Jump to content

zgomot ciudat la pornire la rece


Recommended Posts

Cum ziceam, revin cu raspunsul dupa ce amfost la service...

 

mi-au schimbat fulia (de motor parca), o curea ...care se credea initial ca e cauza pt zgomot...insa zgomotu tot acolo era dupa ce au scos-o..si au bagat-o iar la teste si altele..si concluzia a fost ca ar trebui desfacut tot motoru ca sa se gaseasca cauza...si am venit cu zgomot am plecat tot cu zgomot...dar cu fulia si cureaua schimbata ... :) acu cand zic zgomto nu va ganditi ca e ceva ce iti zgarie timpanele...nu e..dar, cand mergi cu ea de cateva luni...observi..ca mai apare un zgomot in plus una alta...

 

cam atat...

 

Eu in locul tau as incerca la un alt service pentru ca pe masina aia ai dat niste bani si nu ii lasa sa isi bata joc de tine niste tantalai care sunt entuziatmati ca poarta o salopeta cu sigla bmw pe ea.pacat ca masina este in garantie si nu te lasa la mana lor.Bafta si dale in gura

Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam, revin cu raspunsul dupa ce amfost la service...

 

mi-au schimbat fulia (de motor parca), o curea ...care se credea initial ca e cauza pt zgomot...insa zgomotu tot acolo era dupa ce au scos-o..si au bagat-o iar la teste si altele..si concluzia a fost ca ar trebui desfacut tot motoru ca sa se gaseasca cauza...si am venit cu zgomot am plecat tot cu zgomot...dar cu fulia si cureaua schimbata ... :) acu cand zic zgomto nu va ganditi ca e ceva ce iti zgarie timpanele...nu e..dar, cand mergi cu ea de cateva luni...observi..ca mai apare un zgomot in plus una alta...

 

cam atat...

pune-i sĂŁ-Ăži scoatĂŁ prima oarĂŁ cureaua de la servo Âşi sĂŁ porneascĂŁ motorul. DacĂŁ nu se mai aude nimic e clar de la pompĂŁ servo, ĂŽn cel mai fericit caz cum e la mine sper(am sĂŁ schimb acum uleiul)este uleiul care trebuie schimbat la servodirecĂžie. DacĂŁ zgomotul nu dispare, pune-i sĂŁ scoatĂŁ Âşi cea de-a doua curea care angreneazĂŁ pompa de apĂŁ, alternatorul Âşi compresorul de A/C. dacĂŁ zgomotul dispare e ori la pompa de apĂŁ, ori la alternator ori la compresorul de climĂŁ.

o notĂŁ importantĂŁ: sĂŁ nu-Ăži ĂžinĂŁ motorul pornit mai mult de 30sec cu cea dea doua cureaua scoasĂŁ pt ca nu mai circulĂŁ apa ĂŽn motor.

dar la o maºinã de 4 luni ºi 6800km cam greu de crezut ce se Întâmplã, sã nu fi avut vreun defect de fabricaÞie la vreuna din piesele amintite de mine mai sus.

uleiul la servodirecĂžie se exclude la 4 luni Âşi 6800km, poate doar ĂŽn cazul prezenĂžei unui ulei necorespunzĂŁtor din fabricĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

cum citisem pe aici de cureaua de la servo and stuff, am si mentionat asta si au zis ca au schimbat-o...dar tot a ramas zgomotu

 

acu avand in vedere ca au tinut-o destul de mult a doua oara cand i-au facut tot felu de teste ...ma gandesc ca or fi testat si ei astea...

 

problema este alta....ca eu degeaba le spun, ca nu ai voie sa intri in service...doar sa faca testu afara in parcare unde poti sa intri cu masina...

 

ca o faza distractiva (sau poate tragi-comica)...trecusem vreo 2 pasi de bariera care separa intrarea in service de restul parcarii si a sarit un gardian ca ars..ca nu am voie acolo sa trec imediat dincolo de bariera:))

 

sincer as fi interesat , si nu de fitze , ci ca nu am baza deloc in ce se cheama service si romania...fie el si bmw..., cum ziceam, as fi interesat sa merg in afara .austria/germania ceva , ca am inteles ca garantia e internationala ... inca o alternativa era sa desfaca motoru sa veerifice de unde e , dar nu era nici cel care se ocupa de motoare (plecat la training) si cica nici nu s-ar cuveni asa ceva la un motor nou.

 

asa ca daca paote sa-mi dea cineva un sfat si niste info despre cat m-ar ajunge si pe unde si cum sa fac cu emrsu in afara, cred ca asta ramane una din cele mai bune solutii .

 

oricum sunt un pic dezamagit totusi ca la ~7000 km si 4 luni si o caruta (sau carucior :) ) de bani, deja a trebuit ceva schimbat..dar poate am avut eu ghinion la masina...who knows...

 

mersi pt raspunsurile de pana acum :)

 

P.S.: din pacate ideile imi vin mai greu :) asa ca, ma mai gandeam...cum Bucurestiu e cum e..si gropile sunt peste tot, am luat vreo 3 gropi de cand am masina...una din ele...destul de urat zic eu...rotile si jentile sunt ok, dar ma gandesc poate de la soc sa se fii dereglat ceva p`acolo si de acolo sa apara si zgomotu? ...nu pot sa zic ca zgomotu a aparut fix dupa aia...dar cert e ca nu era inainte...

Edited by eemerge
Link to comment
Share on other sites

cum citisem pe aici de cureaua de la servo and stuff, am si mentionat asta si au zis ca au schimbat-o...dar tot a ramas zgomotu

 

acu avand in vedere ca au tinut-o destul de mult a doua oara cand i-au facut tot felu de teste ...ma gandesc ca or fi testat si ei astea...

 

problema este alta....ca eu degeaba le spun, ca nu ai voie sa intri in service...doar sa faca testu afara in parcare unde poti sa intri cu masina...

 

ca o faza distractiva (sau poate tragi-comica)...trecusem vreo 2 pasi de bariera care separa intrarea in service de restul parcarii si a sarit un gardian ca ars..ca nu am voie acolo sa trec imediat dincolo de bariera:))

 

sincer as fi interesat , si nu de fitze , ci ca nu am baza deloc in ce se cheama service si romania...fie el si bmw..., cum ziceam, as fi interesat sa merg in afara .austria/germania ceva , ca am inteles ca garantia e internationala ... inca o alternativa era sa desfaca motoru sa veerifice de unde e , dar nu era nici cel care se ocupa de motoare (plecat la training) si cica nici nu s-ar cuveni asa ceva la un motor nou.

 

asa ca daca paote sa-mi dea cineva un sfat si niste info despre cat m-ar ajunge si pe unde si cum sa fac cu emrsu in afara, cred ca asta ramane una din cele mai bune solutii .

 

oricum sunt un pic dezamagit totusi ca la ~7000 km si 4 luni si o caruta (sau carucior :) ) de bani, deja a trebuit ceva schimbat..dar poate am avut eu ghinion la masina...who knows...

 

mersi pt raspunsurile de pana acum :)

 

P.S.: din pacate ideile imi vin mai greu :) asa ca, ma mai gandeam...cum Bucurestiu e cum e..si gropile sunt peste tot, am luat vreo 3 gropi de cand am masina...una din ele...destul de urat zic eu...rotile si jentile sunt ok, dar ma gandesc poate de la soc sa se fii dereglat ceva p`acolo si de acolo sa apara si zgomotu? ...nu pot sa zic ca zgomotu a aparut fix dupa aia...dar cert e ca nu era inainte...

 

eu am un prieten care a mers cu un 520d la un servis bmw la Budapesta si a fost foarte multumit de cum a fost tratat si de interventia care i s-a facut la masina.Daca ai posibilitatea sa mergi la Budapesta eu ti-as recomanda sa mergi.

Link to comment
Share on other sites

cum citisem pe aici de cureaua de la servo and stuff, am si mentionat asta si au zis ca au schimbat-o...dar tot a ramas zgomotu

 

acu avand in vedere ca au tinut-o destul de mult a doua oara cand i-au facut tot felu de teste ...ma gandesc ca or fi testat si ei astea...

 

problema este alta....ca eu degeaba le spun, ca nu ai voie sa intri in service...doar sa faca testu afara in parcare unde poti sa intri cu masina...

 

ca o faza distractiva (sau poate tragi-comica)...trecusem vreo 2 pasi de bariera care separa intrarea in service de restul parcarii si a sarit un gardian ca ars..ca nu am voie acolo sa trec imediat dincolo de bariera:))

 

sincer as fi interesat , si nu de fitze , ci ca nu am baza deloc in ce se cheama service si romania...fie el si bmw..., cum ziceam, as fi interesat sa merg in afara .austria/germania ceva , ca am inteles ca garantia e internationala ... inca o alternativa era sa desfaca motoru sa veerifice de unde e , dar nu era nici cel care se ocupa de motoare (plecat la training) si cica nici nu s-ar cuveni asa ceva la un motor nou.

 

asa ca daca paote sa-mi dea cineva un sfat si niste info despre cat m-ar ajunge si pe unde si cum sa fac cu emrsu in afara, cred ca asta ramane una din cele mai bune solutii .

 

oricum sunt un pic dezamagit totusi ca la ~7000 km si 4 luni si o caruta (sau carucior :) ) de bani, deja a trebuit ceva schimbat..dar poate am avut eu ghinion la masina...who knows...

 

mersi pt raspunsurile de pana acum :)

 

P.S.: din pacate ideile imi vin mai greu :) asa ca, ma mai gandeam...cum Bucurestiu e cum e..si gropile sunt peste tot, am luat vreo 3 gropi de cand am masina...una din ele...destul de urat zic eu...rotile si jentile sunt ok, dar ma gandesc poate de la soc sa se fii dereglat ceva p`acolo si de acolo sa apara si zgomotu? ...nu pot sa zic ca zgomotu a aparut fix dupa aia...dar cert e ca nu era inainte...

 

eu am un prieten care a mers cu un 520d la un servis bmw la Budapesta si a fost foarte multumit de cum a fost tratat si de interventia care i s-a facut la masina.Daca ai posibilitatea sa mergi la Budapesta eu ti-as recomanda sa mergi.

 

s-ar putea sa am un drum mai lung prin afara in decembrie..si sa vad cum se comporta dus-intors si probabil daca mai e ceva, urmatoru drum o sa fie undeva in afara la un service... mersi de info :)

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.