Jump to content

Recommended Posts

Am avut si eu o problema similara in dimineata asta. Nu mi-a mai pornit. Cred ca nu este de la baterie, pentru ca o aud cum invarte cand dau cheie.

De la ce sa fie? Oare de ce nu mai porneste? Poate bujiile? Trebuie inlocuite? Tin minte ca atunci cand am fost la Sighisoara la intalnirea anuala si am pus-o pe testerul celor de la Motor AG Pitesti, mi-au spus ca apare o eroare la computerul de bujii (nu am mai auzit de asa ceva).

Si in zilele trecute a pornit mai greu, dar totusi au fost maxim -16 grade, nu ca azi dimineata cand am coborat la masina si imi indica -21,5 Grade !!!!

Aveti idee ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

probleme la alimentare, nu va stresati asa tare... daca motorina s-a facut marmelada.. n-ai ce-i face..

 

tot ce e posibil...nici a mea nu a pornit de ieri...bateria ce e drept ca era terminata(era aia originala bmw); am cumparat azi alta baterie si tot nu a vrut sa porneasca. Si au dat mai multi cu parerea, ca ar fi bujiile, ca e inecata de la cat i-am dat la automat si ca daca se mai incalzeste merge, ba vreaun injector etc. Acuma na, poate sa fie un dop de ghiata pe undeva si poti sa te uiti la ea. A fost si foarte frig. Daca aveti variante sau daca stiti alte probleme ar fi un ajutor. Oricum maine daca nu porneste n-as vrea sa nenorocesc si bateria asta deci o urc pe rampa si o duc la service.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema similara in dimineata asta. Nu mi-a mai pornit. Cred ca nu este de la baterie, pentru ca o aud cum invarte cand dau cheie.

De la ce sa fie? Oare de ce nu mai porneste? Poate bujiile? Trebuie inlocuite? Tin minte ca atunci cand am fost la Sighisoara la intalnirea anuala si am pus-o pe testerul celor de la Motor AG Pitesti, mi-au spus ca apare o eroare la computerul de bujii (nu am mai auzit de asa ceva).

Si in zilele trecute a pornit mai greu, dar totusi au fost maxim -16 grade, nu ca azi dimineata cand am coborat la masina si imi indica -21,5 Grade !!!!

Aveti idee ce sa fac?

 

 

cumpara si tu un rand de bujii noi preferabil BERU

Link to comment
Share on other sites

testati bujiile, releul de la bujii si bateria (recomandat intr-un service, cu testerul).

 

daca cel putin una dintre cele enumerate mai sus prezinta probleme, n-o sa porneasca la temperaturi foarte joase, sau o sa porneasca mai greu decat ar fi normal.

Edited by Intelli
Link to comment
Share on other sites

la -7 grade cand am schimbat bujiile, a pornit la prima cheie, si nu am schimbat decat bujile, fata de ce le care le aveam inainte si la -2 grade facea figuri, acum nu stiu daca inainte aveam vreo bujie arsa ca nu le-am verificat. Acum ceea ce nu inteleg eu, daca imi merge sau nu releu? adica bujia 1-2 nu le vede 3-4 nu imi da erori pe ele. O sa verific daca pot sa masor acel releu cum zice doru, daca imi vine curent sau nu pe fise. Pe la -11 sau -12 grade, a pornit dupa a 10 cheie, la aceasta temperatura nu imi mai fac griji de bujii ci e clar ca e vrb de motorina.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

salut,este pe aici un post in care se vorbeste despre acest lucru.prima verificare care trebuie facuta este la siguranta de 100 amperi din spatele torpedoului.te poate scuti de multi bani.

 

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

salut,este pe aici un post in care se vorbeste despre acest lucru.prima verificare care trebuie facuta este la siguranta de 100 amperi din spatele torpedoului.te poate scuti de multi bani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.