Jump to content

Particle Filter bmw 520D 2006


wolf1973

Recommended Posts

Guest poleposition

Filtrul de particule se schimba parca la 100.000 km si costa in jur de 1000 EUR.

 

Ar trebui sa iti afiseze in iDrive intervalul de service, cati km mai ai pana se schimba.

 

Martorul parca arata ceva de genul un tub cu niste punctulete la mijloc ceva de genul asta. A, si scrie DIESEL deasupra

 

Nu am auzit sa se curete, se schimba.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
varianta cea mai buna ar fii sa fie eliminat ... e pe traseul esapamentului amplasat?

 

da, da, sa-l elimine, nu stiu ce o fi fost in capul inginerilor de la BMW sa il puna pe masina de la bun inceput...

 

niste incompetenti domle' :)

Link to comment
Share on other sites

intreb si pt mine asta ... pt ca mai am vreo 500km pe idrive pe mers pana sa`l schimb... 1500euro nu dau sa`l schimb ... dezactivarea sau eliminarea sunt optiunile in cazul meu, intreb poate stie cineva cum se rezolva ..... daca nu...asta e... o rezolv eu cumva :)

 

 

Salut, cand filtru de particule ajunge la capatul vietii, daca nu vrei sa il schimbi (din cauza pretului relativ mare) se poate scoate si modifica softul de management al motorului pentru a nu merge masina in avarie (e o operatiune mai delicata dar se poate) . Binenteles ca dupa aceasta interventie masina va da cu putin fum (ca un diesel normal fara filtru particule).

Link to comment
Share on other sites

as prefera sa dea putin fum ea decat sa dau eu 1500 euro ACUM ... e deja exagerat , la alte masini se regenereaza , ajunge sa faca aproape 10% din valoarea masinii un filtru ? totusi...o sa il schimb nu o las asa... dar peste cateva luni...cunosti pe cineva sa imi faca aceasta operatiune intre timp? raman dator ! Edited by MateiBarbu
Link to comment
Share on other sites

era mai simplu pt utilizatorii de bmw ... sa se regenereze ...ca la celelalte marci ... aici nu au gandit`o bine inginerii bmw :) am vazut si pe e60.net se plang baietii ca e 1500$ filtru si ca nu merita..., multi l-au schimbat pe garantie ...am citit undeva aici pe forum ca s-ar putea schimba pe casco ??????? Edited by MateiBarbu
Link to comment
Share on other sites

daca iti ia foc masina cum a patit user-ul ala da...se schimba pe casco.. Dar si aia de la casco au fost niste boi. Eu unul as face un minim de investigatie si nu as despagubi asa ceva.

Plus ca daca ai fi cascat ochii cand ia luat-o ar fio trebuit sa te interesezi de costurile reviziilor.

Nu e vina BMW ca nu au tinut secret, .. aici e vina alora de cumpara.. lasa ca e diesel consuma putin 5 L % si intretinerea e exact la fel ca la benzina.

O fi , cu conditia sa nu repari nimic la el si sa nu faci revizii (inlocuirea FAP e treaba de revizie periodica nu de defectiune) , sa pui tevi in loc de FAP...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

normal ca nu e problema nici la cald nici la rece in Romania..

Eu zic sa vinzi masina si sa iei ceva ce iti poti permite sa intretii. Cand o sa iti pice turbina ce faci.. ? dar nu turbina..aia e grav.. sa zicem ambreiajul ...

 

recomandarea e pt mine?

Link to comment
Share on other sites

normal ca nu e problema nici la cald nici la rece in Romania..

Eu zic sa vinzi masina si sa iei ceva ce iti poti permite sa intretii. Cand o sa iti pice turbina ce faci.. ? dar nu turbina..aia e grav.. sa zicem ambreiajul ...

 

recomandarea e pt mine?

Daca te gandesti sa faci acelasi lucru ca alti doi trei useri care spun ca se pune o teava in locul FAP-ului da, ... e si pentru tine.

Daca ei nu sis permit un FAP nu isi permit nici un kit de ambreiaj, iar ala o sa pice si el sigur. La ambreiaj ce ii mai fac ?

Ce teava mai sudeaza.? combinata cu o resoftare adecvata...:) ?

Link to comment
Share on other sites

departe de mine gandul de consum ... consuma destul asta si nu ma plang...cand am plecat in germania dupa masina am plecat cu gandu la un 330i e90 si stiam cum consuma motoru de 3litri ca am avut pe mana cateva luni un audi a4 de acceasi cilindree, revizii imi permit stai fara grija , filtru e ridicol de scump , nu cred ca tie ti-ar convenii sa dai 1500 pe un filtru ... oricati bani ai avea tot scump ti s-ar parea (asta daca ai castigat pe spatele tau banii) Edited by MateiBarbu
Link to comment
Share on other sites

normal ca nu e problema nici la cald nici la rece in Romania..

Eu zic sa vinzi masina si sa iei ceva ce iti poti permite sa intretii. Cand o sa iti pice turbina ce faci.. ? dar nu turbina..aia e grav.. sa zicem ambreiajul ...

 

recomandarea e pt mine?

Daca te gandesti sa faci acelasi lucru ca alti doi trei useri care spun ca se pune o teava in locul FAP-ului da, ... e si pentru tine.

Daca ei nu sis permit un FAP nu isi permit nici un kit de ambreiaj, iar ala o sa pice si el sigur. La ambreiaj ce ii mai fac ?

Ce teava mai sudeaza.? combinata cu o resoftare adecvata... :) ?

 

deocamdata am pina in 140.000km si nu cred ca o mai tin pana la 200.000, dar e bine de stiut pentru urmatoare masina !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.