Jump to content

Vind pentru restaurat E21


sorinstroescu59

Recommended Posts

Am un E21 din 1980 inmatriculat in stare de functionare si imi pare rau sa-l dau la fiare vechi. Poate gasesc un iubitor care sa aiba timp si rabdare sa-l restaureze, e masina clasica. Am si o multime de piese pentru el. Va astept pe mail sorinstroescu59@gmail.com sau tel.0740124462. M-ar bucura daca e cineva interesat. Masina e in Sibiu.
Link to comment
Share on other sites

Alte detalii: Scuze ca nu am postat de la inceput, dar pentru restauratori ma gandesc ca s-ar putea sa fie detalii mai importante, anume ca odata cu masina ofer si piese dintr-un alt E21 dezmembrat, dar nu complet. Lipseste caroseria, o usa (nu imi mai amintesc exact care, cred ca stanga), capota, portbagajul, parbrizul si puntea spate. In rest sunt toate piesele de la cealalta masina, inclusiv interiorul, motor doua cutii de viteza in 4 trepte (cea de pe masina are 5), dar una din ele e defecta.

 

Toate sunt incluse in pretul masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Din ce vad, masina arate bine, nu prea pare distrus de rugina, tuning, sau lovituri. Asa ca e pacat sa o dai la fier vechi, sau la bani foarte putini. Ai un pic de rabdare si cineva va fi fericit cu masina ta.

Exact la asta ma gindeam si eu, ca e pacat de ea, inca mai are viata in motor, dar din pacate nu am posibilitatea sa o restaurez eu. O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Observ niste inadvertente: e un E21 din 1977 cu motor M20 dupa seria de sasiu din poze. Motorul din cate vad nu e 2000-ul in 6 care apartine sasiului in cauza :) , iar bordul, oglinzile si stopurile sunt de model dupa 1980, masca din fata si farurile de 316-18. Daca ai putea te rog sa clarifici misterul... Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Observ niste inadvertente: e un E21 din 1977 cu motor M20 dupa seria de sasiu din poze. Motorul din cate vad nu e 2000-ul in 6 care apartine sasiului in cauza :lol: , iar bordul, oglinzile si stopurile sunt de model dupa 1980, masca din fata si farurile de 316-18. Daca ai putea te rog sa clarifici misterul...

 

Da, ai dreptate john. In primul post am spus ca masina e productie 1980 a fost inmatriculata in Romania in 1993 cu actele unui 320 din 1977 si apoi in 2004 cind au cerut cei de la RAR aplicarea foliei de siguranta pe CI si pe masina au facut reomologare cu seria de caroserie de 320 si serie de motor de 316. Repet masina e 318 din 1980. Din 1993 a trecut pe la toate inspectiile si prin reomologare fara probleme. Mai multe nu am ce sa spun doar ca am avut un tinichigiu meserias. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.