Jump to content

318 tds "96"- probleme pornire


Gix

Recommended Posts

Salutare!Am un 325Tds din 1995 si imi face probleme!Motorul trage bine se turaza bine,numai ca la relanti motorul se balbaie(tremura)!Fostul proprietar a tras un fir in cabina si a pus un buton pentru bujiile de preincalzire.Mi-a spus sa tin apasat cateva sec dupa ce pun contactul apoi sa dau la automat!Masina porneste la sfert cand apas butonul acela,dar daca nu apas trebuie sa invarta mai mult electromotorul!Ce probleme ar putea avea?Sa fie din pompa de injectie sau din injectoare?Cu cine am mai vorbit mi-a spus ca ar fi un injector defect,care numai pulverizeaza bine.....Va rog ajutati-ma cu un sfat!

 

Salut! Sensul butonului este de a pacali DDE. Adica e legat pe circuitul releului de alimentare pompa combustibil (din rezervor) si incalzire bujii (e un releu comun). Motivul montarii - capul hidraulic al pompei de injectie este "pe duca" si primele semne sunt date de pornirea grea "la cald". Cand apesi butonul dai tensiune pe circuitul de alimentare care creste presiunea combustibilului in pompa si porneste ok. Injectoarele sunt ok, nu iti bate capul cu ele, va fi o cheltuiala inutila.

Sfatul meu este sa incepi sa strangi bani pentru reparatia pompei de injectie.

Aceiasi problema am avut-o si eu, ca majoritatea de aici nu am vrut sa cred ca e de vina pompa de injectie, preferand sa ascult diverse sfaturi conform carora era de vina injectorul cu fir, pompa de alimentare, bujiile, diverse releuri, sau nu mai stiu ce garnituri. (am verificat si eu injectoarele pulverizau perfect).

Am ales sa remediez problema similar fostului tau proprietar (poate putin mai elaborat :D), in sensul in care am montat un releu temporizator pe circuitul mai sus mentionat, care intrerupea circuitul pentru o perioada de timp de 45 secunde (sa nu stau sa apas butonul). Astfel, DDE-ul credea ca motorul e rece si pornea pe harta de motor rece, alimentand cu combustibil si incalzind bujiile.

Solutia nu e de durata, masina incepuse sa porneasca destul de greoi la orice temperatura. Eu am schimbat pana la urma capul hidraulic. Acum totul e ok.

Spor la treaba!

 

P.S. Pentru toti cei care au probleme cu pornirea, cel putin pe 318 si 325 diesel:

- Pornire buna la rece si greoaie la cald = probleme cap hidraulic pompa de injectie.

- Pornire grea la rece si buna la cald = probleme pompa alimentare, scapari de presiune (si luari de aer) pe conducte, furtunuri, injectoare, probleme bujii.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut! Am si eu o problema...am un 320 d din 2006 iar de ceva vreme dimineata dupa ce o pornesc merge 3-4 sec si se opreste brusc motorul, iar asta se intampla de 4 sau 5 ori dupa care o pornesc si nu se mai opreste. Stie cineva de la ce poate sa fie?....

Am crezut initial ca este de la filtru de motorina cum mi-au mai spus si altii dar l-am schimbat si tot la fel face....poate sa fie de la cipul cheii...cu una imi face mai des iar cu cealalta destul de rar....Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Salutare. Am si eu un 318 TDS si de un timp prinde aer pe instalatia de alimentare foarte repede, dupa doar cativa Km. I-am schimbat filtrul, i-am pus supapa unisens, am desfacut pompa din rezervor care ...cand merge ,, cand nu merge...nu stiu ce sa spun , jumatatea aia de rezervor tot ramanea goala, i-am pus mai multa motorina , am aproape 40 litri si tot prinde aer...mi-ar trebui si mie un pic manualul de reparatie sa vad circuitul ala cum merge ca vad ca are atatea retururi si bifurcatii ca nu mai stiu de unde trage motorina si cand trage si daca pompa aia electrica merge permanent sau numai la pornire...Va multumesc anticipat... ID-ul meu floringabriel77
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Salut, am 318 tds cu aceeasi problema cu pornitul la rece , am bule de aer pe furtunul de motorina dupa filtru , m-ar intesesa cam prin ce zona sa verific daca ia aer.

Si daca poate sa-mi trimita cineva manualul acela de reparatie pentru 318 tds pe adresa de mail kulpinszki.andrei@gmail.com .Multumesc!

Edited by K.Andrei
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut am un bmw 318 tds din 96 si am probleme cu pornirea la rece,am pus bujii noi,am valva de sens unic si tot degeaba la cald porneste foarte bine,stie cineva ce ar putea avea??????

Cand porneste si o accelerez pe loc sau in timp ce merg are un carait ciudat asta de la ce ar putea fi??????

Link to comment
Share on other sites

Salut nu ma ajuta nimeni cu un sfat ceva ca nu mai stiu ce sa fac sa porneasca la rece. Ieri am observat ca daca o pornesc dupa 4 ore porneste foarte bine dar daca sta mai mult de 8 ore porneste numai dupa vreo 4-5 incercari.rog foarte mult ajutatima cu un sfat ceva ca nui mai dau de cap.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Va salut. Am si eu o problema cu pornirea dimineata,de obicei imi pornea la prima cheie,dar dupa o noapte de stat nu a mai vrut sa porneasca.Mentionez ca am mers ceva kilometri cu masina pe rosu inainte sa se intample treaba asta.Am gasit un video care descrie cum face motorul.

 

 

Dar si dupa 3-4 chei de stat 15secunde nu porneste.Motorul invarte deci ma gandesc ca nu bateria ar fi problema,sa fie de la bujii?

Astept un raspuns.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut sunt posesorul unui bmw 318tds e36 din 95 și am avut și eu probleme cu pornirea la rece și la cald! Prima problema a apĂŁrut la cald pornea mereu la a 2 cheie si dimineața la rece pornea la sfert, asta fiind vara .DupĂŁ care venind frigul dimineața, dacĂŁ erau -5° pornea greu și ĂŽnvârtea mult fĂŁrĂŁ sa porneascĂŁ, scotea mult fum negru.Am crezut ca am probleme cu pompa de injecție asta fiind principala lor problema, așa ca am cĂŁutat un pompagiu și mi-a gĂŁsit probleme cu compresia ĂŽn rest toate erau bune...pompa și injectoarele.

Acum luna asta fiind din ce ĂŽn ce mai ger și ajungând și la -15° pornea și mai greu dupĂŁ a 10 cheie, am programat mașina la service și am desfĂŁcut motorul și am schimbat toate garniturile și segmentii plus semeringurile de la supape plus alte consumabile.Am pornit mașina și sa vĂŁzut mult diferența plus ca acum am scĂŁpat și de pornirea grea de la cald și la rece a pornit la sfert. Am citit mult și eu pe forumuri ĂŽnainte de a mĂŁ apuca de mașinĂŁ și am eliminat fiecare problema care au avut-o și alți posesori de e36 318tds. Sper sa fie de folos și vouĂŁ postul meu Cum și mie mi-au fost de la alții, si e bine și alții sa posteze problemele lor și Cum le-au rezolvat, așa ne ajutam toți reciproc!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Salut,

 

Am si eu un 318tds din 97. Acceasi problema cu pornitul la rece. Am rezolvat cu furtunele de la retur injectoare dar tot miroase a motorina si nu stiu pe unde curge. Vine f greu motorina si acum mai nou am rezolvat si demarorul.

 

Stie cineva cat de greu se da jos demarorul? Am vazut ca se gasesc ceva piese pentru reparatie si tot vreu sa umblu in zona aia sa vad de unde se prelinge motorina.

 

Un manual mi-ar fi de mare folos. Multumesc

 

agalofteanu@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.