Jump to content

eventuale probleme 320d e90


justbeck

Recommended Posts

salut

in scurt timp intentionez sa=mi achizitionez masina mult visata,un 320d e90 full options din 2006.

Am gasit una la aprox 100 k km,adusa din germania acum 1 luna,cu toate reviziile la zi,masina pare ok.

As vrea sa va intreb,,in special pe cei care detin o asemenea masina,ce probleme pot aparea la aceasta masina,tinand cont de numarul de km si cam la ce costuri de intretinere ar trebui sa ma astept.(schimbare filtre..placute etc).

Legat de asigurare,daca masina are anumite elemente de tuning,de ex un pachet optic ac schnitzer,masina se poate asigura astfel incat dupa un eventual incident(Doamne fereste) sa imi inlocuiasca piesele tot cu unele originale acs?

Daca stiti cumva...la cat m-ar putea duce o astfel de asigurare?chiar nu ma pricep la asigurari

merci anticipat

beck

Link to comment
Share on other sites

salut

in scurt timp intentionez sa=mi achizitionez masina mult visata,un 320d e90 full options din 2006.

Am gasit una la aprox 100 k km,adusa din germania acum 1 luna,cu toate reviziile la zi,masina pare ok.

As vrea sa va intreb,,in special pe cei care detin o asemenea masina,ce probleme pot aparea la aceasta masina,tinand cont de numarul de km si cam la ce costuri de intretinere ar trebui sa ma astept.(schimbare filtre..placute etc).

Legat de asigurare,daca masina are anumite elemente de tuning,de ex un pachet optic ac schnitzer,masina se poate asigura astfel incat dupa un eventual incident(Doamne fereste) sa imi inlocuiasca piesele tot cu unele originale acs?

Daca stiti cumva...la cat m-ar putea duce o astfel de asigurare?chiar nu ma pricep la asigurari

merci anticipat

beck

asigurarea Casco depinde de valoarea la care e evaluată maşina. Maşina mea E90 320d e evaluată la 19.800E şi am rată lunară de 130E, deci ĂŽn total pe an 1560E.

Reviziile nu sunt f. scumpe dacă alegi să achiziţionezi tu consumabilele din alte părţi decât de la reprezentanţe, sunt useri pe forum care se ocupă de vânzarea pieselor. O revizie cu ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru motorină, (la aprox. 40.000-60.000km se schimbă şi filtrul epurator) te costă undeva ĂŽn jurul a 750-850 lei.

Nu vreau să te sperii, dar dacă tot ai ĂŽntrebat. Problemele pe care le-am avut eu, dar cred că am fost prea ghinionist <_< :

1.turbină schimbată,cea de pe maşină avea rotorii tociţi care săpaseră ĂŽn corpul turbinei.Cost 4700 lei turbină nouă + 300lei manoperă(ĂŽn banii de manoperă au fost curaţate şi EGR-ul şi admisia)

2.DDE (Digital Diesel Electronics)=ECU=computerul motorului schimbat recent, nu mai pornea motorul. Cost piesă nouă 4000lei + 320lei manoperă.

3.Rulment roată dreapta spate huruia -> schimbat. Cost undeva la 3mil cu manoperă

Cam astea au fost problemele ce mi s-au părut mie mai grave şi care după părerea mea la o maşină de 130.000km nu ar fi trebuit să apară.

Ăntr-un an de când o am am băgat ĂŽn jur de 15.000lei ĂŽn maşină.şi nu am făcut decât 30.000km cu maşina.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

salut

in scurt timp intentionez sa=mi achizitionez masina mult visata,un 320d e90 full options din 2006.

Am gasit una la aprox 100 k km,adusa din germania acum 1 luna,cu toate reviziile la zi,masina pare ok.

As vrea sa va intreb,,in special pe cei care detin o asemenea masina,ce probleme pot aparea la aceasta masina,tinand cont de numarul de km si cam la ce costuri de intretinere ar trebui sa ma astept.(schimbare filtre..placute etc).

Legat de asigurare,daca masina are anumite elemente de tuning,de ex un pachet optic ac schnitzer,masina se poate asigura astfel incat dupa un eventual incident(Doamne fereste) sa imi inlocuiasca piesele tot cu unele originale acs?

Daca stiti cumva...la cat m-ar putea duce o astfel de asigurare?chiar nu ma pricep la asigurari

merci anticipat

beck

asigurarea Casco depinde de valoarea la care e evaluatĂŁ maÂşina. MaÂşina mea E90 320d e evaluatĂŁ la 19.800E Âşi am ratĂŁ lunarĂŁ de 130E, deci ĂŽn total pe an 1560E.

Reviziile nu sunt f. scumpe dacã alegi sã achiziÞionezi tu consumabilele din alte pãrÞi decât de la reprezentanÞe, sunt useri pe forum care se ocupã de vânzarea pieselor. O revizie cu ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru motorinã, (la aprox. 40.000-60.000km se schimbã ºi filtrul epurator) te costã undeva În jurul a 750-850 lei.

Nu vreau sĂŁ te sperii, dar dacĂŁ tot ai ĂŽntrebat. Problemele pe care le-am avut eu, dar cred cĂŁ am fost prea ghinionist :) :

1.turbinĂŁ schimbatĂŁ,cea de pe maÂşinĂŁ avea rotorii tociĂži care sĂŁpaserĂŁ ĂŽn corpul turbinei.Cost 4700 lei turbinĂŁ nouĂŁ + 300lei manoperĂŁ(ĂŽn banii de manoperĂŁ au fost curaĂžate Âşi EGR-ul Âşi admisia)

2.DDE (Digital Diesel Electronics)=ECU=computerul motorului schimbat recent, nu mai pornea motorul. Cost piesĂŁ nouĂŁ 4000lei + 320lei manoperĂŁ.

3.Rulment roatĂŁ dreapta spate huruia -> schimbat. Cost undeva la 3mil cu manoperĂŁ

Cam astea au fost problemele ce mi s-au pĂŁrut mie mai grave Âşi care dupĂŁ pĂŁrerea mea la o maÂşinĂŁ de 130.000km nu ar fi trebuit sĂŁ aparĂŁ.

Ăntr-un an de când o am am bĂŁgat ĂŽn jur de 15.000lei ĂŽn maÂşinĂŁ.Âşi nu am fĂŁcut decât 30.000km cu maÂşina.

<_< L-ai incurajat pe baiat... Acum sigur o sa-si ia un 320d E90! :bashwall: IulianC, pe bune acum, ce ti s-a intamplat tie e culme ghinionului...

Link to comment
Share on other sites

chiar ca,m-ai incurajat de nu se mai poate,dar se vede ca ai avut ceva ghinion cu ea.

Nu ai verificat-o inainte sa o cumperi...sau...care a fost problema?

iti urez cati mai multi km fara probleme

cheers

b.

 

p.s: astept si alte pareri mai optimiste :bashwall:

 

 

salut

in scurt timp intentionez sa=mi achizitionez masina mult visata,un 320d e90 full options din 2006.

Am gasit una la aprox 100 k km,adusa din germania acum 1 luna,cu toate reviziile la zi,masina pare ok.

As vrea sa va intreb,,in special pe cei care detin o asemenea masina,ce probleme pot aparea la aceasta masina,tinand cont de numarul de km si cam la ce costuri de intretinere ar trebui sa ma astept.(schimbare filtre..placute etc).

Legat de asigurare,daca masina are anumite elemente de tuning,de ex un pachet optic ac schnitzer,masina se poate asigura astfel incat dupa un eventual incident(Doamne fereste) sa imi inlocuiasca piesele tot cu unele originale acs?

Daca stiti cumva...la cat m-ar putea duce o astfel de asigurare?chiar nu ma pricep la asigurari

merci anticipat

beck

asigurarea Casco depinde de valoarea la care e evaluatĂŁ maÂşina. MaÂşina mea E90 320d e evaluatĂŁ la 19.800E Âşi am ratĂŁ lunarĂŁ de 130E, deci ĂŽn total pe an 1560E.

Reviziile nu sunt f. scumpe dacã alegi sã achiziÞionezi tu consumabilele din alte pãrÞi decât de la reprezentanÞe, sunt useri pe forum care se ocupã de vânzarea pieselor. O revizie cu ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru motorinã, (la aprox. 40.000-60.000km se schimbã ºi filtrul epurator) te costã undeva În jurul a 750-850 lei.

Nu vreau sĂŁ te sperii, dar dacĂŁ tot ai ĂŽntrebat. Problemele pe care le-am avut eu, dar cred cĂŁ am fost prea ghinionist :) :

1.turbinĂŁ schimbatĂŁ,cea de pe maÂşinĂŁ avea rotorii tociĂži care sĂŁpaserĂŁ ĂŽn corpul turbinei.Cost 4700 lei turbinĂŁ nouĂŁ + 300lei manoperĂŁ(ĂŽn banii de manoperĂŁ au fost curaĂžate Âşi EGR-ul Âşi admisia)

2.DDE (Digital Diesel Electronics)=ECU=computerul motorului schimbat recent, nu mai pornea motorul. Cost piesĂŁ nouĂŁ 4000lei + 320lei manoperĂŁ.

3.Rulment roatĂŁ dreapta spate huruia -> schimbat. Cost undeva la 3mil cu manoperĂŁ

Cam astea au fost problemele ce mi s-au pĂŁrut mie mai grave Âşi care dupĂŁ pĂŁrerea mea la o maÂşinĂŁ de 130.000km nu ar fi trebuit sĂŁ aparĂŁ.

Ăntr-un an de când o am am bĂŁgat ĂŽn jur de 15.000lei ĂŽn maÂşinĂŁ.Âşi nu am fĂŁcut decât 30.000km cu maÂşina.

<_< L-ai incurajat pe baiat... Acum sigur o sa-si ia un 320d E90! :unsure: IulianC, pe bune acum, ce ti s-a intamplat tie e culme ghinionului...

Link to comment
Share on other sites

chiar ca,m-ai incurajat de nu se mai poate,dar se vede ca ai avut ceva ghinion cu ea.

Nu ai verificat-o inainte sa o cumperi...sau...care a fost problema?

iti urez cati mai multi km fara probleme

cheers

b.

 

p.s: astept si alte pareri mai optimiste <_<

 

10.000 km parcursi in care am investit aprox 2500 lei fara sa am nici un fel de probleme. Au fost doar lucruri consumabile; pe langa acestea se adauga CASCO, asigurare, impozit, combustibil si placerea de a o conduce :).

Referitor la ce ai zis tu - probabil Iulian a verificat-o dar nu toate problemele se vad atunci, unele apar pe parcurs, e ca o loterie cu o masina sh, unde sa iti mai zic ca la cineva i s-a dus turbina pe la 6000km in garantie, deci nu se stie cand si ce.

Ai grija sa butonezi toate optiunile, sa fie functionale ca electricieni buni nu prea gasesti pe la noi.

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat-o in ianuarie 2009 la 132800 km acum dupa 6 luni am 144000 km, n-am avut decat o problema la navi prof in rest merge ceas, chiar ieri am facut 1000 km la o medie orara de 88,8 cu un consum de 6,6 l/100km, climatronic non stop. E din 11/2005, evaluata la 18700 euro, rata lunara 91 de euro x 10 = 910 euro, franciza de 10% din costul lucrari.
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa iei un 320d E90 din ala.. adus de samsarii care au super mega combinatii de iau masini mai ieftin ca in germania la 100.000 km o sa ai surprize cum a avut IulianC.. sa fim sinceri la banii din germania mai pui drumu 500E.. profitul lui.. bani pierduti pe acolo si el o da cu 500-1000E mai ieftin ca in germania ... CULMEA nu?

 

mai bine te duci tu in germania sau iei de la o persoana care nu se ocupa cu asa ceva.. de ex ia anunturi de pe autovit.. ia nr de telefon dai search pe google.. daca mai are vreo 2-3 masini de vanzare.. e clar e de evitat..

 

si ar fi mai bine sa te orientezi pe masini cu mai multi km si mai multe componente schimbate pe ele.. turbina,ambreiaj,fulie,tampoane motor,injectoare,pompa etc.. acu tu decizi asta-i doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

<_< L-ai incurajat pe baiat... Acum sigur o sa-si ia un 320d E90! :blink: IulianC, pe bune acum, ce ti s-a intamplat tie e culme ghinionului...

N-am vrut sã-l sperii, am vrut sã-i zic cu ce m-am confruntat eu la o maºinã pe care el vrea s-o achiziÞioneze. Sper sã se termine ghinioanele aici. La câÞi bani a ÎnghiÞit cred cã o s-o las moºtenire nepoÞilor... :)

 

 

chiar ca,m-ai incurajat de nu se mai poate,dar se vede ca ai avut ceva ghinion cu ea.

Nu ai verificat-o inainte sa o cumperi...sau...care a fost problema?

iti urez cati mai multi km fara probleme

cheers

b.

 

p.s: astept si alte pareri mai optimiste :bashwall:

A fost frati-miu s-o ia din Germania, eu nu am fost personal. Problema a fost cã maºina avea chiptuning, presiunea mãritã mult În turbo ºi debitul mãrit al injectoarelor. Rezultat -> turbinã praf În câteva luni. Este posibil ºi DDE-ului sã i se tragã tot de aici.

Trebuia verificatĂŁ maÂşina dacĂŁ avea chiptuning, dar sincer cine o testeazĂŁ sĂŁ vadĂŁ aÂşa ceva?

 

chiar ca,m-ai incurajat de nu se mai poate,dar se vede ca ai avut ceva ghinion cu ea.

Nu ai verificat-o inainte sa o cumperi...sau...care a fost problema?

iti urez cati mai multi km fara probleme

cheers

b.

 

p.s: astept si alte pareri mai optimiste :unsure:

 

10.000 km parcursi in care am investit aprox 2500 lei fara sa am nici un fel de probleme. Au fost doar lucruri consumabile; pe langa acestea se adauga CASCO, asigurare, impozit, combustibil si placerea de a o conduce :blink:.

Referitor la ce ai zis tu - probabil Iulian a verificat-o dar nu toate problemele se vad atunci, unele apar pe parcurs, e ca o loterie cu o masina sh, unde sa iti mai zic ca la cineva i s-a dus turbina pe la 6000km in garantie, deci nu se stie cand si ce.

Ai grija sa butonezi toate optiunile, sa fie functionale ca electricieni buni nu prea gasesti pe la noi.

Corect, nu aveam cum sĂŁ verific aÂşa ceva cel puĂžin la acea vreme, nici prin cap nu-mi trecea cĂŁ maÂşina poate avea un chiptuning prost fĂŁcut. Dar e ĂŽnvĂŁĂžare de minte, la urmĂŁtoarea maÂşina ĂŽmi iau armata de oameni dupĂŁ mine.

 

daca vrei sa iei un 320d E90 din ala.. adus de samsarii care au super mega combinatii de iau masini mai ieftin ca in germania la 100.000 km o sa ai surprize cum a avut IulianC.. sa fim sinceri la banii din germania mai pui drumu 500E.. profitul lui.. bani pierduti pe acolo si el o da cu 500-1000E mai ieftin ca in germania ... CULMEA nu?

 

mai bine te duci tu in germania sau iei de la o persoana care nu se ocupa cu asa ceva.. de ex ia anunturi de pe autovit.. ia nr de telefon dai search pe google.. daca mai are vreo 2-3 masini de vanzare.. e clar e de evitat..

 

si ar fi mai bine sa te orientezi pe masini cu mai multi km si mai multe componente schimbate pe ele.. turbina,ambreiaj,fulie,tampoane motor,injectoare,pompa etc.. acu tu decizi asta-i doar parerea mea.

Eu am avut surprize f. neplãcute, dar maºina a luat-o frati-miu din Germania, nu de la samsari din România.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.