Jump to content

Probleme stabilitate pe vânt


Recommended Posts

[ia o tubulara de 17 si strange caseta de directie, cativa milimetri

 

se poate strânge caseta?

crezi cĂŁ asta-i problema?

[/q

am avut aceasi problema ca si tine,inclusiv la denivelari foarte mici,masina parca o lua (razna),stanga,dreapta,am starans putin caseta si gata,merge foarte bine,asta s a intamplat anul trecut,de atunci fara probleme.se poate ca la tine sa fie alta problema,eu zic ca merita sa incerci, inainte sa strangi,fa un semn pe piulita si pe carcasa de la caseta,e un topic pe forum,scria cineva,sa nu strangi prea tare,o sa ti mearga mai greu servo sau cam asa ceva,Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am avut aceasi problema ca si tine,inclusiv la denivelari foarte mici,masina parca o lua (razna),stanga,dreapta,am starans putin caseta si gata,merge foarte bine,asta s a intamplat anul trecut,de atunci fara probleme.se poate ca la tine sa fie alta problema,eu zic ca merita sa incerci, inainte sa strangi,fa un semn pe piulita si pe carcasa de la caseta,e un topic pe forum,scria cineva,sa nu strangi prea tare,o sa ti mearga mai greu servo sau cam asa ceva,Bafta

 

 

mersi de sfat

o sa incerc sa strang putin caseta sa vad ce se intampla

oricum , altĂŁ solutie nu vad c-ar mai putea fi

Link to comment
Share on other sites

Clar e de la articulatii, la mine se simte foarte putin cand trece un tir pe lanaga mine, sau cand e bate foarte tare vantu, mai ales pe autostrada soarelui.

 

 

o fi de la articulatii , dar de la care?

am verificat la 3 service-uri direcția și nimic

Link to comment
Share on other sites

Clar e de la articulatii, la mine se simte foarte putin cand trece un tir pe lanaga mine, sau cand e bate foarte tare vantu, mai ales pe autostrada soarelui.

 

 

o fi de la articulatii , dar de la care?

am verificat la 3 service-uri direcția și nimic

sa ne zici si noua dupa ce rezolvi bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

aceeasi problema o am si eu la a mea, nu chiar atit de grav insa se simte ......cauciucurile noi toate 4 ....ma gindesc ca ar fi de la amortizoare ca am vazut eu ceva ciudatenii pe acolo......o sa ma duc cu ea la probe

mie mi se intimpla pe la 130-140 ...ca mai mult nu ii dau :) , din cauza radarelor...

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu la a mea, nu chiar atit de grav insa se simte ......cauciucurile noi toate 4 ....ma gindesc ca ar fi de la amortizoare ca am vazut eu ceva ciudatenii pe acolo......o sa ma duc cu ea la probe

mie mi se intimpla pe la 130-140 ...ca mai mult nu ii dau :) , din cauza radarelor...

 

Un test de amortizoare m-a costat undeva pe la 25 ron ; recomand sa-l faci inainte sa te apuci de schimbat .

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu la a mea, nu chiar atit de grav insa se simte ......cauciucurile noi toate 4 ....ma gindesc ca ar fi de la amortizoare ca am vazut eu ceva ciudatenii pe acolo......o sa ma duc cu ea la probe

mie mi se intimpla pe la 130-140 ...ca mai mult nu ii dau :) , din cauza radarelor...

 

 

eu am schimbat amortizoarele si arcurile

si face la fel (cred ca le-am schimbat degeaba)

geometria am facut-o - toate unghiurile perfecte

Link to comment
Share on other sites

da, oricum ii fac un test inainte de a schimba ceva......masina asta a fost luata din Olanda si acolo fiind frig, zapada etc. am vazut protectiile acelea de la amortizoare mincate, roase....etrierele le am la fel ruginite

am vrut sa le schimb cu unele noi, la casa, si imi cereau aia si pe masa si pe tac-su...undeva la vreo 700 cu manopera :lol: :) :lol:

asa ca mai bine imi iau o bara de csl cu banii astia si le dau eu jos , le curat frumos si le vopsesc, in negru sau gri

Link to comment
Share on other sites

ieri am zis sa arunc un ochi pe la suspensie ......nu va zic in ce hal am putut gasi amortizoarele, toate 4.......de fapt sa ma explic :

la cilindru propriu-zis nu am vazut nimic suspect, in schimb la partea de sus, unde vine piesa in caroserie = VARZA !!!

intrebarea e daca tre sa schimb amortizoarele cu totul sau se poate schimba doar piesa respectiva ....e ceva de genul unei protectii sau ...ceva din cauciuc

e necesar sa ma duc la service sau pot face eu operatiunea de schimb !?

 

ps: asa, ca informatie la casa ora de lucru e 64 euroi fara t.v.a

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

am facut si ceva poze ca sa ma lamuriti si pe mine :se pot schimba acele ....."protectii " sau cum s-or numi ele !?!?

 

Burduf amorizor . Cand ai sa desfaci sa schimbi burdufele , verifica si flansele , sfatul meu !

 

flansele sunt acei suporti sa zic asa, nu !??!?

care din piesele de mai jos........si ce anomalii ar trebui sa observ , in cazul in care ar exista.....

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Piesa 7 este flansa amortizor spate . Atasez poza cu flansa fata si spate si pretul . Eu am luat pentru fata Lemforder : foarte multumit si aveau pe ele si stanta de bmw ; practic nu scria nimic de Lemforder , doar ambalajul era de Lemforder .

In privinta anomaliilor pot sa zic ca pe spate eu am vazut numai cauciuc ; practic nu am vazut vre-un rulment anume , vorbesc despre masina mea , din semnatura . Pe fata ai sa " vezi " clar daca are joc atunci cand il scoti . Atentie mare la depresarea arcului ; daca ai " sculele " aferente nu e o bataie prea mare de cap .

Edited by cris2dum
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca depinde si de suspensii si cauciucuri. Se intampla se treaca pe langa mine din sens opus cate un TIR si eu sa am 120-130km/h iar el 90 si nu simt decat un mic balans dar nicidecum masina nu are tendinta sa o ia razna. @Syll verifica-i articulatiile si toate cele. Seria3 oricum e destul de grea la 1350kg. Pai celelalte acareturi de 1000 de kg ce fac in situatiile astea?

 

putin off topic :) dar totusi

 

 

de acord.

 

e36sedan 95, r15 225 michelin de vara pe fata , pirelli de iarna pe spate, se comporta similar, stabilitate buna,

la depasire TIR cu 120-150 , simt doar un mic balans. la Tir din sens opus se comporta la fel de bine

Edited by Pacific
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca depinde si de suspensii si cauciucuri. Se intampla se treaca pe langa mine din sens opus cate un TIR si eu sa am 120-130km/h iar el 90 si nu simt decat un mic balans dar nicidecum masina nu are tendinta sa o ia razna. @Syll verifica-i articulatiile si toate cele. Seria3 oricum e destul de grea la 1350kg. Pai celelalte acareturi de 1000 de kg ce fac in situatiile astea?

 

putin off topic :lol: dar totusi

 

 

de acord.

 

e36sedan 95, r15 225 michelin de vara pe fata , pirelli de iarna pe spate, se comporta similar, stabilitate buna,

la depasire TIR cu 120-150 , simt doar un mic balans. la Tir din sens opus se comporta la fel de bine

e o masina deosebita :).

Incepe sa-mi fie frica sa mai vand skoda sa iau bmw 3 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca depinde si de suspensii si cauciucuri. Se intampla se treaca pe langa mine din sens opus cate un TIR si eu sa am 120-130km/h iar el 90 si nu simt decat un mic balans dar nicidecum masina nu are tendinta sa o ia razna. @Syll verifica-i articulatiile si toate cele. Seria3 oricum e destul de grea la 1350kg. Pai celelalte acareturi de 1000 de kg ce fac in situatiile astea?

 

putin off topic :lol: dar totusi

 

 

de acord.

 

e36sedan 95, r15 225 michelin de vara pe fata , pirelli de iarna pe spate, se comporta similar, stabilitate buna,

la depasire TIR cu 120-150 , simt doar un mic balans. la Tir din sens opus se comporta la fel de bine

e o masina deosebita :).

Incepe sa-mi fie frica sa mai vand skoda sa iau bmw 3 :lol:

 

Ehh na ! Serios ?!

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca depinde si de suspensii si cauciucuri. Se intampla se treaca pe langa mine din sens opus cate un TIR si eu sa am 120-130km/h iar el 90 si nu simt decat un mic balans dar nicidecum masina nu are tendinta sa o ia razna. @Syll verifica-i articulatiile si toate cele. Seria3 oricum e destul de grea la 1350kg. Pai celelalte acareturi de 1000 de kg ce fac in situatiile astea?

 

putin off topic :) dar totusi

 

 

de acord.

 

e36sedan 95, r15 225 michelin de vara pe fata , pirelli de iarna pe spate, se comporta similar, stabilitate buna,

la depasire TIR cu 120-150 , simt doar un mic balans. la Tir din sens opus se comporta la fel de bine

 

Subscriu si eu, stabilitate foarte buna, mai buna decat orice alta marca am condus (din pacate n-am avut ocazia sa conduc Porsche sau alte marci exotice).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.