Jump to content

scartaie flansa amortizorului spate. cum ajung acolo?


Recommended Posts

de cateva zile se aude un scartait la flansa de la amortizorul dreapta spate...probabil sunt slabite piulitele sau mai rau..s-a fisurat ceva pacolo...

intrebarea este..stie cineva cum ajung acolo? adica cum demontez capitonajul din portbagaj sa pot ajunge la cele 3 piulite?

Link to comment
Share on other sites

de cateva zile se aude un scartait la flansa de la amortizorul dreapta spate...probabil sunt slabite piulitele sau mai rau..s-a fisurat ceva pacolo...

intrebarea este..stie cineva cum ajung acolo? adica cum demontez capitonajul din portbagaj sa pot ajunge la cele 3 piulite?

da se demonteaza capitonajul si se shimba flansa. nu ai treaba cu cele 3 piulite

Link to comment
Share on other sites

de cateva zile se aude un scartait la flansa de la amortizorul dreapta spate...probabil sunt slabite piulitele sau mai rau..s-a fisurat ceva pacolo...

intrebarea este..stie cineva cum ajung acolo? adica cum demontez capitonajul din portbagaj sa pot ajunge la cele 3 piulite?

da se demonteaza capitonajul si se shimba flansa. nu ai treaba cu cele 3 piulite

ok..cum se scoate capitonajul? eu asta intreb..

Link to comment
Share on other sites

Ce risca daca utilizeaza turismul asa? si eu am o problema asemanatoare si abia saptamana urmatoare pot sa o rezolv. Se aude un scartait cand apas pe portbagaj sau urc in turism, insa pe stanga spate. Iar amortizorul aferent este scurs.
Link to comment
Share on other sites

de cateva zile se aude un scartait la flansa de la amortizorul dreapta spate...probabil sunt slabite piulitele sau mai rau..s-a fisurat ceva pacolo...

intrebarea este..stie cineva cum ajung acolo? adica cum demontez capitonajul din portbagaj sa pot ajunge la cele 3 piulite?

posibil sa fie si din bucsi 2 mici una mare pe bascula spate

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e la touring,dar la sedan nu trebuie dat capitonajul jos,se scoate doar capacul de la difuzor si spatarul de la bancheta.apoi e simplu ai 3 suruburi la flansa si unul jos in spatele fuzetei.scoti amortizorul cu tot cu arc si flansa,iti schimbi ce ai de schimbat si cauti un prieten mai solid sa te ajute cand pui flansa noua(in loc de presa),succes
Link to comment
Share on other sites

E destul de complicat de dat jos capitonajul. Ca sa-l dai jos ai de desfacut niste suruburi pe podea, la marginea aia de plastic de la geam ai si acolo niste suruburi + niste clipsuri, trebuie sa dai jos carcasa de plastic prin care trece centura, scoase banchetele. scoasa placa care acopera roata de rezerva. Eu l-am dat jos, luand-o pe bajbaite. Pana la urma te prinzi cum e prins.

Daca vrei sa-l dai jos, ne putem vedea sa-l dam jos impreuna pt ca e destul de greu de explicat. Ce suspensie ai pe masina? Normala sau reglabila? Ca sa stii cat decartezi la flanse.

Link to comment
Share on other sites

E destul de complicat de dat jos capitonajul. Ca sa-l dai jos ai de desfacut niste suruburi pe podea, la marginea aia de plastic de la geam ai si acolo niste suruburi + niste clipsuri, trebuie sa dai jos carcasa de plastic prin care trece centura, scoase banchetele. scoasa placa care acopera roata de rezerva. Eu l-am dat jos, luand-o pe bajbaite. Pana la urma te prinzi cum e prins.

Daca vrei sa-l dai jos, ne putem vedea sa-l dam jos impreuna pt ca e destul de greu de explicat. Ce suspensie ai pe masina? Normala sau reglabila? Ca sa stii cat decartezi la flanse.

am reglabila :) cred k miam facut o idee ce si cum tre desfacut...sper numa sa nu fie grava situatia la flansa

Link to comment
Share on other sites

O sa fie mai scump. Cea mai ieftina flansa pt reglabila am gasit 150RON, Mahle cred ca erau.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=30098&hl=

io ma gandeam k is slabite piulitele de la flansa...am mai avut problema asta acum vreo 3 ani la renault clio...

sapt viitoare ma apuc de desfacut. masina este in tulcea la tinichigerie si ios in bucuresti.

mersi de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi fost piulitele slabite ar fi batut serios, ti-ai fi dat seama. Flanse duse, recomandat sa le schimbi pe amandoua. Ai grija cand scoti amortizoarele, sa nu lovesti conductele de la LAD sau sa le rupi. Sunt vechi si ruginite iar furtunele imbatranite si pot ceda. Va trebui sa dai drumul la aerisitorul pe care il ai in distribuitorul de sub masina, pt a strange amortizoarele. Eliberezi presiunea din instalatie si poti scoate amortizoarele. Desfaci amortizoarele din surubul de jos, desfaci conducta de presiune si cele 3 suruburi de sus si le tragi afara. De asemenea ai grija cu ce ulei hidraulic completezi, eu l-am gasit doar la BMW. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi fost piulitele slabite ar fi batut serios, ti-ai fi dat seama. Flanse duse, recomandat sa le schimbi pe amandoua. Ai grija cand scoti amortizoarele, sa nu lovesti conductele de la LAD sau sa le rupi. Sunt vechi si ruginite iar furtunele imbatranite si pot ceda. Va trebui sa dai drumul la aerisitorul pe care il ai in distribuitorul de sub masina, pt a strange amortizoarele. Eliberezi presiunea din instalatie si poti scoate amortizoarele. Desfaci amortizoarele din surubul de jos, desfaci conducta de presiune si cele 3 suruburi de sus si le tragi afara. De asemenea ai grija cu ce ulei hidraulic completezi, eu l-am gasit doar la BMW. Spor!

ms mult..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

ce legatura are flansa cu sistemu de la reglabila? sau ce reglabila ai tu pe spate de trebuie flansa speciala?

 

eu am suspensie sport reglabile, cu coilover pe fata si pe spate arata ca sistemu normal da cu surub pe arc, arcul pus in alta parte decat amortizorul

 

amortizorul e la fel ca cel normal, atat ca mai rigid

 

deci flansa in care intra amortizorul e una normala, nu e speciala pentru suspensie reglabila

Link to comment
Share on other sites

ce legatura are flansa cu sistemu de la reglabila? sau ce reglabila ai tu pe spate de trebuie flansa speciala?

 

eu am suspensie sport reglabile, cu coilover pe fata si pe spate arata ca sistemu normal da cu surub pe arc, arcul pus in alta parte decat amortizorul

 

amortizorul e la fel ca cel normal, atat ca mai rigid

 

deci flansa in care intra amortizorul e una normala, nu e speciala pentru suspensie reglabila

eu stiu ca e diferit amortizorul datorita suspensiei self leveling care nu e acelasi lucru cu suspensie sport reglabila...

Link to comment
Share on other sites

Pai are, daca citeai putin vedeai ca sunt flanse diferite pentru cele 2 modele. Aici se vorbeste de o suspensie autoreglabila care exista pe multe touringuri E34, nu de suspensie reglabila aftermarket. e vorba de sistemul LAD de la BMW, daca ai rabdare gasesti ceva informatie. La acel sistem axul amortizorului e putin mai gros decat la cel standard si din aceasta cauza exista alta flansa.

E prima oara cand aud ca majoritatea touring-urilor E34 au probleme cu rugina in zona aia. Mai degraba as spune ca au ceva probleme pe la praguri, mai ales in fata.

Link to comment
Share on other sites

scuze dar mam speriat, am suspensia reglabila aftermarket cum ai zis tu, in portbagaj si urmeaza sa o montez :) am citit tutoriale despre montare si nu zicea nimic de flanse speciale, o sa le folosesc pe cele de pe masina, si care bate o sa o schimb, pentru ca si eu am o problema pe fata dreapta cu ceva sunet, sper sa fie flansa si nu si altceva :lol:

 

btw, eu am e46 2001

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.