Jump to content

e36 S52 M3 vs M52


duxter

Recommended Posts

Citeam pe unele forumuri prostii cum ca TB-ul de pe m3 S52 (US) ar fi mai mare ca TB-ul de pe M52 si ma uitam pe Realoem... ambele au acelasi part nr dar in poze sunt diferite, cum se face asta :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Alta pb, am anulat rezonatorul iar la mine piesa 9, asta are dedesupt pe langa gaura pt furtunul de la acea valva pt relanti inca una mai mare in care intra rezonatorul, care acum e anulat, aplicanduise un capac din plastic :lol:. Bun eu vreau sa elimin complet cutia OEM cu filtrul de aer asta inseamna ca ramn cu gaura si trebuie sa schimb acel cauciuc. Daca in poza pe real oem nu apare inseamna ca e "safe" sa il comand sau ma trezesc cu unul exact la fel :)

 

LE: Sau sa ii las cutia asa cum e acum cu rezonatorul anulat si Airhornul scos (air horn=trompeta aia care intra in "conectorul" de sub aripa) si sa ii pun un filtru replacement k&n ?

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
poate nu e momentul potrivit, dar cum s-ar traduce TB? ca citeam si pe forumul e46fanatics si tot nu am inteles prea multe, care i-ar fi rolul, poate pare stupida intrebarea dar nu am apucat sa dezmembrez motoare sau macar sa le vad dezmembrate ca sa imi dau seama...
Link to comment
Share on other sites

ma bag sa fac dar cu intake manifold de m54b30, la mine fiind motor Double-Vanos nu merge aia de pe m50, dar nu stiu preturile la valva DISA, la admisie si mai am nevoie si de o placuta speciala pentru a putea monta admisia b30 pe b25, ea sta intre admisie si clapeta...
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Hamm complicat, mai bine investeste intr-un kit CAI si niste axe cu came, soft facut pe dyno etc. La M52TU mi s-a parut mai complicat din totdeauna :) Am vaz la turner motorsport si kit pt tacheti normali "solid liffters" ~250$ si cu ei poti ridica mult limitarea, chiar si 9000rpm safe. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Aaaaa, stai un pic, suna a ceva bun ce scrii tu, dar te rog sa dai ceva mai multe informatii, kit CAI? Axe cu came soft pe dyno, kit pt tacheti, mult prea mult peste conversia de admisie, stiu nu se compara dar totusi, astea pot urma peste ceva timp. Totusi ce axe cu came mai nervoase s-ar putea de bagat fara prea mult chin si sa nu necesite interventii suplimentare?

 

Pe net preturile admisie si Valva DISA, sunt cam "disperate", dar nu vad prin Romania ceva de genul...

Link to comment
Share on other sites

Axele sunt destul de scumpe.... >1000$ sunt plug n play insa trebuie neaparat soft. CAI Cold Air Intake, daca schimbi galeria de admisie iti trebuie si asa ceva. Serpi gasesti pe ebay pe la vreo 600ron, iarasi un upgrade bun. Singura limitare fizica a motorului M52 sunt tachetii hidraulici, scapi de ei si masina se tureaza fantastic :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.