Jump to content

E64 630i Cabrio 272 hp


AlterEgo

Recommended Posts

Masina achizitionata cu 0 km de la Automobile Bavaria prin iunie 2009. Masina se afla expusa in show-room, la etaj, langa in M6 coupe gri sobolan. Am oscilat destul de mult. Pana la urma ochii au convins creierul.

 

Era desigur preconfigurata... lucrurile mai importante fiind:

- alpin-weiss

- manuala

- scaune sport piele

- navi profesional

- jante pe 19", model 121

 

Si poze (scuze pentru calitatea lor, m-ati prins nepregatit, promit sa revin, inclusiv cu interior):

 

 

 

http://img297.imageshack.us/img297/8360/ugjkmr28325802.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/4592/74symz30911702.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/9767/301020091036.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/2174/mqjkfs78214202.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/7089/nexxzc63613502.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/722/qgibe673160202.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce zdreampta ,ce haita , se despoaie in cateva secunde haimanaua , apesi pe buton si hop e in pielea goala....Acum,asa fara nici o urma de invidie :) , ce sa invidiez la asa o haimana :lol: ,pot spune ca are niste defecte ce eu unul nu pot tolera : este prea alba ,este prea noua , mai umbla si in pielea goala vara si mai este si BMW . Sa o stapanesti sanatos si multi multi km sa te bucuri de ea :)
Link to comment
Share on other sites

Numere de Brasov au fost numerele temporare, date de reprezentanta.

 

Cutia manuala? La o folosinta zilnica desigur ca ar fi fost de preferat una automata. Dar de deranjat nu are cum :). Adica nu o cutie de BMW, extrem de precisa, placut de manevrat, foarte scurta (sportiva). Plus ca la acest motor (care e motorul de baza pentru serie) te ajuta sa storci tot ceea ce poate da el, ajutat de ceva ce o cutie automata nu o sa stie sa faca niciodata - anume sa anticipeze.

 

Urmatoarea intrebare la care ma astept ar putea fi "dar motorul asta nu cumva e prea slab pentru o serie 6?". Am vazut cateva discutii pe forum care dezbateau subiectul.

Desigur ca nu e un V8 (sa nu mai spun V10, departe de mine sa fac un comparativ). Dar de slab nu are cum sa fie. 272 de cai sunt respectabili indiferent de ce masina am vorbi. In plus, e un motor foarte usor si compact, ceea ce are desigur influente pozitive in dinamica masinii. Varianta motorului de 3 litri de 272 de cai are chiar un cuplu care e disponibil de jos (diferit fara de versiunea dinainte), ceea ce usureaza folosinta zilnica.

Cei mai multi care au condus-o spun ca se asteptau sa fie mai "tare". Cu experienta de pana acum pot sa va spun ca este doar o impresie - 6 secunde si ceva pana la 100 spun altceva... doar ca asta se obtine fara violenta, absolut liniar si de aici senzatia respectiva. Cu sistemele electronice oprite, lucrurile se schimba, iar pneurile -chiar foarte late- au probleme in a tine spatele pe traiect. O putere mai mare sunt convins ca ar face o diferenta reala la reprizele de pe autostrada.

In oras, sau sub 140 de km/h, ceea ce poate da e mai mult decat suficient.

 

PS: hahaha Roby, multumesc frumos.

Edited by AlterEgo
Link to comment
Share on other sites

Cunosc si eu discutia chiar de pe topicul meu cu e63-ul, nu cred ca ar mai fi pus ce-i de la bmw acest motor pe e63/64 daca nu era potent.Pe 6-erul meu am motorul de 3 L biturbo care ma satisface din plin.

 

Pe 3-ar? Ca pe 6 nu s-a pus motorul asta. Probabil din cauza ca ar fi intrat prea urat pe terioriul v8-urilor... sau poate exista principial o problema intre turbo si un "clasic" GT?

Edited by AlterEgo
Link to comment
Share on other sites

Aaaa... scuze, nu m-am gandit la diesel. Asa e. (Felicitari pentru alegere, curajoasa intr-un astfel de segment. Sunt convins ca merita).

Performantele celor doua motoare de 3l (benzina si diesel) sunt destul de asemanatoare. Fiecare avand un anumit specific ce le face o optiune buna la achizitie.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am scos masina din barlog, gata de inca un sezon. Am venit cu ea de la Timisoara la Bucuresti, bucuros ca dupa 4 luni de stat nemiscata in garaj a mai si pornit. Pentru curiosi consumul a fost undeva intre 9 si 10% (fratele meu cu un E39 525d s-a tinut dupa mine si a consumat 6.8%). Imi place la nebunie cum sta pe roti si cum se aude motorul la turatii mai mari. Fiica-mea in spate nu a fost prea incantata - se doarme cam incomod daca vrei sa te intinzi peste cele doua scaune tip scoica. Totusi practica - in portbagaj a intrat o geanta mare plus una medie, o gramada de plase si cutii strategic puse pe langa.

 

Masina are 6 mii de km, dupa un an. Daca o tin tot in ritmul asta, o sa vand masina dupa 15 ani sub 100.000 de km. Iar cel care o sa o cumpere de la mine o sa se laude la prieteni: "masina luata de la un mos, km reali, se plimba cu ea doar duminica"... si desi nu o sa minta, nu o sa il creada nici naiba :)

Link to comment
Share on other sites

Nu te-ai jucat deloc cu ea iarna ?

Nu... dar nu din cauza ca ar fi o problema sa o conduci iarna: acoperisul textil este extrem de eficient si sub aspect de confort acustic/termic merge destul de aproape de coupe. Iar electronica de pe masina o face sa fie "comestibila" si pe zapada. Cine ar avea masina asta ca masina de zi cu zi nu ar avea motive de suparare (in unele limite, desigur).

Dar am fost atat de mult plecat cu treaba ca nu am avut timp de "joaca". Asta a facut insa reintalnirea cu atat mai placuta :)

 

Apropo de joaca, m-am dat putin cu ea pe ploaie (ploua destul de tare in Timisoara). Prin orasul golit de ciorba de miel si sarmale :twoup: a fost destul de placut. Nu foarte tare insa - imi aduc si acum aminte ce s-a intamplat ultima oara cand am intrat cu ea intr-o balta mai serioasa si nu vroiam sa chem din nou platforma :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nu credeam ca la mijlocul lunii noiembrie mai poti sa mergi decapotat... dar cu cele peste 20 de grade de azi a fost extraordinar...

 

Pentru amatorii de statistici: masina a implinit azi 9.000 km.

Pentru un an si jumatate de la achizitie, este foarte putin. Sau cum imi spuneau cei de la Bavaria "Dom'le, va bateti joc de masina asta" :twoup: Ce sa fac daca nu am timp fizic pentru mai mult. Uite ca mai exista si in Romania mosul ala care merge doar la biserica cu masina, in weekend, nu numai in Germania :) Dar mi-am propus mai mult, si chiar mi-am pus in cap sa FAC IARNA cu ea. Sunt pe cale sa comand un set de roti de iarna si sper sa dovedesc celor care spun ca un cabrio iarna este inutil ca gresesc. Daca nu o sa fie asa, o sa va sun sa veniti cu sprayuri sa ma ajutati sa deschid usile si ma intorc la Cayenne:)

 

Tot pentru amatorii de statistici (ok, recunosc, sunt unul dintre ei): masina are un consum in oras pe ultimii 200 de km de 14.5 % facuti in timpul orelor de lucru (nici in trafic maxim, dar nici noaptea). Consumul in BC mediu este de 13.8% (credibil, din moment ce am facut majoritatea km in oras). Pentru cineva care consuma 12-13 si cu un Renault Laguna diesel (eu) este f f putin.

 

Este o masina care si acum, dupa 1 an si jumatate, imi pune un zambet pe fata chiar daca nu vreau asta.

 

PS: stiu ca ii fac reclama, dar merita. Si nu, nu vreau sa o vand.

Link to comment
Share on other sites

mda...e super tare masina.......fetele din statia de autobuz iti sar pur si simplu pe scaunul din dreapta si "nu numai":twoup:)

aminteste-ti cand am plecat de la tm la buc si eram cu 525 d touring.....recunosti ca am mers cam "la fel"? ( ma refer reprize acceleratii etc...)

Link to comment
Share on other sites

mda...e super tare masina.......fetele din statia de autobuz iti sar pur si simplu pe scaunul din dreapta si "nu numai":twoup:)

aminteste-ti cand am plecat de la tm la buc si eram cu 525 d touring.....recunosti ca am mers cam "la fel"? ( ma refer reprize acceleratii etc...)

Pentru primul post esti cam obraznic. Om fi noi frati... dar nici chiar asa :twoup:

 

:)

Edited by AlterEgo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.