Jump to content

Trage greu


rec

Recommended Posts

Salut. Am si eu o problema cu care ma confrunt de un timp bun, as dori sa va intreb poate a mai patit cineva. De cand a inceput sa dea caldura imi trage greu, dar nu tot timpu.. parca pedala de acceleratie e mai tare si nu are putere, se aude si un zgomot metalic ciudat la motor parca ar merge in 3.. iar cand e mai rece, seara de obicei sau dimineatza.. trage fara probleme, e diferenta mare, carburantul cred ca e ok, am incercat sa pun o benzina buna, omv top 100, dar cateodata e aceasi diferenta.... sa fie debitmetru? sau epurator? clapeta am curatato, la fel si galeria.. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Nu prea am vazut sa isi faca gresit admisia, nah am sa controlez mai bine...stiu ca la orice masina e diferenta de la cald la rece:), dar e mare.. chestia e ca are toane cand o pornesc, adica o simt de cand o pornesc ca merge nasol, ma gandesc ca o fi sa nu isi faca compresia bine, asta ar insemna sa mearga nasol tot timpul, am sa incerc sa curatz si injectoarele, in rest am cam schimbat tot ce tine de injectie/alimentare/admisie.. ma refer la consumabile, iar daca merg constant la 3000-3500 rpm cand o las libera ramane turata undeva la 1300-1500 aproximativ dupa care revine la normal dupa 1 min sa spunem sau o perioada mai scurta de timp. Incerc poate o fi si sonda lambda, sau ma bag aiurea? Anu trecut am avut o problema cu culbutorii, acelasi zgomot veteran la M40, erau varza.. nu prea isi facea admisia/evacuarea cum trebuie.. Nu vreau sa ma agit prea tare, sau sa va plictiesc:) si nici timpi nu vreau sa scot cu ea.. doar ca e o diferenta mare atungi cand merge bine si cand merge rau la fel si consumul e pe masura, cum am mai spus si pedala de acceleratie e tare, parca abia se tureaza in sarcina.. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Nu prea am vazut sa isi faca gresit admisia, nah am sa controlez mai bine...stiu ca la orice masina e diferenta de la cald la rece:), dar e mare.. chestia e ca are toane cand o pornesc, adica o simt de cand o pornesc ca merge nasol, ma gandesc ca o fi sa nu isi faca compresia bine, asta ar insemna sa mearga nasol tot timpul, am sa incerc sa curatz si injectoarele, in rest am cam schimbat tot ce tine de injectie/alimentare/admisie.. ma refer la consumabile, iar daca merg constant la 3000-3500 rpm cand o las libera ramane turata undeva la 1300-1500 aproximativ dupa care revine la normal dupa 1 min sa spunem sau o perioada mai scurta de timp. Incerc poate o fi si sonda lambda, sau ma bag aiurea? Anu trecut am avut o problema cu culbutorii, acelasi zgomot veteran la M40, erau varza.. nu prea isi facea admisia/evacuarea cum trebuie.. Nu vreau sa ma agit prea tare, sau sa va plictiesc:) si nici timpi nu vreau sa scot cu ea.. doar ca e o diferenta mare atungi cand merge bine si cand merge rau la fel si consumul e pe masura, cum am mai spus si pedala de acceleratie e tare, parca abia se tureaza in sarcina.. Multumesc.

da cumva sa se inece cand apesi tare pedala (de la 800 rpm la 1500)? , sa te uiti sa nu fie spuma albicioasa galbena pe joja, sau sa verifici daca iti dispare apa din radiator ca mie imi facea asa cum zici tu cand am avut garnitura la chiulasa fisurata, dar nu imi fierbea apa deloc, ziceai ca ai avut si distributia dereglata si iti batea, la fel am patit si eu dupa o vreme de mers cu garnitura ciupita, verifica si tu, ca ma m40 mai mereu se duce garnitura la pistonu 3, in special la admisie pistonul 3

Link to comment
Share on other sites

Sunetul metalic este de la ansamblul tacheti culbutori axa, motoarele m40 sunt notorii pentru asta. Dimineata iti merge ceva mai bine din cauza uleiului rece care impinge mai bine in tacheti. La mine ajunsese pana la punctul in care motorul nu depasea 5500 rpm nici macar in gol, am cumpart tacheti noi si am vrut a ii schimb axa si culbutorii aveau uzura mare aprox 2mm adancime. In locul tau as verifica axa daca tot umbli acolo verifica ca rampa de ungere de peste, aia e motivul pentru care se uzeaza.
Link to comment
Share on other sites

Maniac se ineaca daca ii dau scurt de la 800-1500 rpm pe liber, dar in sarcina nu se intampla nimic.. dar asta am observat la majoritatea motoarelor pe benzina.. am sa verific si garnitura, ai dreptate, spuma am vazut odata pe capacul de la ulei dupa 5-10 min dupa ce pornisem motoru.. remus culbutorii si axa cu came am schimbato de atunci cand batea de nebun, aveam uzura mare.. rampa aia am curatzato, de asta s-au si dus.. acuma am pus ELF 5W40, e subtire? Mecanici din service-ul unde lucrez au spus ca nu ar fi recomandat 10w40 din cauza ca se infunda rampa si uzez iar axul cu came, masina nu stiu daca are km reali, aveam 102000 cand am aduso din germania acum 2 ani, de la o babutza:), acum are vro 135, poate o fi si din cauza ulei-ului, in fine poate ii dau de cap. Ulei din cutie l-ati schimbat? sau cel din grup? daca stie cineva ce indice are.
Link to comment
Share on other sites

Nu vroiam sa mai deschid inca un topic degeaba, am o problema pe care nu am mai intalnito, nu am avut timp sa postez deoarece abia am ajuns si eu acasa, de vreo cateva zile in timp ce merg cu masina si o las pe liber ramane turata undeva la 1300-1500 rpm dupa care revine la normal dupa vreo cateva secunde la 800-900 dar fluctueaza relantiul, vazusem odata ca s-a dus si aproape de 500, am calcat pedala si a revenit la 900-1000, nush, aiurea.. are ceva. Spuneti-mi si mie va rog daca a mai patit cineva si cum a rezolvat problema. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.