Jump to content

Distributie E 30 323i Jetronic


Recommended Posts

Salut, am si eu un E 30 323i jetronic, si dupa o banala schimbare de garnitura de _chiulasa_ , nu reusesc sa o mai pornesc.

 

Dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta nimeni nu a stiut sa imi zica mare lucru de aprinderea la jetronic

 

Cert este ca am aflat ca si aprinderea - mai precis scanteia de la delcou - are si ea un punct, deoarecea delcoul este prins fix in blocul motor, si este dirijat de o rotitza ce se afla angrenata pe cureaua de distributie.

 

Oricum as aprecia mult daca m-ar lamuri si pe mine cineva despre toata distributia asta ca am dat mii de telefoane si unii nu stiu altii vor sa le duc masina (contra cost ) ca sa ma ajute, insa nu stau prea bine cu finantele ( ca mi-am luat E30 , normal <_<)

 

Apreciez orice felk de sugestie sau parere, ptru ca sunt in pragul disperarii , masina sta pe dreapta de 2 saptamani si acum planiuiam sa o vopsesc si pierd ocazia! asa ca AJUTOOOR!

 

Las un ID de mess, "ursulet_bjp", poate asa e mai usor.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu informatii proaspete.

 

Am reusit sa o pun la punct, insa cu multa bataie de cap.Iata si cum se face ca pe viitor cei ce se confrunta cu aceasta problema sa stie rezolvarea.

 

Jetronicul este mult diferit fata de motronic, in sensul ca ciclu delcou-debitmetru-injectie are o stransa legatura.

In distributie, pe langa cele doua roti din bloc si _chiulasa_ care trebuie puse la punct , mai exista a treia roata care are functia de a invarti delcoul.Spre deosebire de motronic care are delcoul dirijat direct din calculator, jetronicul are delcoul invartit de distributie.

 

Cea mai nasoala parte este ca acea rotita nu are un semn specific si de aia eu nu am reusit sa il pun pe punct.Vina mea a fost ca nu am facut initial semn inainte sa desfac distributia.Ca sa o pun la loc am aliniat motorul incepand cu pistonul 1 si fisa 1 in asa fel incat sa am corelate scanteia cu injectoarele.

 

Imediat dupa asta masina a pornit la sfert.

 

Ce am descoperit cu ocazia asta a fost ca daca scanteia nu era bine pusa in punct, debitmetru imi oprea tot ciclu motorului, adik nici nu imi mai deschidea clapeta cand dadeam la automat, si imi si anula electrica pe instalatia de injectoare in asa fel incat nu imi venea pe piston nici o picatura de banzina.De aici este acea stransa legatura de care aminteam mai sus delcou-debitmetru-injectoare.

 

Oricum sunt maxim fericit ca am reusit sa ii dau de cap , cu marea mirare cat de complicat poa sa fie 2.3jetronic fata de motronic.

 

Cu ocazia asta daca cineva se mai loveste de ceva problema legate de jetronic pot ajuta cu cat pot si am aflat si eu in ultima experianta.

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.