Jump to content

E90 318i - Fiabiliate


Adrian M

Recommended Posts

Salut,

 

Am un E90 318i din 2007 (cutie manuala), acum are 90000 de km, toti facuti de mine. Masina consuma in Bucuresti (fac cam 25-30km / zi) 10-11 litri vara si 11-12 litri iarna la suta de km. Afara cel mai mic consum inregistrat a fost de 4.9litri / 100km, de la Brasov la Bucuresti, mers aproape de relanti dupa sotia mea, cu maxim 90km/h :), iar maxim 8,5/100km pe A2 (Bucuresti - Constanta) la o viteza medie de 153km/h. Sunt multumit de ea per ansamblu, dar mi-a facut ceva probleme in cei 5 ani si jumatate de cand o am. Prima data a picat senzorul de pozitie a volanului, schimbat cu 400 de lei la BMW Filaret - cu o cerere de culanta facuta, altfel pretul era undeva la 1600 de lei. De anul trecut a inceput sa se auda un zgomot de rulment uzat, l-am identificat in alternator, schimbat fulie + rulmenti + rola + curea transmisie, totul e ok acum. O alta problema a carui rezolvare nu o am inca este ca intrerupe din cand in cand la relanti, pica din 650rpm la 500rpm pentru o fractiune de secunda. Ultima problema pe care o am este cu cutia de viteze, din cand in cand nu vrea sa intre in prima treapta.

 

Am vazut ca va plangeti de consumul de ulei, ei il dau in cartea tehnica a masinii, deci e normal. De obicei, la mine, cand ajunge la aproximativ 500ml consumati e semn ca e cazul sa-i fac revizia (intre 10000 si 15000km). Filtrul de polen il schimb la 6 luni.

In rest, doar service de intretinere, lichidul de frana, lichidul de racire si freonul la 2 ani, placutele de frana la 60000km (si fata si spate). Apropos de placute, schimbati si senzorii ca sa nu aveti probleme (sunt 2 senzori, stanga fata si dreapta spate daca nu ma insel).

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Si eu am un 320i cu motor n43. Am cumparat-o in septembrie si de atunci am avut 3 probleme cu ea mai mult sau mai putin majore.

 

Cea mai grava a fost cu injectoarele care au cedat cam la cateva luni dupa ce am cumparat-o. M-a costat in jur de 3000 lei, parca, cu tot cu manopera la mhs in craiova (a trebuit sa las masina acolo o saptamana, deoarece s-a stricat in apropierea craiovei...)

 

Alta problema, care nu prea i-am dat de cap nici pana acum, este ca dupa cateva mii de km de mers mi se aprinde martorul de ulei. Asta se intampla numai la relanti si numai dupa un drum mai lung. Initial mi s-a spus ca era de la injectoare, apoi de la faptul ca era benzina in ulei (tot de la injectoare), apoi ca e nu stiu ce supapa care regleaza presiunea. Supapa am schimbat-o acum vreo 2 luni, au trecut 2000 km de atunci si pare sa fie ok. Sper sa se fi rezolvat ca urmatoarea etapa ar fi pompa de ulei.

 

Si ultima problema, care e destul de banala pt motorul asta a fost cu pierderile de ulei. Am schimbat mai multe garnituri pe la motor si pe la cutie. In jur de 700 lei cred ca a fost asta.

 

Cu privire la consum, in bucuresti imi ia intre 10.5 si 11.5 cu clima, vara si iarna intre 11.5 si 12.5. Acum de exemplu imi arata 10.7. In afara in jur de 8, pe autostrada la 140 ajunge pe la 8.5. Mai mult n-am avut. Cel mai putin am avut o data cu 5.5 parca, pe autostrada mers cu 80-100.

 

Per total sunt multumit de masina, cam incomode scaunele standard si cutia intradevar cam agata, dar in rest o masina buna.

Edited by amilo123
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Detin si eu un BMW 318i din 2006 cu 80.000 km. In general sunt multumit de el, doar ca a reusit si mi-a scos ceva bani din buzunar, dar mai important mi-am pierdut timpul prin service-uri :

1) Senzor airbag pasager defect - aprox. 800 Ron;

2) Celebra problema cu inchiderea centralizata ( se incuiau doua, se deshideau celalalte doua ) - aici doar bataie de cap, ca ba e actuatorul ba e nu stiu ce...pana la urma dupa 2 ore am rezolvat-o eu;

3) O bobina de inductie de 130 Ron + 100 Ron manopera;

4) Acuma am vazut ca prelinge putin ulei pe la garnitura de la baie;

Dar cu toate astea avand in vedere ca e un BMW, nu consider ca am bagat prea multi bani in el :). Oricum ma dispera ca nu are roata de rezerva, l-as impusca pe ala care a venit cu ideea asta.

Ca si consum - 13,5 in Bucuresti pe BC.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

Detin si eu un BMW 318i din 2007 cu 92.000 km . Sunt foarte multumit de masina plus ca este modelul de 129 cp si cu mici modificari dus la 145cp.

Ca si consum am scos de la Bucuresti pana la Timisoara o medie de 7,4 si cu viteza medie de 94km/h, pe autostrada la 140-150 obtin un cosum de 7.2-7.3.

Problema clasica la ea este cu pierderile de ulei si sper sa reusesc acum sa o rezolv dupa ce se va schimba garniturile de la pompa de vacum si baia de ulei plus ca mai trebuie schimbat la ea racodrul flexibil de la esapament.

S-a mai schimbat la masina motorasul de la Valvetronic si Bieletele de directie,

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea, este ca toate seriile 318i.( exclus 318i de pe pisicute alea, cu transmisie pe curea) de la 318is(e30,e36), pana acum, seriile 318

sunt foarte fiabile si motoare foarte reusite, intretinire ieftina, consum bun, fiabilitatea pieselor foarte buna...

imi place foarte mult, si 318i e46. (motor 2000 16v.)

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Si eu am un e90 2007 318i 129cp, in general multumit de masinuta, foarte stabila cu rotile de 17" de coupe, silentioasa, motorul trage decent si chiar se aude frumos in turatii cu filtru sport K&N si toba DirectFlow Pilot-Borla.

Si mie imi papa anul trecut ulei gen 1 litru/1000 km, inclusiv fum la greu la semafor, sau cand o lasam sa mearga la relanti cateva minute si o acceleram brusc...toti mecanicii mi-au spus "semeringurile de supape". Toata povestea ma costa 1500 lei si am zis totusi sa incerc sa-i schimb uleiul.

Ei bine am schimbat uleiul si problema s-a rezolvat, fara pic de fum, am completat doar 1l/10.000. Cand am luat-o cica avea ulei BMW, am pus unul mai gros desi toti mecanicii mi-au spus ca ei nu recomanda, am pus 5W-40 Motul, la al doi-lea schimb am pus Mobil 5W-40. Acum o sa trec pe Full Syntetic Mobil 10W-40, care nu se gaseste in Romania. Am auzit tot felul de povesti despre uleiurile vandute prin Romania, inclusiv despre cele de producator, de aceea am vrut sa schimb. Acum nu zic ca semeringurile nu sunt duse, sunt sigur ca sunt, dar spun ca in cazul meu, am rezolvat problema fumului si consumului doar prin schimbarea tipului de ulei.

 

Alte probleme: garnitura de la motor, ceva probleme pe la caseta de directie, dar s-au rezolvat temporar cel putin.

Link to comment
Share on other sites

In schimb ce nu-mi place e sistemul audio: am schimbat Cdplayer-ul cu profesional, care se aude clar mai bine si mai puternic ca cel Business, in schimb tot de toata jena e, cu toate ca i-am pus Heartz-uri system de 13 pe fata....degeaba. Deci am un Logan la firma care se aude net superior...o bila neagra aici pt. BMW. Pentru o masina premium, puteau sa lase o configuratie standard niste boxe normale pe 16", fara sa modifice frecvente, boxe medii sub scaune....si alte balarii, si cred ca se auzea mult mai bine.

Singura solutie e sa schimb Head-Unit-ul Profesional cu unul aftermarket...o sa se vada ca naiba, dar deja nu mai suport.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea

concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE :blush:

Edited by cabron
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

si asta doar pentru ca nu ai luat tu o masina intretinuta?

piesele pe care le-ai enumerat nu sunt exagerat de scumpe, iar daca schimbarea lor te-a marcat asa rau.. poate era cazul sa ramai la o masina pe care o poti intretine?? Nu stiu.. zic si eu..

 

mai ales daca tu in acel e46ai bagat si mai putini bani decat ce ai zis mai sus.. oare ala in ce stare era..

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cate din piesele enumerate de mine tie ti se pare normal sa le schimbi la o masina care are 100000 km,cand o face 200000 o sa ma astept sa segmentez motorul sau cine stie tre casata ,de intretinut nu cred ca este problema ta ca odata ce mi-am permis sa o repar pana acum inseamna ca ma descurc,si e 46 eu cand l-am dat nu dadea picatura de ulei pe nicaieri,masina pe care ala si-a verificato in service si nu a gasit nici un defect la ea, masina avea 250000km din care aproape 200000km facuti de mine,si in afara de garnituri pe la motor eu nu i-am schimbat nici una din pisele de mai sus.

de intretinut poti sa il intrebi pe Liviu cum a avut grija de ea daca il vezi prin Bucuresti :wacko:

ideea mea este ca nui normal ca la o masina cu km astia sa dea ulei pe la toate imbinaturile,si in comparatie cu modelul vechi sa fie mai prost facuta ma refer la materialele folosite care se uzeaza mult mai repede in general ce este facut din cauciuc crapa destul de repede.am uitat ca am mai schimbat si amortizoarele portbagaj.

si asta nu numai la a mea,dar si altele pe care le-am vazut inainte so iau pasta care aveau in mare probleme asemanatoare.sau o fi ghinionul meu ca din multe proaste m-am ales cu una proasta

si de marcat nu a reusit inca sa ma marcheze doar sa ma sictireasca, marca asta care devine din ce in ce mai jegoasa <_<

Edited by cabron
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

probabil ca are mai mult de 100.000 km,eu am luat un 318i lci la 80 k,acum are 92 k,am schimbat la masina consumabilele,bujii preventiv,cred ca la 100 k se schimba,placutele de frana spate,in bord imi arata ca mai merg 10 k si anvelopele,deoarece erau cele originale runflat si desi mai aveau ceva riduri erau zgomotoase,ulei ii pun 0w30 asa iau pus si cei de la reprezentanta si nu avea ulei bmw ci castrol profesional. Ca si tinuta de drum e mai stabila ca e46,directia mult mai precisa cu anvelope de 225 si sistemul de franare mult mai eficient ce nu imi place amplasarea consolei cu butoane pentru geamuri,e mult prea in fata eu desi am maini destul de lungi,la e 46 nu aveam apa pe oglinzi erau tot timpul uscate si tabloul de bord care era mai frumos cu patru ceasuri,in rest masina e ok nu curge ulei pe nicaieri iar consumul pe exterior e 6%,dupa 10k iam facut schimbul de ulei tot castrol edge 0w30 nu a consumat ulei deloc. Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

eu am reusit consum de 6,7 in BC( nu stiu daca real, nu am facut inca la pompa) pe autostrada ploiesti-bucuresti cu 110. si 7,7 pe bucuresti-constanta cu 130/140( 3 persoane, si clima on). Pe distante mai scurte de 15-20 km la 60/70 in localitate reusesc, in a 4 consum instantaneu de 5/5.5.. In Constanta imi arata in bord si 11. Masina e un 318i 2008.
Link to comment
Share on other sites

Ii dau dreptate lui Cabron, am mai auzit ca acest tip de motor are probleme cu pierderile de ulei, inclusiv a mea care are 125.000 km verificati la Bavaria, cand m-am uitat in istoric a avut cateva intrari in service cu garniturile in special (inclusiv in garantie).

Oare restul de motoare BMW de 2 litri au aceleasi probleme ?

Link to comment
Share on other sites

Ii dau dreptate lui Cabron, am mai auzit ca acest tip de motor are probleme cu pierderile de ulei, inclusiv a mea care are 125.000 km verificati la Bavaria, cand m-am uitat in istoric a avut cateva intrari in service cu garniturile in special (inclusiv in garantie).

Oare restul de motoare BMW de 2 litri au aceleasi probleme ?

 

pai n46 da, au problème cu etansarea. n47 cu distributia.

Link to comment
Share on other sites

Bmw nu a rezolvat nici acum problema la motoarele de 2L! De la n42b20 pana la motoarele care s au pus pe e90.Toate consuma ulei in draci, etansarea nu mai zic, senzorii o iau dracu, etc. Eu am avut e46 318i facelift nou si manca ulei in dragi dupa 50 000 de km! Si stiu mai multe cazuri! Bmw nu mai e Bmw de mult! Piesele sunt de proasta calitate, producatorii anonimi si fiabilitate zero! Stiati ca Mercedes pr masinile noi au injectoare Delphi??
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am fĂŁcut ĂŽn doar 7 zile București -> Budapesta -> Ljublijana -> Nice -> Barcelona -> Granada -> Andorra -> Marseille -> Trieste -> Zagreb -> Budapesta -> Sibiu.

Cu tot cu orașe 8000+ km și medie de ~120 km/h.

Consum 7,7%

 

Am trecut prin furtunĂŁ de zĂŁpadĂŁ cu tracțiunea spate... :))

 

A consumat 1L de ulei cu toatĂŁ nebunia pe care a suportat-o.

Un E90 2009 218i, acum undeva la 75.000 ĂŽn bord, 2L, 143cp.

 

Cred cĂŁ e una dintre cele mai bune (a se ĂŽnțelege și fiabile) mașini pe care le puteam cumpĂŁra (am avut drive-test cu - nu sunt sigur la Audi - A4 1.8/2 TFSI 180cp, noul Passat, noua Jetta, Octavia, Corolla, chiar am ĂŽncercat și pe hibride Prius și Civic).

O poți conduce cu o plĂŁcere deosebitĂŁ și sĂŁ simți cĂŁ te potrivești.

Link to comment
Share on other sites

azi mi-a aparut low batery,nu am mai pornito de 2 saptamani,acumulatorul are 4 ani,oare mai merge incarcat sau sa imi cumpar altu?

 

 

la frig bateria se descarca daca nu pornesti masina sa o incarce alternatorul ...nu are rost sa o schimbi, a mea are 9 ani bateria si inca nu mi face figuri!

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

la frig bateria se descarca daca nu pornesti masina sa o incarce alternatorul ...nu are rost sa o schimbi, a mea are 9 ani bateria si inca nu mi face figuri!

 

asa e,dar probabil nu se mai fac piese care sa tina mult,asta are 5 ani,am masurat in vara si avea 12,2v , acum are 11.6 v,poate mai tinea un an incarcata dar mi-am comandat alta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.