Jump to content

316i Kompressor


Kali

Recommended Posts

nu tocmai: motorul, cutia, ambreiajul si axul sunt de pe 320i .. am pastrat numai diferentialul spate + planetarele de la compacta ..

in rest, prinderile sunt la mare fix - nu tb sa sudezi/ tai nimic ... motorul vine perfect pe tampoanele masinii (unde era m43-le) - numai ca tb putin ridicat cu niste distantiere (1-2 cm), ca altfel se "sprijina" pe traversa fata si face o bataie nasoala ...

problema mai noasoala este la partea electrica ... si aici cam habar n-am despre ce si cum .. deocamdata nu-mi merg turometrul (din bord) si afisajul de temperatura (nu cred sa fie foarte greu de facut - dar nici nu am cautat sa vad de ce numerg ...)

dar tu n-ai mai pus M50 pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

nu tocmai: motorul, cutia, ambreiajul si axul sunt de pe 320i .. am pastrat numai diferentialul spate + planetarele de la compacta ..

in rest, prinderile sunt la mare fix - nu tb sa sudezi/ tai nimic ... motorul vine perfect pe tampoanele masinii (unde era m43-le) - numai ca tb putin ridicat cu niste distantiere (1-2 cm), ca altfel se "sprijina" pe traversa fata si face o bataie nasoala ...

problema mai noasoala este la partea electrica ... si aici cam habar n-am despre ce si cum .. deocamdata nu-mi merg turometrul (din bord) si afisajul de temperatura (nu cred sa fie foarte greu de facut - dar nici nu am cautat sa vad de ce numerg ...)

dar tu n-ai mai pus M50 pe masina ?

165086[/snapback]

Stiam ca puntea spate la compact 316, este cu tamburi si este comuna cu cea de la URS fiind imposibila montarea unei punti cu discuri de la pisica. O multime de mecanici au spus asta. Tu cum ai facut?

Link to comment
Share on other sites

ca sa iti mearga turometrul iti trebuie ceasuri de la un bmw e36 cu 6 cilindri. le iei cu totul si le pui pe masina. Apoi intri pe link-ul de mai jos si ai ghid la cum sa faci sa iti mearga consumul instant de la ceasurile noi.

http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=5333

165808[/snapback]

am ceasurile de pe 320 (de 6 cil) puse in bord .. dar nu stiu cum este facut cablajul (ca nu l-am facut eu ...) - o sa vad sambata asta despre ce si cum ...

deocamdata rezultatele nu sunt foarte inbucuratoare: 191CP - sa zic asa: brut (adica fara calibrare); asta cu avans stock, iar afr-ul in jur de 12 (cam prea bogat pt 0.5bar) ... mai vedem zilele aste ce vedem :blink:

Link to comment
Share on other sites

am ceasurile de pe 320 (de 6 cil) puse in bord .. dar nu stiu cum este facut cablajul (ca nu l-am facut eu ...) - o sa vad sambata asta despre ce si cum ...

deocamdata rezultatele nu sunt foarte inbucuratoare: 191CP - sa zic asa: brut (adica fara calibrare); asta cu avans stock, iar afr-ul in jur de 12 (cam prea bogat pt 0.5bar) ... mai vedem zilele aste ce vedem :blink:

165963[/snapback]

Multumesc pentru raspunsul referitor la puntea spate!

Link to comment
Share on other sites

scuze Alexx

la mine - puntea spate este cu discuri de fabrica, chestia interesanta este ca pe fata avea discuri pline ... pe astea le-am inlocuit cu unele ventilate de 286mm; sistemul de franare (etrieri + suporti) l-am luat de pe un 325 pachet "M" - si a venit la fix ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

up: presiune 0.75, injectoare de 2.5 24v, bobine noi ...

n-am apucat sa o dau pe dyno, dar masina trage binisor ... deja am probleme mari cu tractiunea - nu am gasit o modalitate klumea sa plec cu ea din loc fara sa patinez toata 1-a (situatie in care abia pleaca) - imi vor trebui si un set de gume cu aderenta ridicata (acum merg cu 225/40/16 - SP Sport9000, care la temperatura de afara sunt nishte opinci vai de capul lor .. )

vre-un 330i interesat sa vedem ce vedem ? din mers, pana se mai incalzeste afara, ca de pe loc, pe langa ca imi patineaza ca la balamuc, se mai pune si de-a latul :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kali nu ne-am intalnit la Mobexpert si pe Chei noaptea?!? Daca da, sa inteleg ca ai reusit sa o rezolvi problema aparuta atunci?

195220[/snapback]

problema era de natura "umana" :blink: - cind m-am mai jucat eu pe la admisie am miscat putin corpul de by-pass si ajungea deschizatorul clapetei in el - si nu mai facea wot sa cupleze compresorul ... initial am crezut ca s-a dus senzorul de TPS, si am setat wot-ul ceva mai jos .. dar dupa aia am vazut ca daca apasam mai "sanatos" pedala - intra .. si am constatat aspectul :)) ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ultima masuratoare ... cuplul a iesit constant dupa 5.000rpm, si e foarte interesant - masina impinge linear dupa 5.000rpm cu 250Nm, trage putin mai tare ca un 325, si daca stai in dreapta ai senzatia ca o sa stea la fel cu 325-le .. in schimb, pe strada, dupa 400 m e la peste 3 masini in fata :blink:

celalalt grafic e prima masuratoare, cu motorul stock ... (+60%)

inca interesat sa vad cum stau cu un 330i ...

post-144-1173597129_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Ultima masuratoare ... cuplul a iesit constant dupa 5.000rpm, si e foarte interesant - masina impinge linear dupa 5.000rpm cu 250Nm, trage putin mai tare ca un 325, si daca stai in dreapta ai senzatia ca o sa stea la fel cu 325-le .. in schimb, pe strada, dupa 400 m e la peste 3 masini in fata :)

celalalt grafic e prima masuratoare, cu motorul stock ... (+60%)

inca interesat sa vad cum stau cu un 330i ...

Cum ai ramas cu 330-ul ala?

In doi ani trebuie sa fi gasit unul.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Ultima masuratoare ... cuplul a iesit constant dupa 5.000rpm, si e foarte interesant - masina impinge linear dupa 5.000rpm cu 250Nm, trage putin mai tare ca un 325, si daca stai in dreapta ai senzatia ca o sa stea la fel cu 325-le .. in schimb, pe strada, dupa 400 m e la peste 3 masini in fata :)

celalalt grafic e prima masuratoare, cu motorul stock ... (+60%)

inca interesat sa vad cum stau cu un 330i ...

Cum ai ramas cu 330-ul ala?

In doi ani trebuie sa fi gasit unul.... <_<

culmea e ca n-am gasit

poate si pt ca la scurt timp dupa aia am schimbat motorul cu un 2,5 M50 , care impreuna cu un turbo garrett T3/T4 a facut 302CP ...

am avut setup-ul asta pana acum 1 luna, cind am schimbat si m50-le cu un S50B32 :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

frate si eu vreau sa ma apuc sa fac asa ceva insa ma gandesc ca la banii care i-ai bagat iti luai m3. insa nu am inteles exact care-i treaba cu puntea spate de la compact. al meu este pe tamburi. nu pot sa pun in cazul asta motor de 2500 sau 2000? am gasit un m52b20 din 98 foarte bun motorul si nu stiu ce sa fac. dak il iau ce treb sa mai schimb in afara de cutie, partea electrica, ......e greu sa asculti mii si mii de pareri impartite, ....ca merge.......ca nu merge. tu ai facut lamureste-ma si pe mine ca stii cel mai bine. multumesc
Link to comment
Share on other sites

compresor sau turbo?

ai ideee unde gasesc un compresor mai ieftin pt M54 ,am niste ganduri mari pentru la anu <_<

PS:tot compactul il ai nu?

prima dragoste nu se uita niciodata, asa ca va fi compresor - un twinscrew de data asta; e deja pe drum .. sa zic asa

pt M54 iti trebuie minim un Eaton M90 (il gasesti sh sau chinezesc pe ebay)

dap, tot compacta o am - s-a dovedit a fi o platforma destul de solida pt toate experimentele mele .. chiar daca au mai cedat cite unele :)

 

frate si eu vreau sa ma apuc sa fac asa ceva insa ma gandesc ca la banii care i-ai bagat iti luai m3. insa nu am inteles exact care-i treaba cu puntea spate de la compact. al meu este pe tamburi. nu pot sa pun in cazul asta motor de 2500 sau 2000? am gasit un m52b20 din 98 foarte bun motorul si nu stiu ce sa fac. dak il iau ce treb sa mai schimb in afara de cutie, partea electrica, ......e greu sa asculti mii si mii de pareri impartite, ....ca merge.......ca nu merge. tu ai facut lamureste-ma si pe mine ca stii cel mai bine. multumesc

daca as fi avut toti banii la un loc - probabil ca mi-as fi luat m3 .. dar adunati in 2-3 ani, nu s-au simtit prea mult

nu prea are de-a face puntea spate cu ce motor pui - numai ca: 1. daca pui motor mai mare , ar fi bine sa ai discuri si pe spate , 2. probabil ca iti va trebui un blocant mare (pe care poti sa il pui de 5-er e34, numai ca tb largite putin gaurile la prinderile pe punte - nu intra suruburile de vre-un cm)

daca incepi sa te gindesti la bani fara nici un plan clar privind ce urmeaza - mai bine nu te apuca :bashwall:

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.