Jump to content

Cover, cooling air top


Recommended Posts

Am verificat si eu ptr. a mea (e 46 fl) si este 37,75 lei bucata.Cam scump pentru asa bucata de plastic, dar necesara iarna.

diesel sau benzinar?

Nu conteaza sunt aceleasi capace .... Sedan sa fie

cover, cooling air top left 51718199699

cover, cooling air top right 51718199700

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Deci ĂŁsta e un echivalent pentru bucata de carton pusĂŁ iarna la Dacia? :)

 

In principiu da numai ca e o diferenta esentiala. Cartonul la dacie se monta lipit de radiator, sufocand astfel radiatorul. Piesele astea se monteaza departe de radiator si oricum prin radiator mai poate trece aerul care intra prin grilele de jos. Riscul de a supraincalzi masina este foarte mic, exista masini care oricum nu au grila generoasa din design (espero de exemplu) si tot aerul necesar racirii vine prin grila de sub bara.

Link to comment
Share on other sites

Pentru Coupe FL si non FL nu exista aceasta piesa, sunt desenate pe realoem la Mounting parts, engine compartment dar nu exista PART NR ....

Daca le vrea cineva pe cele care le-am cumparat eu deja sa-mi dea un mesaj privat, merg pe sedan .Multumesc

am vorbit, le iau eu!

 

Oricum garantez ca sunt doar originale,nu cred ca gasesti pe licenta!!!

mare smecherie, doua bucati de plastic. Daca faci comada in China iesi cu ele pana intr-un dolar bucata. Faceti o lista de asteptare? :)

 

PĂŁi nici nu se pune problema sĂŁ le foloseÂşti vara.

Ba da!

In Siberia!

Link to comment
Share on other sites

poti sa detaliezi un pic?

Se incalzeste motorul mult mai repede decat daca nu ar fii nimic in acele grile (daca inainte se incalzea in 10 km ....cu aceste capace se incalzeste in 5 km ) sunt ideale iarna

Din cauza faptului ca pt. coupe nu am gasit pe original si nici nu exista eu mi-am decupat initial din carton apoi din cauciuc si mi-am acoperit acele gauri .... le-am prins in cele 2 nituri de la capacul pe unde intra aerul in motor ...

http://img37.imageshack.us/img37/6239/79184797.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Din cauza faptului ca pt. coupe nu am gasit pe original si nici nu exista eu mi-am decupat initial din carton apoi din cauciuc si mi-am acoperit acele gauri .... le-am prins in cele 2 nituri de la capacul pe unde intra aerul in motor ...

 

Pune niste poze.

doar poza asta o am , cu astea de carton i-am facut proba sa vad daca are efect acoperirea acelor gauri

 

http://img94.imageshack.us/img94/9277/dsc00084dj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din cauza faptului ca pt. coupe nu am gasit pe original si nici nu exista eu mi-am decupat initial din carton apoi din cauciuc si mi-am acoperit acele gauri .... le-am prins in cele 2 nituri de la capacul pe unde intra aerul in motor ...

 

Pune niste poze.

doar poza asta o am , cu astea de carton i-am facut proba sa vad daca are efect acoperirea acelor gauri

 

http://img94.imageshack.us/img94/9277/dsc00084dj.jpg

 

Pai si capota cum se mai inchide? La mine (e 46/2004) la capota pe interior sunt garniturile de cauciuc pentru fiecare nare in parte care intra pe interiorul cadrului pe care l-ai acoperit tu cu cartonul asta alb din poza. Eu mi/am confectionat din plastic (capace de la galeti ptr. vopsea lavabila) si l-am pus (fixat) in spatele celor 2 grile (nari) din plastic ale capotei, astfel nu incurca cu nimic si sper eu sa faca traba ca si cele oem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

din cate am vazut la mine (320d e46 FL) dupa acele nari vine radiatorul care este intr-o carcasa de plastic cu niste jaluzele....

 

aerul rece de afara trece prin radiator apoi, acele jaluzele fiind inchise este evacuat pe sub masina...deci aerul rece din timpul mersului nu ajunge la motor...raceste doar radiatorul...iar masina avand termostat...lichidul din radiator nu ajunge in motor...deci motorul se incalzeste normal

 

la dacie imediat dupa radiator vine motorul...si acel carton se punea ca in timpul mersului, aerul rece sa nu treaca prin radiator si sa raceasca si motorul...in acest fel el incalzindu-se mai repede(la bmw acele jaluzele au acest rol)

Edited by danielt
Link to comment
Share on other sites

din cate am vazut la mine (320d e46 FL) dupa acele nari vine radiatorul care este intr-o carcasa de plastic cu niste jaluzele....

 

aerul rece de afara trece prin radiator apoi, acele jaluzele fiind inchise este evacuat pe sub masina...deci aerul rece din timpul mersului nu ajunge la motor...raceste doar radiatorul...iar masina avand termostat...lichidul din radiator nu ajunge in motor...deci motorul se incalzeste normal

 

la dacie imediat dupa radiator vine motorul...si acel carton se punea ca in timpul mersului, aerul rece sa nu treaca prin radiator si sa raceasca si motorul...in acest fel el incalzindu-se mai repede(la bmw acele jaluzele au acest rol)

Daca ai fii dat bara fata jos ai fii inteles de ce au si proiectat aceste capace pt iarna. Aerul rece ajunge la motor ca daca nu ar ajunge nu ar ajunge aerul in filtrul de aer ..... odata cu inchiderea grilelor doar reduci putin aerul rece care inaintea venea direct prin acele grile in motor si e logic ca se incalzeste mai greu, asa vine oricum pe la bara fata acolo unde este si intercoolerul urca sus si apoi intra la motor + filtrul de aer

 

Sunt extraordinar de utile iarna, incearca initial cu un carton apoi te vei convinge

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

din cate am vazut la mine (320d e46 FL) dupa acele nari vine radiatorul care este intr-o carcasa de plastic cu niste jaluzele....

 

aerul rece de afara trece prin radiator apoi, acele jaluzele fiind inchise este evacuat pe sub masina...deci aerul rece din timpul mersului nu ajunge la motor...raceste doar radiatorul...iar masina avand termostat...lichidul din radiator nu ajunge in motor...deci motorul se incalzeste normal

 

la dacie imediat dupa radiator vine motorul...si acel carton se punea ca in timpul mersului, aerul rece sa nu treaca prin radiator si sa raceasca si motorul...in acest fel el incalzindu-se mai repede(la bmw acele jaluzele au acest rol)

Daca ai fii dat bara fata jos ai fii inteles de ce au si proiectat aceste capace pt iarna. Aerul rece ajunge la motor ca daca nu ar ajunge nu ar ajunge aerul in filtrul de aer ..... odata cu inchiderea grilelor doar reduci putin aerul rece care inaintea venea direct prin acele grile in motor si e logic ca se incalzeste mai greu, asa vine oricum pe la bara fata acolo unde este si intercoolerul urca sus si apoi intra la motor + filtrul de aer

 

Sunt extraordinar de utile iarna, incearca initial cu un carton apoi te vei convinge

 

nu e vb de aerul care ajunge in motor...ci de aerul care trece pe langa motor...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.