Jump to content

Despre siguranta autovehiculelor


cristimm

Recommended Posts

in prima parte: avem auto lights...ok. dar avem optiune cel putin la BMW "daytime running lights". deci, cum pornim masina (cu optiunea asta activata) avem farurile aprinse - indifernet de momentul zilei, lumina sau intuneric. (asta daca comutatorul de lumini este pe auto).

 

DLR sunt lumini total independente de faruri. Nu au legatura cu pozitia cum s-ar spune. La E34 de exemplu sunt in bandouri, si in general la cam toate masinile americane, cumva in lateral in bara, daca nu au bandouri. Se aprind imediat cum ai pus contactul, nu exista optiune sa le opresti, pornesti sau altceva.

 

E46 de US nu are DLR si nici cele de Europa. Posibil sa fie alte modele de BMW care sa aiba DLR, dar nu retin acum.

 

Deci ce am incercuit cu rosu pe poza, nu sunt niste ochi de pisica, au becuri ca si semnalizarile laterale si sunt pornite tot timpul.

post-116-1231541757_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

sunt sigur ca nu la asta se refera autorul acestui..."gen" articol.

 

iar eu vorbesc despre altceva. DRL, este o optiune ce poate fi activata din iDrive... la E60, E87, E90 etc... lasa e34 ala...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ce spune asta e o tampenie, daca pun pe off, nu se aprinde nimic...indiferent de masina.

 

la mb ºtiu cã se poate seta din obc parcã, sã-Þi rãmâna farurile aprinse, indiferent de poziÞia butonului. tot un fel de drl... m-am speriat la un moment dat, la un e220cdi parcã, indiferent pe ce poziÞie puneam butonul, farurile rãmâneau aprinse... dup'aia am gãsit În meniu opÞiunea....

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ce spune asta e o tampenie, daca pun pe off, nu se aprinde nimic...indiferent de masina.

 

la mb ºtiu cã se poate seta din obc parcã, sã-Þi rãmâna farurile aprinse, indiferent de poziÞia butonului. tot un fel de drl... m-am speriat la un moment dat, la un e220cdi parcã, indiferent pe ce poziÞie puneam butonul, farurile rãmâneau aprinse... dup'aia am gãsit În meniu opÞiunea....

 

da, nu-i nici o filozofie...se poate activa sau nu functia asta. mare smecherie..... nu inteleg mirarea astuia de a scris prostiile astea... o fi vreun "redneck" de bastina. Pe GMC-ul lui de 20 de ani probabil ca "optiunea" e inactiva...

 

auzi...ce sa-ti spun, daca zice un "hamerican" ceva, e pe bune...complexe inca nedepasite de un popor slab :)

Link to comment
Share on other sites

Pai lasa BMW-urile astea noi care au tot felul de optiuni, nu cred ca ala din articol, cand l-a scris, stia el de E60. BMW-urile vechi aveau DLR separat de far.

 

Poate ca si la E46/E39 sa existe posibilitatea ca din soft sa ramana aprinsa pozitia, tot ce e posibil, dar din ce am putut personal sa probez, E46 sau X3 nu au DLR.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt de acord cu tot ce scrie in articol dar este amuzant pe alocuri si de aceea l-am postat. Pur si simplu este o abordare diferita. Cu siguranta ca autorul nu a vizat BMW-urile care probabil ca nu sufera de nici una din acele probleme ci in special masinile americane. Sunt totusi de acord cu faptul ca daca o masina te face sa te simti mai in siguranta o sa mergi mai repede si deci riscul unui accident creste. Gluma cu tepusa in volan este absolut geniala.

 

Fiecare are criterii diferite cand alege o masina. Cine se pricepe se va uita la sasiu, suspensii, motor si abia apoi (sau deloc) la electornice. Am auzit zilele trecute o discutie care m-a amuzat teribil. O persoana spunea ca a ales masia X contra masinii Y pentru ca avea bluetooth :) . Evident ca daca-l intrebai ce tip de suspensie are masina X si Y dadea din umeri.

Link to comment
Share on other sites

Oricum nu prea are mare importanta acest amanunt...

 

... si nici alte lucruri inedite citite acolo si citate aici. Important este faptul ca "biblia" aia sau ce se vrea a fi, are erori (ca sa ma exprim eufemistic).

 

Uite, apropo de ABS si de ce nu functioneaza la anumite viteze, fara sa intram in discutii prea tehnice, ca nu este locul aici.

 

Fragment dintr-o carte de specialitate, auto.

 

 

Despre ce carte este vorba?

 

Un paragraf de acolo atinge un subiect sensibil si anume distanta de franare a unei masini cu ABS vs fara ABS.

Link to comment
Share on other sites

scopul franelor, ideal e sa te opreasca inainte sa intri intr-un obstacol, apoi sa reduca viteza de impact, si mai nou, sa te tina pe linie dreapta, nu sa franezi brusca ca tetiera cu par din fata franeaza fara motiv, si franele te duc pe contrasens...

 

Normal ca dupa ce s-a produs accidentul, si soferul nu a patit nimic, se va agita despre masina, si va emite tot felu de scenarii in urma carora si soferu si masina ar fi scapat fara nimic. Pur si simplu sunt unii oameni care nu pot aprecia ca au controlul directiei chiar si in franare.. li se pare ca mai bine se blocheaza rotile si se duce la nimereala, decat sa poata vira in franare... asta este... ... Selectie naturala !!!

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.