Jump to content

DEBITMETRU


Recommended Posts

Salut! O intrebare am... cine stie un service unde se poate regla un debitmetru in buc. ca le cam trage pe benzina...si rateuri.

Masina e un 735 din 94 cu debitmetru tocmai schimbat....la mana a doua binenteles. Cu merci, Big D

78465[/snapback]

 

De ce crezi ca ar avea nevoie de "reglaje" debitmetrul tau, mai ales ca zici ca l-ai schimbat de curand ?

 

Ai E32 sau E38 ? Debitmetrul este cu clapeta ? Dupa an - 1994 ar trebui sa ai E38, dar pe E38 ai MAS. Debitmetru cu clapeta e pe E32, dar cu motor de 3500 se pare ca s-a produs doar pana in 1992.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Pai.... problema e ca nu merge cum trebuie, consuma in jur de 20, si cum am mai spus da rateuri. Motorul e schimbat-nu de catre mine- si e E32 debitmetru cu clapeta.Chestia e ca clapeta aia nu prea culiseaza cum trebuie ceea ce ma face sa cred ca e de la chestia nou achizitionata.
Link to comment
Share on other sites

Pai.... problema e ca nu merge cum trebuie, consuma in jur de 20, si cum am mai spus da rateuri. Motorul e schimbat-nu de catre mine- si e E32 debitmetru cu clapeta.Chestia e ca clapeta aia nu prea culiseaza cum trebuie ceea ce ma face sa cred ca e de la chestia nou achizitionata.

78520[/snapback]

 

Teoria e simpla. Debitmetrul nu se regleaza decat in fabrica ! :)

Totusi daca depunerea rezistiva este in regula se poate incerca ceva. Cel mai bine ar fi daca se mai vede pozitia initiala a arcului, sau daca cel ce l-a dereglat a facut un semn, ceva, cu pozitia de fabrica.

Daca nu a facut, reglajul se poate face empiric masurand cu un dinamometru forta de inchidere a clapetei la un debitmetru neumblat si regland aceeasi forta.

 

Sau ai nevoie de un dispozitiv cu care sa masori CO2. Reglezi intai amestecul de CO2 la relanti, din surubul de aer.

Dupa care, in bucla deschisa - cu sonda lamda deconectata, turezi motorul pana la vreo 3000 - 3500 de ture ( de preferinta in sarcina ) si reglezi arcul astfel incat sa ai corect CO2.

 

Sau, daca gasesti un mecanic cu experienta, acesta ti-l poate ajusta la "bunul simt", fara scule speciale, cu o precizie multumitoare.

 

Desigur, inainte de orice il cureti si-l ungi astfel incat clapeta sa se miste usor, fara blocaje.

 

Bucurestenii ! Nu stiti nici un mecanic care sa se riste ?

enescu-le, nu te bagi ? :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca clapeta aia nu prea culiseaza cum trebuie ceea ce ma face sa cred ca e de la chestia nou achizitionata.

78520[/snapback]

 

 

Daca clapeta se blocheaza mecanic,de pereti,nu ai ce sa mai faci.

In cazul in care nu a fost desfacut,dar nu functioneaza corespunzator,incearca sa il duci inapoi.

Daca a fost desfacut, poti sa incerci sa il reglezi(personal mi se pare pierdere de timp).Pana sa il desfaci si sa il "reglezi" incearca sa pui altul de la alta masina care functioneaza corespunzator,poate nu este de acolo problema :blink:

Link to comment
Share on other sites

Partea trista cu debitmetrul este pretul. Nou costa 400-500 euro, cam cat e un motor cu totul la second-hand.

 

Multi spera ca daca mai slabesti arcul un pic dai mai multa benzina si creste puterea. Din pacate pentru ei sonda lamda "se prinde" si actioneza in sens invers. Pe ansamblu bucla de reglaj devine lenta si motorul raspunde greoi la acceleratie, se balbaie, si consuma si mult.

Un debitmetru desfacut si neetansat perfect se distruge rapid datorita prafului. Si daca rezistenta e dusa nu mai e nimic de facut.

Link to comment
Share on other sites

Merci pt sfaturi, dar stie cineva cam cat ar trebui sa consume dracia asta? Poate nu sunt departe de ceea ce ar trebui sa fie.... si nu am sonda lamda. Si totusi nu se baga nimeni la reglat? Ca Bavaria nici vorba.....Merci pt raspunsuri
Link to comment
Share on other sites

Merci pt sfaturi, dar stie cineva cam cat ar trebui sa consume dracia asta? Poate nu sunt departe de ceea ce ar trebui sa fie.... si nu am sonda lamda. Si totusi nu se baga nimeni la reglat? Ca Bavaria nici vorba.....Merci pt raspunsuri

78666[/snapback]

 

Cum nu ai sonda lambda ? Unde e ?

La un stil de condus mai "zbuciumat" si la un motor de 3500, un consum in oras de 20 nu pare exagerat.

Dar ziceai ca mai ai si ceva rateuri. Motorul se accelereaza frumos ? Nu "da in nas" ?

 

Pentru reglaje intreaba-l pe enescu. Na, ca ii fac si reclama :) .O sa-i cer comision :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.