Jump to content

Problema E60 . 525 D 2004


Bara Cristian

Recommended Posts

Bara Cristian

 

Ai rezolvat problema cu galeria pana la urma ?

1.) ai filtru de particule

2.) daca ai filtru de particule ai mare grije ca aceiasi soarta va avea si cea dea 2a galerie..

problema e de la filtru de particule ca e innfundat deasta ti-sa fisurat galeria de evacuare.

 

 

Filtru de particule ...adica cel de sub masina.Nu? Daca de ala e vorba ...e nou nu cred sa fie asta problema

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

spune-ne si noua, nu fi secretos :)

 

 

mi-a picat debitmetrul,incet incet s-a dus dracu si sonda lambda.Eu nu am dat atentie la martorul galben si intr-o zi cand am lasat motorul pronit pt cateva minute ca aveam ceva treaba la firma ..cand am iesit afara masina mea scoatea flacari de jumatate de metru pe teava de esapament :lol: vis nu ? .Nu doresc la nimeni ca era sa o iau razna atunci

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema cu suierat puternic intre 1500-2000 rpm am avut-o si eu , initial era doar zgomotul , apoi dupa aprox 20k km parcursi a aparut si mirosul de gaze in habitaclu , am crezut ca e de vina galeria de evacuare si m-am dus pregatit la service sa o schimb dar s-a dovedit ca nu era de la galerie ci de la garnitura de la turbo care era prajita am inlocuit-o si de atunci e totul ok ! Poate aveti noroc si nu e totusi galeria de evacuare ....
Link to comment
Share on other sites

Nasoala intamplare, cred ca te-a costat ceva toata aventura asta, pe langa filtrul de particule. Acum inteleg de ce nu puteai regenera ceva ce a. . . ars. Apropo, filtrul de particule l-ai cumparat de la reprezentanta ?

 

 

Am avut ceva cheltuieli cu ea,dar tot raul inspre bine. :) am avut dosar de casco si filtrul e original Bmw

 

Aceeasi problema cu suierat puternic intre 1500-2000 rpm am avut-o si eu , initial era doar zgomotul , apoi dupa aprox 20k km parcursi a aparut si mirosul de gaze in habitaclu , am crezut ca e de vina galeria de evacuare si m-am dus pregatit la service sa o schimb dar s-a dovedit ca nu era de la galerie ci de la garnitura de la turbo care era prajita am inlocuit-o si de atunci e totul ok ! Poate aveti noroc si nu e totusi galeria de evacuare ....

 

Mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ai spune cum s-a schimbat garnitura de la turbo.Iar trebuie sa desfac tot ca sa o pot inlocuii ? ca deja m-am saturat sa vad motorul facut bucati.Se poate lucra pe sub masina ? Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Pentru a inlocui garanitura la turbo trebuie sa dai jos filtrul de aer , in carcasa (partea de jos care ramane pe motor ) sunt 3 capace (niste dopuri de plastic) la dai jos si ai acces la suruburiile de prindere de la turbo , restul se face pe sub masina unde ai de dat jos plasticele , scutul de metal si evacuarea . Succes , iti recomand sa faci operatiunea pe rampa si nu pe elevator ca altfel te chinui cand pui turbo innapoi ( cineva trebuie sa il tina pe pozitie sub masina iar cineva sa stranga pe la motor suruburiile) - de asemenea turbo sta fixat cu 3 suruburi pe evacuare cand le strangi la loc le strangi cate 1/2 ture pe fiecare in parte altfel poate calca stramb pe garnitura ...
Link to comment
Share on other sites

Pentru a inlocui garanitura la turbo trebuie sa dai jos filtrul de aer , in carcasa (partea de jos care ramane pe motor ) sunt 3 capace (niste dopuri de plastic) la dai jos si ai acces la suruburiile de prindere de la turbo , restul se face pe sub masina unde ai de dat jos plasticele , scutul de metal si evacuarea . Succes , iti recomand sa faci operatiunea pe rampa si nu pe elevator ca altfel te chinui cand pui turbo innapoi ( cineva trebuie sa il tina pe pozitie sub masina iar cineva sa stranga pe la motor suruburiile) - de asemenea turbo sta fixat cu 3 suruburi pe evacuare cand le strangi la loc le strangi cate 1/2 ture pe fiecare in parte altfel poate calca stramb pe garnitura ...

 

 

stai sa vedem daca inteleg eu bine.Galeria de evacuare a venit cu 3 garnituri ...alea de se prind de motor si cu inca o garnitura cu 3 gauri ...care se prinde de ce? De turbo ? daca de turbo se prinde am inlocuit-o si pe aia ...si nu de acolo e problema mea

Link to comment
Share on other sites

da. se poate scoate pe sub masina. azi mi-a ilocuit si mie galeria pe sub masina.

 

 

Salut.E 60 ai ? eu intreb daca garnitura de la turbo se poate schimba pe jos.Galeria de evacuare am schimbat-o si nu cred ca la E60 se poate lucra pe dedesubt.

 

da e60. e a doua ora cand o schimb. prima data au scos-o pe sus. acum am ramas crucit cand operatiunea a durat mult mai putin si mecanicul a scos-o pe jos.

 

p.s. la mine nu se aude nici un zgomot, suierat, etc.

Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Pentru a inlocui garanitura la turbo trebuie sa dai jos filtrul de aer , in carcasa (partea de jos care ramane pe motor ) sunt 3 capace (niste dopuri de plastic) la dai jos si ai acces la suruburiile de prindere de la turbo , restul se face pe sub masina unde ai de dat jos plasticele , scutul de metal si evacuarea . Succes , iti recomand sa faci operatiunea pe rampa si nu pe elevator ca altfel te chinui cand pui turbo innapoi ( cineva trebuie sa il tina pe pozitie sub masina iar cineva sa stranga pe la motor suruburiile) - de asemenea turbo sta fixat cu 3 suruburi pe evacuare cand le strangi la loc le strangi cate 1/2 ture pe fiecare in parte altfel poate calca stramb pe garnitura ...

 

 

stai sa vedem daca inteleg eu bine.Galeria de evacuare a venit cu 3 garnituri ...alea de se prind de motor si cu inca o garnitura cu 3 gauri ...care se prinde de ce? De turbo ? daca de turbo se prinde am inlocuit-o si pe aia ...si nu de acolo e problema mea

Exact , la mine era garnitura de turbo dusa si pe acolo dadea gaze , si tot de acolo era si zgomotul de care ziceam mai sus , ai verificat tot pe acolo ca e intreg si intact ? Ma refer la galerie evacuare , garnituri , catalizator ce o fi ala care vine prins de turbo ??

Link to comment
Share on other sites

Pentru a inlocui garanitura la turbo trebuie sa dai jos filtrul de aer , in carcasa (partea de jos care ramane pe motor ) sunt 3 capace (niste dopuri de plastic) la dai jos si ai acces la suruburiile de prindere de la turbo , restul se face pe sub masina unde ai de dat jos plasticele , scutul de metal si evacuarea . Succes , iti recomand sa faci operatiunea pe rampa si nu pe elevator ca altfel te chinui cand pui turbo innapoi ( cineva trebuie sa il tina pe pozitie sub masina iar cineva sa stranga pe la motor suruburiile) - de asemenea turbo sta fixat cu 3 suruburi pe evacuare cand le strangi la loc le strangi cate 1/2 ture pe fiecare in parte altfel poate calca stramb pe garnitura ...

 

 

stai sa vedem daca inteleg eu bine.Galeria de evacuare a venit cu 3 garnituri ...alea de se prind de motor si cu inca o garnitura cu 3 gauri ...care se prinde de ce? De turbo ? daca de turbo se prinde am inlocuit-o si pe aia ...si nu de acolo e problema mea

Exact , la mine era garnitura de turbo dusa si pe acolo dadea gaze , si tot de acolo era si zgomotul de care ziceam mai sus , ai verificat tot pe acolo ca e intreg si intact ? Ma refer la galerie evacuare , garnituri , catalizator ce o fi ala care vine prins de turbo ??

 

nu am ajuns sa verific garniturile.Saptamana asta sa vad.dar maxim acum 2 luni jumatate am pus galeria si garniturile respective.crezi ca s-au dus deja?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.