Jump to content

In sfarsit poze si cu masina mea...:-)


L.E.S.

Recommended Posts

Salut, sa-ti traiasca "animalul" foarte frumos interiorul!

Pune-i si tu niste jante pe 19" daca vrei sa scoti tot din ea si cauciucuri Michelin Pilot sport PS2.

Detector Escort Passport SR7 in bara. http://www.car-sound.ro/detectoare-radar/e...ssport-sr7.html

Merita <_<

Si inca ceva... eu i-as scoate inscriptionarea motorizarii de pe spate!

Edited by Vampiroiul535
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut, sa-ti traiasca "animalul" foarte frumos interiorul!

Pune-i si tu niste jante pe 19" daca vrei sa scoti tot din ea si cauciucuri Michelin Pilot sport PS2.

Detector Escort Passport SR7 in bara. http://www.car-sound.ro/detectoare-radar/e...ssport-sr7.html

Merita <_<

Si inca ceva... eu i-as scoate inscriptionarea motorizarii de pe spate!

 

 

MERCI MULT! :)

Sa stii ca se pot face inca multe multe dar... daca mi-ai vedea drumurile din oras mi-ai spune sa le schimb si astea de pe 18 repede si sa pun pe 16 :blink: ... cred ca suntem campioni la cratere... e nasol, sincer... :unsure: Astept si eu sa ne aliniem cat de cat la celellalte orase care au facut ceva si pe partea asta(drumuri), cel putin cat de cat... cat despre inscriptionare si eu as fi preferat fara insa in orasul asta in care nu exista o parcare sa nu fie 2ua e60uri unul langa celalalt, asta mai face diferenta :blink: ... normal, pt. necunoscatori :bashwall: . La asta ma mai gandesc! Cred ca urmatorul pas e un eleron M pe portbagaj si un ACS pe luneta... Pe "criza" asta totul trebuie gandit ffbine mai ales cand aduni ceva banuti pt "animal" :wub: ...

Link to comment
Share on other sites

Cat % au folile de pe fata ? <_<

 

 

NU AM FOLII PE FATA! :bashwall: ideea e ca geamul nu e chiar complet transparent...iar cu acele folii AT35 llumar de pe spate da senzatia de folii si pe fata... arata foarte interesant :) ... parerea mea...

da.arata foarte bine d asta am si intrebat :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Parca ar fi aratat mai bine daca iti puneai folii 30% pe toate geamurile .

 

 

 

Si eu m-am gandit... stii, nu am vrut sa pun ca daca nu-mi place sa nu trebuiasca sa la dau jos... acum, daca mai incolo mi se "pune pata" poate ca ma reintorc la tipul cu foliile... acum sunt legal 100% :unsure: ... mai ies si in alte orase, cj, sj, oradea, bm, si nu vreau sa se lege "oamenii legii" de mine... deocamdata imi place asa... apoi mai vad... s-ar putea sa ajung sa pun si pe fata... inca e prea "tanara" situatia sa ma pronunt :bashwall: ...

 

... deocamdata, gandul meu e la un eleron M de ala "finut" si niste oglinzi M... inca nu am bani pt. alea dar... incep sa strang :blink: ... iar jentile le las astea ca imi plac ffmult si sunt unice aici in oras... am vazut o data la fel dar de atunci deloc... majoritatea au jante M... prea "comun" :blink:

 

535D....sa plang...sa rad.....deja m-a pufnit plansul... De exceptie masina ta!

 

 

 

535d... iti spun eu, te indragostesti :wub: ... pacat ca nu multi isi permit asa masina(mai ales motor), dar sincer, mi-as dori ca toti iubitorii(pasionatii, mai exact) adevarati de bmw sa aiba parte de acest sentiment unic pe care ti-l poate oferi masina asta... <_<

 

Oricum, bmw e... :)

Link to comment
Share on other sites

:wub:foarte frumoasa. sa o folosesti sanatos.

 

 

merci mult... cand treceti prin sm luati legatura cu mine ca ne plimbam un pic :)

m-a dus cineva in cluj cu o scula asemanatoare. crede-ma ca nu sunt masochist sa imi fac sange rau iarasi. dar thanks oricum. <_<

Link to comment
Share on other sites

:wub:foarte frumoasa. sa o folosesti sanatos.

 

 

merci mult... cand treceti prin sm luati legatura cu mine ca ne plimbam un pic :)

m-a dus cineva in cluj cu o scula asemanatoare. crede-ma ca nu sunt masochist sa imi fac sange rau iarasi. dar thanks oricum. <_<

 

 

:bashwall:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, e un 535d din 2005... nu cred ca trebuie sa spun, pentru ca pasionatii de bmw stiu, este biturbo si are 272 cp...

 

L.E.S. - ATENTIE!!!... bmw 535d, NU ESTE BITURBO !!! - este o foarte mare eroare...biturbo inseamna cu totul alteceva...prima diferenta este ca cele 2 turbine de la un biturbo nu sunt legate in linie!!!...iar biturbo se monteaza de obicei pe motoare in V... (V6 - mai putin, V8, V10, V12, W10,12)

 

...are intradevar 2 turbine, legate in linie...1) una mica pt turatii sub 1500RPM - functioneaza singurica pana la 1500RPM pentru ca motorul sa raspunda mai repede si sa aiba cuplu la turatii mai mic...

2) una mare (cred ca cea de pe 530), care intra in functiune dupa 1500RPM - functioneaza impreuna cu cea mica...

...motorul este cel de 3.0l ca si cutia... cu "mici" <_< modificari... injectoare, turbine, soft...etc...

 

 

...doar asa ca sa stii ce ai sub capota si ce-si dorec altii...

 

ps. sa o stapanesti sanatos... ca oricum este o supermasina...

 

apropos...super tari geamurile, imi place ca nu ai pus folii cat mai inchise, asa vreau sa fac si eu la a mea...e mai eleganta asa decat cu geamurile negre...

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, e un 535d din 2005... nu cred ca trebuie sa spun, pentru ca pasionatii de bmw stiu, este biturbo si are 272 cp...

 

L.E.S. - ATENTIE!!!... bmw 535d, NU ESTE BITURBO !!! - este o foarte mare eroare...biturbo inseamna cu totul alteceva...prima diferenta este ca cele 2 turbine de la un biturbo nu sunt legate in linie!!!...iar biturbo se monteaza de obicei pe motoare in V... (V6 - mai putin, V8, V10, V12, W10,12)

 

...are intradevar 2 turbine, legate in linie...1) una mica pt turatii sub 1500RPM - functioneaza singurica pana la 1500RPM pentru ca motorul sa raspunda mai repede si sa aiba cuplu la turatii mai mic...

2) una mare (cred ca cea de pe 530), care intra in functiune dupa 1500RPM - functioneaza impreuna cu cea mica...

...motorul este cel de 3.0l ca si cutia... cu "mici" <_< modificari... injectoare, turbine, soft...etc...

 

 

...doar asa ca sa stii ce ai sub capota si ce-si dorec altii...

 

ps. sa o stapanesti sanatos... ca oricum este o supermasina...

 

apropos...super tari geamurile, imi place ca nu ai pus folii cat mai inchise, asa vreau sa fac si eu la a mea...e mai eleganta asa decat cu geamurile negre...

 

Merci mult... chiar nu am stiut exact cum functioneaza... sau, mai precis, in ce consta treaba asta cu "twinturbo"... oricum, merita :)

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, e un 535d din 2005... nu cred ca trebuie sa spun, pentru ca pasionatii de bmw stiu, este biturbo si are 272 cp...

 

L.E.S. - ATENTIE!!!... bmw 535d, NU ESTE BITURBO !!! - este o foarte mare eroare...biturbo inseamna cu totul alteceva...prima diferenta este ca cele 2 turbine de la un biturbo nu sunt legate in linie!!!...iar biturbo se monteaza de obicei pe motoare in V... (V6 - mai putin, V8, V10, V12, W10,12)

 

...are intradevar 2 turbine, legate in linie...1) una mica pt turatii sub 1500RPM - functioneaza singurica pana la 1500RPM pentru ca motorul sa raspunda mai repede si sa aiba cuplu la turatii mai mic...

2) una mare (cred ca cea de pe 530), care intra in functiune dupa 1500RPM - functioneaza impreuna cu cea mica...

...motorul este cel de 3.0l ca si cutia... cu "mici" <_< modificari... injectoare, turbine, soft...etc...

 

 

...doar asa ca sa stii ce ai sub capota si ce-si dorec altii...

 

ps. sa o stapanesti sanatos... ca oricum este o supermasina...

 

apropos...super tari geamurile, imi place ca nu ai pus folii cat mai inchise, asa vreau sa fac si eu la a mea...e mai eleganta asa decat cu geamurile negre...

hotareste-te. stii exact cum e cu turbo asta sau numa "crezi".biturbo inseamna ca are 2 turbine nu neparat ca fiecare alimenteaza un anumit nr de cilindri separat.

Link to comment
Share on other sites

hotareste-te. stii exact cum e cu turbo asta sau numa "crezi".biturbo inseamna ca are 2 turbine nu neparat ca fiecare alimenteaza un anumit nr de cilindri separat.

 

eu nu am vazut pana acum biturbo, o turbina dupa alta in linie ... poate-mi zicisi mie un motor non V cu biturbo din fabrica...or fi nu zic, poate le stii tu...

 

am o intrebare pt tine...!!! Daca e asa cum spui tu, atunci de ce BMW nu a denumit masina 530 biturbo sau 535 biturbo...etc??? <_<

dupa cum vezi ei au evitat sintagma de BITURBO, cu toate ca ar fi sunat bine...

 

si da, stiu exact... :)

Link to comment
Share on other sites

<_< Daca vrei sa intelegi exact ce e cu biturbo...dc stii engleza, vei stii ca nu stau sa traduc acu...

 

 

"There is something called a sequential turbo system, it's like you described, one turbo then the other activates, this helps cover the rev-range and gives it less initial turbo-lag."

 

"Bi/Twin turbo's are generally used for V-engines, one turbo serving each cylinder bank. Opel and BMW are now developing a so-called register turbo system, where one turbo takes over from the other at higher revs. "

 

 

pe scurt...535 are "register turbo system" sau "sequential turbo system". Nu este BITURBO IN SENSUL GENERAL AL DEFINITIEI.

cred ca o sa deschid un topic pe tema asta, ca-s multi care-si dau cu parerea...

 

dar dc vrei neaparat sa-i zici biturbo..e k si trabantul este o masina... :)

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Uite ca apare si un update la topicul meu :) ...

 

Prin 30 octombrie 2008 a intrat in tara adusa chiar de mine... putin peste o luna, masina va avea 2 ani in tara... Probleme nu au prea fost(un senzor de parcare), in rest, toate celelalte la zi, ulei, filtre, placute pe fata, lichid frana etc. Urmeaza sa schimb acumulatorul, cred ca mai fac un schimb de ulei inainte de iarna, si anul acesta nu ma mai las fara, iau si anvelope de iarna.

In momentul de fata masina se prezinta asa: 96166 km(avea 64700 km cand am cumparat-o), asa ca am facut 31466 km de cand o am. Pe acesti 31466 km, am o medie de aproximativ 10.2%, cu o viteza medie de 36,3 km/h.

Totodata, m-am ales si cu cateva "autografe" de la "prieteni", dar le trecem cu vederea... Per ansamblu, sunt foarte multumit ca am ales aceasta masina(chiar daca nu eram pe la inceputuri foarte incantat de e60uri), dar mai ales, nu regret nici un moment aceasta motorizare :twoup:

 

Si cateva poze mai recente...

post-16029-1284629476_thumb.jpg

post-16029-1284629515_thumb.jpg

post-16029-1284629594_thumb.jpg

Edited by L.E.S.
Link to comment
Share on other sites

Ooooo ai pus stopuri LCI si Angel alb, felicitari, arata intr-un mare fel rachetuta :)

 

Merci prietene... in viitorul apropiat sper sa reusesc sa vin s-o vezi live, dar mai ales sa vad eu "bivolul" tau :twoup: ...

 

si pe scaune ce ai ?

 

am folosit de mai bine de un an un material ce imita blanita, pentru ca, umbland foarte mult in jeansi pielea bej e ffsensibila... se murdarea... umblu mult pe oras si se "uzeaza" mult prea tare... Blanita e "aranjata" de un prieten tapiter... dar nu peste mult timp, o sa o dau jos, cred ca o sa caut altceva... acum pe iarna o sa imi prinda foarte bine... ideea este ca asa le-am facut sa pot folosi atat ventilatia din scaune cat si incalzirea... deci, nu arata foarte bine ca estetic insa, pacat de pielea aia... ideea e ca nu ma asteptam sa se comporte atat de bine... e drept ca a fost 90 ron metru liniar de material dar... e ok... pe viitor ma mai gandesc...

 

Pielea ursului din padure?

 

... cred ca era de la gradina zoologica... cui nu-i place poate sa-si intorca privirea in alta parte :)

Link to comment
Share on other sites

. se murdarea... umblu mult pe oras si se "uzeaza" mult prea tare... Blanita e "aranjata" de un prieten tapiter... dar nu peste mult timp, o sa o dau jos, cred ca o sa caut altceva... acum pe iarna o sa imi prinda foarte bine... ideea este ca asa le-am facut sa pot folosi atat ventilatia din scaune cat si incalzirea...

 

Nu aveti firme detailing acolo pt curatare tapiterie ? Exista diverse solutii pt curatat pielea , presupun ca stiai de ele . BAfta

Link to comment
Share on other sites

imi place enorm masina asta, am citit topic-urile celor ce poseda 535 pentru ca as vrea sa achizitionez unul in viitorul apropiat, al tau cred ca are cei mai putini km, vad ca probleme nu ai avut cu masina, nu de ordin mecanic cel putin. Ma surprinde totusi ca ai facut asa putini km in 2 ani, eu am facut aproape 63k in cca 2.5 ani cu un 318i din 2001, mi-ar fi fost greu sa ma abtin sa nu o conduc cat mai mult, cu una ca a ta as fi mers cu o placere cu muuult mai mare, am mers cu a unui prieten care a avut un 535 si era o placere sa mergi la drumuri lungi, usurinta cu care depasesti si relaxarea pe autostrada la viteza de croaziera e o incantare, ca sa numai vorbim de confortul ce ti-l asigura dotarile masinii. Sa ai grija de ea si la cat mai multi km iar cand vei vrea sa o vinzi, desi e de tinut masina ta pentru cel putin inca 2 ani, mi-ar placea sa o iau eu, daca nu cumpar ceva pana atunci.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.