine zici ! :twoup:

Iar ai iesit la vanatoare de posturi?

 

Acum 1 luna ne intrebai cum procedam cand dam cu spatele si acum ti-ai luat diploma de mecanic?

Link to comment
Share on other sites

m-am linitisit cu joja...asta era cea mai mare temere a mea.... cu suieratul fiind coupe nu are cadru la geamuri... m-am uitat la cheder dar nu pare a fi nimic in neregula cu el; eh, cand trec de 130km/h dau muzica mai tare si se rezolva problema :twoup:, dar chestia cu tremuratul motorului la pornire urmat de oprirea lui si faptul ca nu prea are putere... daca o calc treptat merge perfect, dar mi s-a intamplat cand veneam inspre buc sa ma bag sa depasesc un camion intr-a 4a la 120 si cand am calcat-o surpriza... timp de 2 sec nu am simitit nimic si am fost obligat sa dau inferioara pt ca mai aveam cateva secunde pana la impact... mai nou am auzit ca ar putea fi si pompa de benzina... in orice caz, maine ma duc sa o pun pe tester sa vad ce-mi zice.... multam de raspunsuri, m-am mai linistit si eu
Link to comment
Share on other sites

si eu cred ca debitmetrul e dus,poti sa il verifici scotind mufa si vezi daca mai are intarzierea la accelerare,cat despre joja si capac au dreptate colegii care ti-au spus ca asa e normal,cu portiera e de la chedere,poti incerca sa mai reglezi portiera,sa preseze mai tare pe cheder,sau alt cheder.
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema ! am luat un 318 ci din germania si la o sapt dupa ce m-am intors cu el, au inceput sa apara problemele...

1. cand acul sare de 130 km/h in sus, incepe sa se auda un suierat in partea dreapta, cred ca pe la geam..

2. deseori se intampla cand o calc sa nu reactioneze de nici un fel, nici macar in turatii, nici in viteza. are un delay (si cam mare) pana incepe sa-si ia inima in dinti.

3. mi s-a intamplat de 3 ori din care de 2 ori la rand, sa o pornesc, dupa care incepe si tremura tot motorul, intr-un final oprindu-se.

4. si ultima si cea mai ciudata faza; cand scot joja sau busonul de ulei de la _chiulasa_ (cu motorul pornit) incepe si tremura in ultimul hal mai mai sa se opreasca.

Astept parerile voastre ca sa stiu daca se merita sa mai platesc taxa de prima inmatriculare, sa o tin pentru mine... din cate am citit pe aici cel mai probabil ar fi debitmetrul. Va multumesc...

Toate fac la fel daca scoti joja sau busonul(de ulei de la chilasa) in timpul functionarii motorului. Chestie de vacum

Link to comment
Share on other sites

am fost azi si am pus masina pe tester. se pare ca doar debitmetrul este bulit. am uitat sa mentionez ca-mi consuma 15-16 in buc, mergand normal, gen pensionar... am descoperit azi ca imi patineaza ambreiajul rau de tot, dar nu stiu daca este posibil sa fie de la valva "CDV" de pe cutie.... dar, daca nu este de la ea stie cineva cam cat costa un kit de ambreiaj de e46, 318i ?
Link to comment
Share on other sites

Augsburg, marca LUK:

Kit ambreiaj placa,disc 750 RON

Daca lasi kit-ul tau stricat se scad 23,56 RON

Rulment presiune 84,68 RON

 

Manopera nu stiu exact cat costa, dar presupun ca undeva pe la 4-500 RON?

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca masina tremura cand scoti joja este dovada ca motorul functioneaza in parametrii! Este normal sa se intample asta, iar daca nu era asa atunci trebuia sa-ti faci probleme!

 

De unde ai scos-o pe asta?

 

Este adevarat ca nu este o problema faptul ca tremura cand scoti joja, daca motorul functioneaza normal, nu ai de ce sa te ingrijorezi.

 

Insa tremuratul nu este o dovada ca motorul functioneaza in parametrii normali.

 

@Texx Jay: Mai bine cumperi Sachs.

Ar trebui sa intrebe un mecanic, iar Alex_maniacu, cu tot respectul, daca nu stie sa nu posteze!

 

 

Este un forum public, posteaza cine vrea atata timp cat o face intr-un mod civilizat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si este mai bun ca sachs, luk ? ca mai toata lumea s-a indreptat catre sachs... ?

Manopera la augsburg e vreo cam 500 RON. Am cerut niste informatii cu privire la ambreiaj, si ei mi-au zis ca rulmentul se da separat....si eu stiam ca vine cu Kit-ul..

Nu cred ca e mare diferenta intre Luk si Sachs....sunt cam la acelasi nivel.

 

E posibil ca ambreiajul sa tacane? Se aude un zgomot metalic, cam ca la un diesel asa din zona generala a ambreiajului, si variaza in functie de turatia motorului, fie ca e la relanti, fie in sarcina la peste 2000 rpm. Simt si o vibratie slaba (dar o simt) in concordanta cu tacanitul asta, in pedala de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi si am pus masina pe tester. se pare ca doar debitmetrul este bulit. am uitat sa mentionez ca-mi consuma 15-16 in buc, mergand normal, gen pensionar... am descoperit azi ca imi patineaza ambreiajul rau de tot, dar nu stiu daca este posibil sa fie de la valva "CDV" de pe cutie.... dar, daca nu este de la ea stie cineva cam cat costa un kit de ambreiaj de e46, 318i ?

600 RON

Link to comment
Share on other sites

si este mai bun ca sachs, luk ? ca mai toata lumea s-a indreptat catre sachs... ?

Manopera la augsburg e vreo cam 500 RON. Am cerut niste informatii cu privire la ambreiaj, si ei mi-au zis ca rulmentul se da separat....si eu stiam ca vine cu Kit-ul..

Nu cred ca e mare diferenta intre Luk si Sachs....sunt cam la acelasi nivel.

 

E posibil ca ambreiajul sa tacane? Se aude un zgomot metalic, cam ca la un diesel asa din zona generala a ambreiajului, si variaza in functie de turatia motorului, fie ca e la relanti, fie in sarcina la peste 2000 rpm. Simt si o vibratie slaba (dar o simt) in concordanta cu tacanitul asta, in pedala de ambreiaj.

Schimbi kit-ul cu totul rulment presiune, placa, disc pe cod de origine. Cumperi ce gasesti mai ieftin pentru ca toti respecta acelasi standard.Eu l-am gasit cu 650 RON. Acum e o alta masina. Intra mult mai usor in viteza mai ales treapta 1 si2. Cat despre performante: inainte ajungeam deseori la 4500 rot/min sau peste in oras. Acum nu depasesc 3500 rot/ min decat pe autostrada. Concluzia-cu cat il schimbi mai repede cu atat mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Ca bine zici ! :twoup:

mars la loc.

 

on topic: Alexxx eu stiam ca singurul caz in care joja de ulei are legatura cu mersul motorului este atunci iti scoate gaze pe acolo.daca se intampla asta inseamna ca are scapari de presiune din cilindru in baia de ulei,adica neetanseitati intre cilindri si pistoane.

care i diferenta intre cilindru si piston?? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.