Jump to content

montaj serpi 325 ci e 46


nunu

Recommended Posts

Tocmai am instalat pe masina mea un 325 ci e 46 din 2002 un set de serpi sport.Am sa postez aici un fel de ghid in acest sens deoarece conside ce i util pt cine vrea sa

 

faca o satfel de miscare,in sensul in care va fii scutit de a pierde o gramada de timp cu informarea.

Voi atasa poze pe care voi incerca sa le editez a i sa se inteleage ceva din ele.Mentionez ca masina mea avea montat o evacuare totala fk,inafara de serpi,care erau

 

originali.Din acest motiv avea un anumit sunet spotiv ,care a devenit mult mai accentuat odata cu serpii,dar nu pot spune ca asta am vrut as ating.Doresc un mic up-grade

 

de cai si cuplu ,in limitele a ceea ce poti scoate dintr_un aspirat,fara sai montezi compresor.

 

Rezultatul atins nu l post spune inca deoarece abia ieri am facut montajul,dar pot zice ce parca urca mai bine in ture mai ales dupa 3500,ceea ce e ok pt mine,masina

 

fiind echipata cu o cutie S M G si shift padels pe volan, astfel incit ma pot juca in voie intre 4000- 5500 [nu-mi place s-o birjalesc prea mult peste 5500,desi nu da

 

semne ca ni- i place] ,cu amindoua miinile pe volan .

 

Problema maxima pe care am intilnit_o e ca dupe ce am reusit se dau jos evac originala,serpii sport aveau filetul de insertie al sondelor lambda a i ,daca infiletai

 

sondele in ele acestea bateau in caroseria masinii si serpii nu puteau fii pusi pe motor looooooooooooooool. Tare nu...hehe ,Salvarea a venit de la amicul meu in al carui

 

servive am facut manevra ,service extrem de bine dotat [strung,sudura vig,argon,elevator electric,masini de taiat si indoit tevi,burghie si multe late chiestii pe care un

 

pasionat le a procurat in 7 ani de munca]

 

3 dintre mufele date de producator,pentru sonde, am fost nevoiti se le mutam ,culmea DIAMETRAL OPUS, una am crestat-o putin si i am modificat unghiul cu 3 5 grade a

 

i sonda ce vine in ea sa poata fi infiletata, sa fie la distanta de galeria vecina.

 

Galeria 'lunga' [nr 1] corespunzatoare primilor 3 cilindrii socotind de la botul masinii e cea cu mai putine probleme sonda 1 [cea cere la gal originale era inaintea cat]

 

, modificata putin pozitia 3-5 grade inspre motor,iar sonda 2 [cea care la galeriile origunale venea dupa cat] se muta cu totul 1-1.5 cmm catre motor.

Galeria scurta [nr 2] a urmatoriilor 3 cilindriie de porc rau in sensul in care ambele mufe au fost scoase si montate in aceeasi pozitie ,dar diametral opus,deoarece cu

 

sondele in ele nu se putea monta.Daca imi ve permite spatiul de postat poze am a arat ce putin loc era intre gal si tabla izolatoare a caroseriei dupa ce am scos mufa si

 

dupa ce am impins vreo 1 cm acesta tabla in sus ,inspre caroserie ca sa mai cistig niste spatiu ce circulare al aerului pt o racire mai buna.

 

Traseul cablurilor sondelor am feusit sa-l pastre aprox la fel cu cel original ,in sensul in care doar 1 cabmu nu mai stiu care l am ascuns pe dupa tabla pe protectie a

 

caroseriei,restul sunt sub capacul motorului cel cu inscriptia bmw,in clemele originale. Ma asteptam sa-mi apare ceva erori pe bord dat tenuntarii la catalizatori dar inca

 

nimic,desi am testat-o la ture mari si mici.Pina acum e ok.O voi pune pe dino ,din nou si voi posta si graficul ca sa eliminam orice fel de discutii referitoare la ce da ,si cita

 

putere de la o masina [am pos-o si inainte,dar nu am graficul aici ,e la cel cu dino .dar le voi lua pe amindoua] Habar nu am cere va fi rez dar ard de curiozitate sa stiu rez

 

acestui experimant facut pe banii mei in timp de criza ....haha.

 

Pentru cei interesati de aceasta modificare ,e bine de stiut ca inainte de a incerca sa desface gal originale,tre' desf urmatoarele pt un acces mault mai facil[ deca va fi

 

spatiu destul voi pune si o poza] : -filtru de polen cu tot cu suport [ carcasa]

 

-pseudo "compresorul" din stinga ,linga rez de lichid de parbriz [ la 6 cilindrii],cu suport cu tot

 

-ambele capace ale motorului [pt acces la cablurile si mufelesondelor]

 

-ridicat putin motorul si scos suportulmotor,cel de de sub gal . originale si sustinut motorul cu un lemn.

 

Pt alte date maibine sunati la 0745636573,pot vb cu cel care mi a adus serpii sau daca-i aveti, cu cel care-i poate modifica si monta,manopera care dureaza cam 5-8 h

 

si costa ....destul de mult . se pare ca nu pot pune prea multe poze,cei interesat pot sa mi primita mail asu mess pt eventuale poze si explicatii.Sper ca acest post sa fie de ajutor post-34320-1276954427_thumb.jpg

 

Tocmai am instalat pe masina mea un 325 ci e 46 din 2002 un set de serpi sport.Am sa postez aici un fel de ghid in acest sens deoarece conside ce i util pt cine vrea sa

 

faca o satfel de miscare,in sensul in care va fii scutit de a pierde o gramada de timp cu informarea.

Voi atasa poze pe care voi incerca sa le editez a i sa se inteleage ceva din ele.Mentionez ca masina mea avea montat o evacuare totala fk,inafara de serpi,care erau

 

originali.Din acest motiv avea un anumit sunet spotiv ,care a devenit mult mai accentuat odata cu serpii,dar nu pot spune ca asta am vrut as ating.Doresc un mic up-grade

 

de cai si cuplu ,in limitele a ceea ce poti scoate dintr_un aspirat,fara sai montezi compresor.

 

Rezultatul atins nu l post spune inca deoarece abia ieri am facut montajul,dar pot zice ce parca urca mai bine in ture mai ales dupa 3500,ceea ce e ok pt mine,masina

 

fiind echipata cu o cutie S M G si shift padels pe volan, astfel incit ma pot juca in voie intre 4000- 5500 [nu-mi place s-o birjalesc prea mult peste 5500,desi nu da

 

semne ca ni- i place] ,cu amindoua miinile pe volan .

 

Problema maxima pe care am intilnit_o e ca dupe ce am reusit se dau jos evac originala,serpii sport aveau filetul de insertie al sondelor lambda a i ,daca infiletai

 

sondele in ele acestea bateau in caroseria masinii si serpii nu puteau fii pusi pe motor looooooooooooooool. Tare nu...hehe ,Salvarea a venit de la amicul meu in al carui

 

servive am facut manevra ,service extrem de bine dotat [strung,sudura vig,argon,elevator electric,masini de taiat si indoit tevi,burghie si multe late chiestii pe care un

 

pasionat le a procurat in 7 ani de munca]

 

3 dintre mufele date de producator,pentru sonde, am fost nevoiti se le mutam ,culmea DIAMETRAL OPUS, una am crestat-o putin si i am modificat unghiul cu 3 5 grade a

 

i sonda ce vine in ea sa poata fi infiletata, sa fie la distanta de galeria vecina.

 

Galeria 'lunga' [nr 1] corespunzatoare primilor 3 cilindrii socotind de la botul masinii e cea cu mai putine probleme sonda 1 [cea cere la gal originale era inaintea cat]

 

, modificata putin pozitia 3-5 grade inspre motor,iar sonda 2 [cea care la galeriile origunale venea dupa cat] se muta cu totul 1-1.5 cmm catre motor.

Galeria scurta [nr 2] a urmatoriilor 3 cilindriie de porc rau in sensul in care ambele mufe au fost scoase si montate in aceeasi pozitie ,dar diametral opus,deoarece cu

 

sondele in ele nu se putea monta.Daca imi ve permite spatiul de postat poze am a arat ce putin loc era intre gal si tabla izolatoare a caroseriei dupa ce am scos mufa si

 

dupa ce am impins vreo 1 cm acesta tabla in sus ,inspre caroserie ca sa mai cistig niste spatiu ce circulare al aerului pt o racire mai buna.

 

Traseul cablurilor sondelor am feusit sa-l pastre aprox la fel cu cel original ,in sensul in care doar 1 cabmu nu mai stiu care l am ascuns pe dupa tabla pe protectie a

 

caroseriei,restul sunt sub capacul motorului cel cu inscriptia bmw,in clemele originale. Ma asteptam sa-mi apare ceva erori pe bord dat tenuntarii la catalizatori dar inca

 

nimic,desi am testat-o la ture mari si mici.Pina acum e ok.O voi pune pe dino ,din nou si voi posta si graficul ca sa eliminam orice fel de discutii referitoare la ce da ,si cita

 

putere de la o masina [am pos-o si inainte,dar nu am graficul aici ,e la cel cu dino .dar le voi lua pe amindoua] Habar nu am cere va fi rez dar ard de curiozitate sa stiu rez

 

acestui experimant facut pe banii mei in timp de criza ....haha.

 

Pentru cei interesati de aceasta modificare ,e bine de stiut ca inainte de a incerca sa desface gal originale,tre' desf urmatoarele pt un acces mault mai facil[ deca va fi

 

spatiu destul voi pune si o poza] : -filtru de polen cu tot cu suport [ carcasa]

 

-pseudo "compresorul" din stinga ,linga rez de lichid de parbriz [ la 6 cilindrii],cu suport cu tot

 

-ambele capace ale motorului [pt acces la cablurile si mufelesondelor]

 

-ridicat putin motorul si scos suportulmotor,cel de de sub gal . originale si sustinut motorul cu un lemn.

 

Pt alte date maibine sunati la 0745636573,pot vb cu cel care mi a adus serpii sau daca-i aveti, cu cel care-i poate modifica si monta,manopera care dureaza cam 5-8 h

 

si costa ....destul de mult . se pare ca nu pot pune prea multe poze,cei interesat pot sa mi primita mail asu mess pt eventuale poze si explicatii.Sper ca acest post sa fie de ajutor post-34320-1276954427_thumb.jpg

post-34320-1276954419_thumb.jpg

post-34320-1276955166_thumb.jpg

post-34320-1276955180_thumb.jpg

post-34320-1276955190_thumb.jpg

post-34320-1276955203_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am instalat pe masina mea un 325 ci e 46 din 2002 un set de serpi sport.Am sa postez aici un fel de ghid in acest sens deoarece conside ce i util pt cine vrea sa

 

faca o satfel de miscare,in sensul in care va fii scutit de a pierde o gramada de timp cu informarea.

Voi atasa poze pe care voi incerca sa le editez a i sa se inteleage ceva din ele.Mentionez ca masina mea avea montat o evacuare totala fk,inafara de serpi,care erau

 

originali.Din acest motiv avea un anumit sunet spotiv ,care a devenit mult mai accentuat odata cu serpii,dar nu pot spune ca asta am vrut as ating.Doresc un mic up-grade

 

de cai si cuplu ,in limitele a ceea ce poti scoate dintr_un aspirat,fara sai montezi compresor.

 

Rezultatul atins nu l post spune inca deoarece abia ieri am facut montajul,dar pot zice ce parca urca mai bine in ture mai ales dupa 3500,ceea ce e ok pt mine,masina

 

fiind echipata cu o cutie S M G si shift padels pe volan, astfel incit ma pot juca in voie intre 4000- 5500 [nu-mi place s-o birjalesc prea mult peste 5500,desi nu da

 

semne ca ni- i place] ,cu amindoua miinile pe volan .

 

Problema maxima pe care am intilnit_o e ca dupe ce am reusit se dau jos evac originala,serpii sport aveau filetul de insertie al sondelor lambda a i ,daca infiletai

 

sondele in ele acestea bateau in caroseria masinii si serpii nu puteau fii pusi pe motor looooooooooooooool. Tare nu...hehe ,Salvarea a venit de la amicul meu in al carui

 

servive am facut manevra ,service extrem de bine dotat [strung,sudura vig,argon,elevator electric,masini de taiat si indoit tevi,burghie si multe late chiestii pe care un

 

pasionat le a procurat in 7 ani de munca]

 

3 dintre mufele date de producator,pentru sonde, am fost nevoiti se le mutam ,culmea DIAMETRAL OPUS, una am crestat-o putin si i am modificat unghiul cu 3 5 grade a

 

i sonda ce vine in ea sa poata fi infiletata, sa fie la distanta de galeria vecina.

 

Galeria 'lunga' [nr 1] corespunzatoare primilor 3 cilindrii socotind de la botul masinii e cea cu mai putine probleme sonda 1 [cea cere la gal originale era inaintea cat]

 

, modificata putin pozitia 3-5 grade inspre motor,iar sonda 2 [cea care la galeriile origunale venea dupa cat] se muta cu totul 1-1.5 cmm catre motor.

Galeria scurta [nr 2] a urmatoriilor 3 cilindriie de porc rau in sensul in care ambele mufe au fost scoase si montate in aceeasi pozitie ,dar diametral opus,deoarece cu

 

sondele in ele nu se putea monta.Daca imi ve permite spatiul de postat poze am a arat ce putin loc era intre gal si tabla izolatoare a caroseriei dupa ce am scos mufa si

 

dupa ce am impins vreo 1 cm acesta tabla in sus ,inspre caroserie ca sa mai cistig niste spatiu ce circulare al aerului pt o racire mai buna.

 

Traseul cablurilor sondelor am feusit sa-l pastre aprox la fel cu cel original ,in sensul in care doar 1 cabmu nu mai stiu care l am ascuns pe dupa tabla pe protectie a

 

caroseriei,restul sunt sub capacul motorului cel cu inscriptia bmw,in clemele originale. Ma asteptam sa-mi apare ceva erori pe bord dat tenuntarii la catalizatori dar inca

 

nimic,desi am testat-o la ture mari si mici.Pina acum e ok.O voi pune pe dino ,din nou si voi posta si graficul ca sa eliminam orice fel de discutii referitoare la ce da ,si cita

 

putere de la o masina [am pos-o si inainte,dar nu am graficul aici ,e la cel cu dino .dar le voi lua pe amindoua] Habar nu am cere va fi rez dar ard de curiozitate sa stiu rez

 

acestui experimant facut pe banii mei in timp de criza ....haha.

 

Pentru cei interesati de aceasta modificare ,e bine de stiut ca inainte de a incerca sa desface gal originale,tre' desf urmatoarele pt un acces mault mai facil[ deca va fi

 

spatiu destul voi pune si o poza] : -filtru de polen cu tot cu suport [ carcasa]

 

-pseudo "compresorul" din stinga ,linga rez de lichid de parbriz [ la 6 cilindrii],cu suport cu tot

 

-ambele capace ale motorului [pt acces la cablurile si mufelesondelor]

 

-ridicat putin motorul si scos suportulmotor,cel de de sub gal . originale si sustinut motorul cu un lemn.

 

Pt alte date maibine sunati la 0745636573,pot vb cu cel care mi a adus serpii sau daca-i aveti, cu cel care-i poate modifica si monta,manopera care dureaza cam 5-8 h

 

si costa ....destul de mult . se pare ca nu pot pune prea multe poze,cei interesat pot sa mi primita mail asu mess pt eventuale poze si explicatii.Sper ca acest post sa fie de ajutor post-34320-1276954427_thumb.jpg

 

Tocmai am instalat pe masina mea un 325 ci e 46 din 2002 un set de serpi sport.Am sa postez aici un fel de ghid in acest sens deoarece conside ce i util pt cine vrea sa

 

faca o satfel de miscare,in sensul in care va fii scutit de a pierde o gramada de timp cu informarea.

Voi atasa poze pe care voi incerca sa le editez a i sa se inteleage ceva din ele.Mentionez ca masina mea avea montat o evacuare totala fk,inafara de serpi,care erau

 

originali.Din acest motiv avea un anumit sunet spotiv ,care a devenit mult mai accentuat odata cu serpii,dar nu pot spune ca asta am vrut as ating.Doresc un mic up-grade

 

de cai si cuplu ,in limitele a ceea ce poti scoate dintr_un aspirat,fara sai montezi compresor.

 

Rezultatul atins nu l post spune inca deoarece abia ieri am facut montajul,dar pot zice ce parca urca mai bine in ture mai ales dupa 3500,ceea ce e ok pt mine,masina

 

fiind echipata cu o cutie S M G si shift padels pe volan, astfel incit ma pot juca in voie intre 4000- 5500 [nu-mi place s-o birjalesc prea mult peste 5500,desi nu da

 

semne ca ni- i place] ,cu amindoua miinile pe volan .

 

Problema maxima pe care am intilnit_o e ca dupe ce am reusit se dau jos evac originala,serpii sport aveau filetul de insertie al sondelor lambda a i ,daca infiletai

 

sondele in ele acestea bateau in caroseria masinii si serpii nu puteau fii pusi pe motor looooooooooooooool. Tare nu...hehe ,Salvarea a venit de la amicul meu in al carui

 

servive am facut manevra ,service extrem de bine dotat [strung,sudura vig,argon,elevator electric,masini de taiat si indoit tevi,burghie si multe late chiestii pe care un

 

pasionat le a procurat in 7 ani de munca]

 

3 dintre mufele date de producator,pentru sonde, am fost nevoiti se le mutam ,culmea DIAMETRAL OPUS, una am crestat-o putin si i am modificat unghiul cu 3 5 grade a

 

i sonda ce vine in ea sa poata fi infiletata, sa fie la distanta de galeria vecina.

 

Galeria 'lunga' [nr 1] corespunzatoare primilor 3 cilindrii socotind de la botul masinii e cea cu mai putine probleme sonda 1 [cea cere la gal originale era inaintea cat]

 

, modificata putin pozitia 3-5 grade inspre motor,iar sonda 2 [cea care la galeriile origunale venea dupa cat] se muta cu totul 1-1.5 cmm catre motor.

Galeria scurta [nr 2] a urmatoriilor 3 cilindriie de porc rau in sensul in care ambele mufe au fost scoase si montate in aceeasi pozitie ,dar diametral opus,deoarece cu

 

sondele in ele nu se putea monta.Daca imi ve permite spatiul de postat poze am a arat ce putin loc era intre gal si tabla izolatoare a caroseriei dupa ce am scos mufa si

 

dupa ce am impins vreo 1 cm acesta tabla in sus ,inspre caroserie ca sa mai cistig niste spatiu ce circulare al aerului pt o racire mai buna.

 

Traseul cablurilor sondelor am feusit sa-l pastre aprox la fel cu cel original ,in sensul in care doar 1 cabmu nu mai stiu care l am ascuns pe dupa tabla pe protectie a

 

caroseriei,restul sunt sub capacul motorului cel cu inscriptia bmw,in clemele originale. Ma asteptam sa-mi apare ceva erori pe bord dat tenuntarii la catalizatori dar inca

 

nimic,desi am testat-o la ture mari si mici.Pina acum e ok.O voi pune pe dino ,din nou si voi posta si graficul ca sa eliminam orice fel de discutii referitoare la ce da ,si cita

 

putere de la o masina [am pos-o si inainte,dar nu am graficul aici ,e la cel cu dino .dar le voi lua pe amindoua] Habar nu am cere va fi rez dar ard de curiozitate sa stiu rez

 

acestui experimant facut pe banii mei in timp de criza ....haha.

 

Pentru cei interesati de aceasta modificare ,e bine de stiut ca inainte de a incerca sa desface gal originale,tre' desf urmatoarele pt un acces mault mai facil[ deca va fi

 

spatiu destul voi pune si o poza] : -filtru de polen cu tot cu suport [ carcasa]

 

-pseudo "compresorul" din stinga ,linga rez de lichid de parbriz [ la 6 cilindrii],cu suport cu tot

 

-ambele capace ale motorului [pt acces la cablurile si mufelesondelor]

 

-ridicat putin motorul si scos suportulmotor,cel de de sub gal . originale si sustinut motorul cu un lemn.

 

Pt alte date maibine sunati la 0745636573,pot vb cu cel care mi a adus serpii sau daca-i aveti, cu cel care-i poate modifica si monta,manopera care dureaza cam 5-8 h

 

si costa ....destul de mult . se pare ca nu pot pune prea multe poze,cei interesat pot sa mi primita mail asu mess pt eventuale poze si explicatii.Sper ca acest post sa fie de ajutor post-34320-1276954427_thumb.jpg

 

 

cata rabdare ai avut :twoup:

ce sa fac frate ...dupe ce am stat 10 ore in service cu amicul meu ce mai conteazalol suntmaniac

post-34320-1276955239_thumb.jpg

post-34320-1276955248_thumb.jpg

post-34320-1276955256_thumb.jpg

post-34320-1276955266_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru realizare si pentru intentia de a face un tutorial. Totusi talentul tau la photoshop (sau ms-paint) lasa de dorit. :twoup:

Da asa e ,ce sa fac e al 3 lea post din viata mea si nici n am pe cine intreba in zona .Incerc sa ma descurc singur dar se pare ca imi tre'mai mult timp sa ma prind cum functioneaza site ul sata ,decit am crezut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.