Jump to content

ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi E36


Recommended Posts

se mai poate regla aceleratia din alte parti inafara de pe Galeria de admisie un raspuns scurt plzz

ca alte locuri nu stiu numa pe galeria de Admisie astept un help de la cineva ca imi sta turata masina la 1500 nici nu mai urca nici nu mai scade astept ceva pareri

post-33050-1268128985_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze dar nu stiu exact ce motor este atat ce stiu este ca e dupa 93 ce stiu iarashi ca ii de 1,6I

deci pana la urma tot din regulatorul de relati este stricat sau mai poate fi ceva

trebuie sa mai specific ceva

Edited by schmidt
Link to comment
Share on other sites

Acum vad ca n-am pus virgule si nu prea se intelege ce am spus asa ca mai scriu odata: Relantiul nu se regleaza. Mentinerea relantiului se face automat de catre calculatorul motorului ECU prin comanda regulatorului de relanti.

 

Daca nu stii ce motor ai pune macar o poza.

Link to comment
Share on other sites

iiiiiiiiioooooooooiiiiiiiiiiiiii am umblat si la clapeta de acceleratie :)(:twoup:( acuma ce am mai facut :))

deci motorul cica ii dupa 93 e cu distributie pe lant nu stiu daca am poza cu motorul :(

am gasit una dar nu stiu daca se vede ceva in ea :D

post-33050-1268433971_thumb.jpg

Edited by schmidt
Link to comment
Share on other sites

iiiiiiiiioooooooooiiiiiiiiiiiiii am umblat si la clapeta de acceleratie :)(:twoup:( acuma ce am mai facut :))

deci motorul cica ii dupa 93 e cu distributie pe lant nu stiu daca am poza cu motorul :(

am gasit una dar nu stiu daca se vede ceva in ea :D

 

daca ai desfacut surubul in incercarea de a scadea turatia de relanti clapeta va lovi in corpul clapetei si il va deteriora, dupa aceea adio plecari line de pe loc+exista riscul sa se blocheze in corp, daca ai vazut acel surub avea un sigiliu pe el - a fost pus cu un scop..

acea clapeta trebuie reglata din nou la fel ca la vechile carburatoare trebuie sa lasi o fanta de lumina(nu stiu sigur cat de mare se face cu foita de staniol sau ceva de genul asta 0.1-0.2mm) intre clapeta si corp.

Link to comment
Share on other sites

iiiiiiiiioooooooooiiiiiiiiiiiiii am umblat si la clapeta de acceleratie :)(:twoup:( acuma ce am mai facut :))

deci motorul cica ii dupa 93 e cu distributie pe lant nu stiu daca am poza cu motorul :(

am gasit una dar nu stiu daca se vede ceva in ea :D

 

 

Stai linistit ca nu se strica nimic.Trebuie sa umbli iar la reglajul ala si sa incerci sa pui clapeta in pozitia in care a fost.

Link to comment
Share on other sites

care-i faza cu filtrul sport? detaliaza te rog...

 

sa mai discutat sau dai un search

in-loc sa ajute mai mult incurca k trage aer cald de la motor eu am avut filtru CDA care are carcasa din carbon si nu se simtea multa diferenta,iar consumu a urcat

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

am inteles, insa nu asta era intrebarea. ce lagatura are filtrul "sport" cu problema lui?

 

 

este dor un sfat k se vede in poza k are filtru sport......nu are nimic cu problema lui

 

 

fa o poza unde ai umblat si spune exact ce ai facut

Link to comment
Share on other sites

ehh filtru ala numa iarna il pun pe masina si acuma nu de mult so rupt suportu care imi tinea filtru si acuma nu de mult am pus iarasi cel dde la masina :) ms mult pt sfat

in legatura cu turatiile alea pana la 3000 sta treaba asha multa lume mi-a zis de avariatorul de turatzi chestia aia care se afla sub galeria de admisie eu lam schimbat dar acuma ii alta problema nu mai sta la relantiv adica sta numa sub turatzi :) nush arr trebui sa imi schimb iarasi avariatorul de turatzi u ce zici sa fac :-/

Link to comment
Share on other sites

ehh filtru ala numa iarna il pun pe masina si acuma nu de mult so rupt suportu care imi tinea filtru si acuma nu de mult am pus iarasi cel dde la masina :) ms mult pt sfat

in legatura cu turatiile alea pana la 3000 sta treaba asha multa lume mi-a zis de avariatorul de turatzi chestia aia care se afla sub galeria de admisie eu lam schimbat dar acuma ii alta problema nu mai sta la relantiv adica sta numa sub turatzi :) nush arr trebui sa imi schimb iarasi avariatorul de turatzi u ce zici sa fac :-/

 

 

pai curatal cu betisore de urechi si speri (eu am curatat cu AXE k nu contine ulei nu am folisit sprei pt curatarea discurilor)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.