Jump to content

Tremura ingrozitor cand o pornesc (si dupa)


Recommended Posts

Salut,

Am masina cam de 1 luna, am mers deja cu ea cam 4 000KM, nu am avut nici cea mai mica problema, totul perfect.

Astazi cand am mers sa pornesc masina (pe la ora 4 dupamasa) surpriza mare, tremura ca dracu. Masina are cutie automata, si e normal, pusa in P.

Turatia a scazut si sub 500, dupa aia a urcat la 900 , iar a scazut etc... Si tremura ingrozitor, adica ma zguduie. Nu am indraznit sa merg cu ea asa.

Am observat ca s-a aprins si un martor in bord, exact sub martorul de baterie, e ca un fel de conducta (sau ceva de genu), galben si parca are un surub sus si in stanga ... Nu stiu ce martor e :lol:

Mentionez ca mai am cam 6-7 litri de benzina, exact acum vroiam sa ma duc sa fac plinul :)

 

Care naiba poate fi problema ?

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

ala e martorul de la injectie. poate se rezolva dupa ce ii faci plinu daca ai noroc si nu a apucat sa traga toate mizeriile din rezervor. Ce naiba o tii asa ? eu nu o las sa cada niciodata sub 20 de litri. Banuiesc ca ai rezervor ca al meu de 80 de litri. Calca-ti pe inima, pune odata mai multa benzina si cand ajungi la 20 alimenteaza din nou.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Intotdeauna fac plinul, intotdeauna. Am fost la unguri si nu am vrut sa bag benzina acolo, ieri am ajuns in tara si urma sa bag.

Chiar intotdeauna ii faceam plinul si cam la 20 maxim 15 litri faceam plinul din nou. Acum ma duc sa ii bag benzina si strang din pumni :)

 

Va salut

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ai probleme cu aprinderea, ci mai degraba alimentarea. Probabil a apucat sa traga niste mizerii. Ce are benzina de ungaria ? Eu am pus de acolo si nu am avut nici o problema. ...
Link to comment
Share on other sites

Clauberty, ai avut dreptate, a fost bobina, mai precis prima din cele 6.

Ideea este ca istetii de la bmw sau gandit sa schimbe putin metoda de functionare a aprinderii bujiilor. La motoarele generatie veche de E39 era o singura bobina care aprindea toate cele 6 (sau cati cilindri or fi pe motor) bujii. Bobina respectiva era undeva in afara, la vedere.

La motoarele noi, exista cate o bobina pe fiecare bujie, care vine introdusa "in motor". Din cauza ca temperatura motorului creste, sansa ca o bobina sa se strice e mare, mult mai mare ca inainte :)

Astea fiind zise, topicul se poate inchide.

Deci cand va tremura masina brusc (fara sa fi dat cu ea in vreoun pom), mai mult ca sigur este de vina bobina sau bujia :lol:

 

Va salut

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.