Jump to content

probleme acumulator, trepidatii la reducere viteza


nutu_tim

Recommended Posts

nu cred ca ramane ceva aprins..as fi vazut. cred ca mai degraba e din cauza faptului ca nu e rulata. weekendul asta am mers in fiecare zi cu ea cativa km buni...si a pornit de fiecare data. dar parca vad ca in weekendul viitor cand ajung acasa nu mai porneste :)

in fine...tot la test tre sa ajung cu ea, doar ca nu am timp..

Link to comment
Share on other sites

M-am confruntat si eu cu problema cu bateria. Am descoperit ca era un consumator: ventilatia pornea cand avea ea chef (cand masina era parcata) si daca statea nepornita 4-5 zile, consuma de tot bateria. Este renumita piesa cu tepi. Ca sa verifici daca asta e si la tine scoate siguranta de 40A (nu mai stiu ce numar e, dar mi se pare ca e singura de 40) si vezi daca-ti mai mananca bateria.
Link to comment
Share on other sites

M-am confruntat si eu cu problema cu bateria. Am descoperit ca era un consumator: ventilatia pornea cand avea ea chef (cand masina era parcata) si daca statea nepornita 4-5 zile, consuma de tot bateria. Este renumita piesa cu tepi. Ca sa verifici daca asta e si la tine scoate siguranta de 40A (nu mai stiu ce numar e, dar mi se pare ca e singura de 40) si vezi daca-ti mai mananca bateria.

ok..mersi mult ptr idei.am sa incerc; caut o schema pe undeva pe net cu schita tabloului si vad eu care e de ventilatie..

Link to comment
Share on other sites

becul galben de la ulei se aprinde aiurea cand este pe duca senzorul.vezi ca nu este bine sa ai ulei peste limita maxima de la joja.valva pcv(valva vacum) eu stiu ca nu se poate curata.trebuie inlocuita cu tot cu furtune(asa vine).

pentru tremurat mai bine mergi la service si sa-ti faca un test.

bafta

Link to comment
Share on other sites

@ nutu - poate te ajut putin la prima problema. din lipsa banilor si a timpului in ultimele 2 luni motorul meu s-a tot schimbat (din rau in foarte rau). La inceput avea aceleasi simptome cum ai explicat tu la 1) - respectiv cand franam motorul dadea sa moara. Daca nu era incalzit si trebuia sa plec in graba se mai intampla sa se opreasca cand franam la un stop :), noroc ca am 45 la picior si reuseam sa ciupesc putin din acceleratie :lol:).

 

Saptamana trecuta am fost la un prieten sa-mi schimb toba si bujiile crezand ca astfel scap de acest zdruncinat, insa nimic.(nu regret ca am schimbat toba+bujiile, erau duse aproape toate :) ). Ofticat pana la culme ca nu gasesc buba (am fost pe la atatia specialisti care se dau mari cu testerele, insa niciunul nu a fost in stare sa ma ajute) imi aduc aminte de acest minunat forum. Dau un search si am gasit postul tau. Mi-am zis "iar citesc aiurea, iar gasesc smei care se dau cu parerea", insa m-am inselat. Am dat click pe linkurile ce ti-au fost sugerate de BlackAngel, carui tin sa-i multumesc pentru ajutor, si am urmat instructiunile de acolo.

 

Spre uimirea mea dupa ce am desfacut carcasa filtrului de polen, am observat ca furtunul ce leaga blocul motor cu valva pcv era rupt in ambele parti (atat la blocul motor cat si la valva pcv). Dupa un telefon la cel mai apropiat dealer (asta se intampla sambata undeva pe la ora 12.20) am gasit aceste piesele in stoc.

Furtun - 120 Ron

Valva PCV - 195 Ron

 

Cu un imbus de 5, surubelnita normala + surubelnita cruce (am avut nevoie de asta ca sa dau scutul jos, din cauza frigului si pozitia tampita a suruburilor ce tin valva pcv. de ce? ghici unde s-a dus imbusul meu :) ). Timp de lucru 1 ora (experienta - prima data cand am dat jos suportul filtrului de polen).

La pachet cu schimbatul celor 2 piese, am zis sa desfac si regulatorul de relanti.Era plin de mizerie betonata iar dupa 20 minute de frecat cu betisoare de urechi l-am facut sa arate ca nou. Dupa ce am facut toate lucrurile astea am dat sa pornesc motorul. Odata pornit ranjeam ca un copil mic care tocmai a primit o acadea :D . La relanti motorul meu zici ca e oprit, atat de elegant si de frumos toarce. (benzinar 1.9 l). Se mai aude un suierit (imi trage aer pe undeva) insa asta e alta problema caruia ii caut rezolvare aici pe forum.

 

Sper sa te ajute ce ti-am spus.

 

 

off : inca odata multumiri tuturor care oferiti aceste sfaturi si celor care creati tutoriale pentru incepator (ex: cum sa-ti cureti regulatorul de relanti ).

tot off : care ma poate ajuta cu un tester probat, care ajuta si nu ia doar banii pentru citire (am dat la bani pe testere de m-am saturat, dau banul insa m-am saturat sa tot aud "uitati va da eroarea asta - fuel error" iar la intrebarea :"ce trebuie sa schimb? ce e stricat?" primeam acelasi raspuns tampit :"a nu e nimic stricat, de unde ati bagat benzina?"). dati-mi un pm cu o recomandare ceva, un numar de telefon adresa orice. insa repet nu as vrea sa ma duc degeaba si sa-mi zica :"de unde ati bagat benzina? lukoil?".

 

Va multumesc pentru ajutorul oferit, tinetio tot asa.

Link to comment
Share on other sites

@ nutu - poate te ajut putin la prima problema. din lipsa banilor si a timpului in ultimele 2 luni motorul meu s-a tot schimbat (din rau in foarte rau). La inceput avea aceleasi simptome cum ai explicat tu la 1) - respectiv cand franam motorul dadea sa moara. Daca nu era incalzit si trebuia sa plec in graba se mai intampla sa se opreasca cand franam la un stop :lol:, noroc ca am 45 la picior si reuseam sa ciupesc putin din acceleratie :)).

 

Saptamana trecuta am fost la un prieten sa-mi schimb toba si bujiile crezand ca astfel scap de acest zdruncinat, insa nimic.(nu regret ca am schimbat toba+bujiile, erau duse aproape toate :) ). Ofticat pana la culme ca nu gasesc buba (am fost pe la atatia specialisti care se dau mari cu testerele, insa niciunul nu a fost in stare sa ma ajute) imi aduc aminte de acest minunat forum. Dau un search si am gasit postul tau. Mi-am zis "iar citesc aiurea, iar gasesc smei care se dau cu parerea", insa m-am inselat. Am dat click pe linkurile ce ti-au fost sugerate de BlackAngel, carui tin sa-i multumesc pentru ajutor, si am urmat instructiunile de acolo.

 

Spre uimirea mea dupa ce am desfacut carcasa filtrului de polen, am observat ca furtunul ce leaga blocul motor cu valva pcv era rupt in ambele parti (atat la blocul motor cat si la valva pcv). Dupa un telefon la cel mai apropiat dealer (asta se intampla sambata undeva pe la ora 12.20) am gasit aceste piesele in stoc.

Furtun - 120 Ron

Valva PCV - 195 Ron

 

Cu un imbus de 5, surubelnita normala + surubelnita cruce (am avut nevoie de asta ca sa dau scutul jos, din cauza frigului si pozitia tampita a suruburilor ce tin valva pcv. de ce? ghici unde s-a dus imbusul meu :D ). Timp de lucru 1 ora (experienta - prima data cand am dat jos suportul filtrului de polen).

La pachet cu schimbatul celor 2 piese, am zis sa desfac si regulatorul de relanti.Era plin de mizerie betonata iar dupa 20 minute de frecat cu betisoare de urechi l-am facut sa arate ca nou. Dupa ce am facut toate lucrurile astea am dat sa pornesc motorul. Odata pornit ranjeam ca un copil mic care tocmai a primit o acadea :) . La relanti motorul meu zici ca e oprit, atat de elegant si de frumos toarce. (benzinar 1.9 l). Se mai aude un suierit (imi trage aer pe undeva) insa asta e alta problema caruia ii caut rezolvare aici pe forum.

 

Sper sa te ajute ce ti-am spus.

 

 

off : inca odata multumiri tuturor care oferiti aceste sfaturi si celor care creati tutoriale pentru incepator (ex: cum sa-ti cureti regulatorul de relanti ).

tot off : care ma poate ajuta cu un tester probat, care ajuta si nu ia doar banii pentru citire (am dat la bani pe testere de m-am saturat, dau banul insa m-am saturat sa tot aud "uitati va da eroarea asta - fuel error" iar la intrebarea :"ce trebuie sa schimb? ce e stricat?" primeam acelasi raspuns tampit :"a nu e nimic stricat, de unde ati bagat benzina?"). dati-mi un pm cu o recomandare ceva, un numar de telefon adresa orice. insa repet nu as vrea sa ma duc degeaba si sa-mi zica :"de unde ati bagat benzina? lukoil?".

 

Va multumesc pentru ajutorul oferit, tinetio tot asa.

 

 

mersi mult ptr sfaturi. am sa incerc si eu acelasi lucru; sa vad acum cand gasesc timp...cred ca e nevoie de ceva timp, mai ales ptr noi, astia de ne place sa ne bagam noi mana il ele, chiar daca nu suntem mecanici :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.