Jump to content

Jet stropitori parbriz E90


Recommended Posts

mda, din ce am vazut pe E90 post rezervorul pt spalat se mai infunda cu mizerie sau un soi de depuneri de la lichide , are niste filtre de plastic , trebuie demontat si curatat .

 

si la e34 am aceeasi problema, abia pisha la parbriz, iar la faruri , grupa mare . Si nu e din pompa

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Hi guys

 

The main problem with the washer system is that the filter at the bottom of the washer "bottle" gets blocked if you do not use your washers often. BMW will claim that you are not using their "special" washer fluid but it happens with theirs as well.

 

You need to take the washer bottle out and clean the filter (filters if you have headlight washers). Doing this you will see little bits of gunk floating in the water. These block the filter and you get the whirr of the pumps but no wash. It is very rare that it is the tubes or the jets.

 

Sometimes you will not get screen wash but will still get headlight wash as they use different pumps and also different filters.

 

If any of you need advice on actually getting to the filters (removing wheel and wheel arch cover), just ask. It takes about an hour the first time and about 15 mins the next time you do it.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

trebuiesc demontate ?

 

nu, se decupleaza furtunul care duce la ambele stropitoare de undeva din partea dreapta a masinii la baza parbrizului si se sufla pe acolo cu aer comprimat.. depunerile ies prin diuze.

 

cred ca e prost sistemul de vas, cu gatul acela lung si intortocheat, orice lichid se toarna, face mereu spuma, si raman depuneri.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am rezolvat problema , intr-adevar e vb de motorasul care are o mica sita montata pe el , avea depuneri ca o gelatina prin care abia mai trecea apa . Accesul la motoras se face prin partea interioara a aripii , spre masina , dupa ce se demonteaza aparatoarea noroi . Se trage motorasul afara si se scoate sita . Destul de dificil dar ok pt un mecanic cu bunavointa . Acum am jet puternic , de la prima actionare a manetei .
Link to comment
Share on other sites

Felicitari :) ai facut totul cu mana ta sau a facut mecanicul ?

 

mecanicul si am avut noroc pt ca efectuase aceeasi operatie la un E90 cu cateva zile in urma, e o problema comuna la E90 , sita e f fina si situata chiar pe motoras, e destul de laborios de scos, accesul ingust pe langa aripa .

Link to comment
Share on other sites

Felicitari :) ai facut totul cu mana ta sau a facut mecanicul ?

 

mecanicul si am avut noroc pt ca efectuase aceeasi operatie la un E90 cu cateva zile in urma, e o problema comuna la E90 , sita e f fina si situata chiar pe motoras, e destul de laborios de scos, accesul ingust pe langa aripa .

 

 

 

aceeasi problema o am si eu la e46 sa fie oare la fel ? jet f slab .

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
Ca si chestie , tot de la Kaufland am bagat si eu lichid pt parbriz ... si spre norocul meu s-au infundat doar diuzele. Le-am domontat si le-am bagat in anticalcar si sa rezolvat problema. Acum pulverizeaza frumos si uniform , dar cam sus. Banuiesc ca le pot regla de la surubelul ala care se afla pe diuza, nu-i asa?
Link to comment
Share on other sites

Mai puteti sa faceti o spalare cu apa distilata (o data pe an) , puneti doar apa distilata in rezervor si intr-o zi incercati sa o terminati. Apa mai diszolva depunerile din system si le scoate afara ... Eu asa procedez primavara, cand trec de la lichidul de iarna la ala de vara si nu am avut probleme cu nici o masina.

 

PS. Incercati sa evitati lichidele care sunt puternic colorate (albastrul ala de nu vezi prin el sau verdele ala care este tot la fel)

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Am avut astazi timp ca sa desfac, de la ora 3 pana la ora asta am demontat si montat totul cum a fost ! Problema la mine este motorasul :( luni am sa imi cumpar altul, sitele (sita pt parbriz si sita pt faruri) erau curate. Destul de ciudata operatiune. Totul se rezolva cu rabdare :D desii am numarat cativa Sfinti 😂 Ca sa verificati sa vedeti care este problema, puteti verifica furtunul care duce la duze, il demufati si trageti maneta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.