Jump to content

e36 cabrio lamuriri inainte de achizitie


olty

Recommended Posts

Am cateva intrebari inainte de a-mi lua un e36 cabrio.

1)E normal sa se auda niste zgomote (aparent de la geamuri atunci cand erau inkise)? Dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa?

2)La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa sau cand lasi prelata? (Mentionez ca are decapotare semi-electrica)?

3)Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul?

4)Daca nu are ITP-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde?

Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu. Stima

Link to comment
Share on other sites

1. Nu e normal. Cand era nou sigur nu se auzea.

2. Chestia tine de modulul confort cred. Poate sa aiba sau nu. Cel mai probabil e defect

3. Nu. faci contract de vanzare cumparare si-ti da dovada ca a scos-o de la financiar si toate actele iar inmatricularea ti-o faci in orasul din care esti.

4. Poate sa fie problema daca i-a schimbat motorul si nu l-a omologat sau alte modificari artizanale ( sau folie sau xenoane etc . ) Oricum chiar daca avea ITP-ul tot te loveai la RAR de Identificare asa ca oricum nu scapi.

 

ITP-ul costa 100-200 de Ron in functie de service. Se face doar la service-urile autorizate RAR ( Se numesc Statii ITP )

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

1. Nu e normal. Cand era nou sigur nu se auzea.

2. Chestia tine de modulul confort cred. Poate sa aiba sau nu. Cel mai probabil e defect

3. Nu. faci contract de vanzare cumparare si-ti da dovada ca a scos-o de la financiar si toate actele iar inmatricularea ti-o faci in orasul din care esti.

4. Poate sa fie problema daca i-a schimbat motorul si nu l-a omologat sau alte modificari artizanale ( sau folie sau xenoane etc . ) Oricum chiar daca avea ITP-ul tot te loveai la RAR de Identificare asa ca oricum nu scapi.

 

ITP-ul costa 100-200 de Ron in functie de service. Se face doar la service-urile autorizate RAR ( Se numesc Statii ITP )

Iti multumesc foarte mult pt raspunsuri.Intre timp am gasit un alt cabrio la care functioneaza treaba cu geamurile,zgomotele sunt mult mai reduse decat la celalalt,iar itp-ul este valabil,motorul nu este skimbat si alte d-astea.Stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.