Jump to content

problema?!


the rocket

Recommended Posts

de cateva zile la pornire se aprinde becul cum ca ar fi nivel scazut la lichidul de racire...sta vreo 5 min aprins martorul apoi se stinge singur. mentionez ca nu pierde pe nicaieri, vasul de expansiune nu este spart si nici nu pierde pe la garnitura de chiulasa. cand am deschis capacul pare sa fie la nivel si aerisirea am facut-o acum o luna. ceva idei?
Link to comment
Share on other sites

de cateva zile la pornire se aprinde becul cum ca ar fi nivel scazut la lichidul de racire...sta vreo 5 min aprins martorul apoi se stinge singur. mentionez ca nu pierde pe nicaieri, vasul de expansiune nu este spart si nici nu pierde pe la garnitura de chiulasa. cand am deschis capacul pare sa fie la nivel si aerisirea am facut-o acum o luna. ceva idei?

 

In conditiile incare n-ai nici o pierdere de presiune, iar nivelul in vas este ok, nu ramane decat acel senzor care iti citeste nivelul lichidului de racire. Incearca sa vezi unde e, vezi ca are o mufa cu doua fire si cred ca acele fire sunt oxidate. Ii dai cu putin sprai (eventual WD-40, e destul de bun) si se rezolva. Asta ar fi una din probleme. Daca nu, mai verifica inca o data nivelul de lichid si vezi sa nu ai nici o pierdere. Nivelul de lichid il verifici la rece si tot atunci il si completezi. Succes!

Link to comment
Share on other sites

de cateva zile la pornire se aprinde becul cum ca ar fi nivel scazut la lichidul de racire...sta vreo 5 min aprins martorul apoi se stinge singur. mentionez ca nu pierde pe nicaieri, vasul de expansiune nu este spart si nici nu pierde pe la garnitura de chiulasa. cand am deschis capacul pare sa fie la nivel si aerisirea am facut-o acum o luna. ceva idei?

 

In conditiile incare n-ai nici o pierdere de presiune, iar nivelul in vas este ok, nu ramane decat acel senzor care iti citeste nivelul lichidului de racire. Incearca sa vezi unde e, vezi ca are o mufa cu doua fire si cred ca acele fire sunt oxidate. Ii dai cu putin sprai (eventual WD-40, e destul de bun) si se rezolva. Asta ar fi una din probleme. Daca nu, mai verifica inca o data nivelul de lichid si vezi sa nu ai nici o pierdere. Nivelul de lichid il verifici la rece si tot atunci il si completezi. Succes!

 

senzorul este situat chiar sub vasul de expansiune, mergi usor cu mana in jos catre terminatia vasului si ai sa dai de el. Cel mai simplu il vezi dand scutul fata jos si pe un canal sau elevator o sa il vezi si o sa ai si posibilitatea sa il scoti, trebuie sa rotesti un pic de el si apoi sa tragi in jos. Uita-te foarte atent pe la vas, e posibil sa fie usor crapat si curge doar cand e motorul bine incalzit, asa am patit eu si foarte greu mi-am dat seama pe unde se pierdea lichidul de racire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.