Jump to content

Nu se tureaza peste 4000 Rot/min si trage foarte greu


Guest Tehnor

Recommended Posts

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Tu cand ti-ai luat E60 cu xxx Km la bord la ce te asteptai?

ce-mi plac mie oamenii care isi iau E60 SH si se asteapta sa nu bage nici un ban.

 

Hai sa-ti mai spun cate o sa mai schimbi:

1) galerie admisie

2) galerie evacuare

3) filtru + ulei cutie automata

4) turbo

5) debitmetru

6) filtru de particule

7) nenumarate revizii la aprox ~10.000 daca chiar tii la ea

si lista poate lejer continua

 

Ce-mi plac si mie oamenii carora le plac sa se arate intereseanti

 

Hai sa-ti spun cate nu o sa schimb:

1)galerie adimisie (o pot curata) daca tii neaparat iti pot da si link-ul in care se explica pas cu pas operatiunea

2)galerie evacuare (nu este cazul)

3)filtru+ulei cutie automata (am manuala)

4)turbo(ar exista o mica problema pe acolo dar nu necesita schimbara integrala a Turbo)

5)debitmetru (pe tester a iesit ok si nu este o lege ca s-ar schimba vreodata te poate tine destul)

6)filtru de particule (doar daca este cazul sper sa nu am probleme cu asa ceva pt ca este destul de scump la fel ca mai sus te poate tine destul plus ca are si optiunea de regenerare)

7)revizii doar cei ca tine pot face cei care si-au luat e60 si a aflat tot cartierul cat de mult ti u la ea.

 

daca tii neaparat sa le schimbi pe toate si sa mentii masina tot timpul ca noua dece nu schimbi si uleiul la 3000 filtrele la 3 saptamani (ca doar este praf peste tot) faruri spoilere ca poate sunt cioblite SI LISTA POATE CONTINUA PANA LA ULTIMUL SURUP.

nu am nimic in ingrijirea masini dar nu exagera stii ca nu este posibil sa schimbi tot traim vremuri grele (poate imi vei raspunde ca dece nu mi-am luat un opel,logan care se intretine mai usor raspunsul este unul scurt mi-a placut enorm masina asta as fi dat orice sa o am iar taicameu a facut unele eforturi destul de grele pentru a achizitiona-. BMW ever.

 

Iar eu as dori link din DEX pentru cele subliniate :twoup:

Sa vorbim si despre semne de punctuatie?

Cat despre faptul ca "taicameu" a facut eforturi sa-ti cumpere BMW, mai bine facea un efort sa-ti mai cumpere niste clase la gimnaziu.

Link to comment
Share on other sites

La simptomele care le descrii, incepe cu debitmetru si EGR, daca tot nu merge :twoup: , urmatoarea este turbina. La fel am patit, doar ca eu am luat-o in sens invers, cu inlocuirea lor. Cu filtru de particule, nu ai nici o treaba. Si apropo la listele ce le tot faceti:

admisia ai s-o schimbi, daca nu vrei sa-ti schimbi motorul(nu curatatul e problema, ci clapetele)

evacuarea asteaptate cat de curand, mai proasta evacuare, ca la e60, nu cred ca exista, tabla de tigai, dar se poate inlocui cu cea de e39

Link to comment
Share on other sites

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Tu cand ti-ai luat E60 cu xxx Km la bord la ce te asteptai?

ce-mi plac mie oamenii care isi iau E60 SH si se asteapta sa nu bage nici un ban.

 

Hai sa-ti mai spun cate o sa mai schimbi:

1) galerie admisie

2) galerie evacuare

3) filtru + ulei cutie automata

4) turbo

5) debitmetru

6) filtru de particule

7) nenumarate revizii la aprox ~10.000 daca chiar tii la ea

si lista poate lejer continua

 

Ce-mi plac si mie oamenii carora le plac sa se arate intereseanti

 

Hai sa-ti spun cate nu o sa schimb:

1)galerie adimisie (o pot curata) daca tii neaparat iti pot da si link-ul in care se explica pas cu pas operatiunea

2)galerie evacuare (nu este cazul)

3)filtru+ulei cutie automata (am manuala)

4)turbo(ar exista o mica problema pe acolo dar nu necesita schimbara integrala a Turbo)

5)debitmetru (pe tester a iesit ok si nu este o lege ca s-ar schimba vreodata te poate tine destul)

6)filtru de particule (doar daca este cazul sper sa nu am probleme cu asa ceva pt ca este destul de scump la fel ca mai sus te poate tine destul plus ca are si optiunea de regenerare)

7)revizii doar cei ca tine pot face cei care si-au luat e60 si a aflat tot cartierul cat de mult ti u la ea.

 

daca tii neaparat sa le schimbi pe toate si sa mentii masina tot timpul ca noua dece nu schimbi si uleiul la 3000 filtrele la 3 saptamani (ca doar este praf peste tot) faruri spoilere ca poate sunt cioblite SI LISTA POATE CONTINUA PANA LA ULTIMUL SURUP.

nu am nimic in ingrijirea masini dar nu exagera stii ca nu este posibil sa schimbi tot traim vremuri grele (poate imi vei raspunde ca dece nu mi-am luat un opel,logan care se intretine mai usor raspunsul este unul scurt mi-a placut enorm masina asta as fi dat orice sa o am iar taicameu a facut unele eforturi destul de grele pentru a achizitiona-. BMW ever.

 

Iar eu as dori link din DEX pentru cele subliniate :twoup:

Sa vorbim si despre semne de punctuatie?

Cat despre faptul ca "taicameu" a facut eforturi sa-ti cumpere BMW, mai bine facea un efort sa-ti mai cumpere niste clase la gimnaziu.

 

WOW tu esti chiar drogat rau deschisesem acest topic pentru a discuta probleme legate de masina nu de virgula "aia mare pe care o are mata intre craci" ca nu am pus-o. Era in jur de 00:00 avusesem o zi grea am deschis si eu calculatorul cu gandul ca poate mai gasesc un comment care m-ar ajuata il legatura cu problema pe care o am dar ce sa vezi un dement se gaseste si el sa imi posteze cate chieltuieli o sa bag eu in masina de parca asta ma interesa pe mine acum.

aaa si era sa uit uite si link-ul pe care il doresti asa de mult:http://www.spitalpsihiatrieborsa.ro/

Link to comment
Share on other sites

La simptomele care le descrii, incepe cu debitmetru si EGR, daca tot nu merge :twoup: , urmatoarea este turbina. La fel am patit, doar ca eu am luat-o in sens invers, cu inlocuirea lor. Cu filtru de particule, nu ai nici o treaba. Si apropo la listele ce le tot faceti:

admisia ai s-o schimbi, daca nu vrei sa-ti schimbi motorul(nu curatatul e problema, ci clapetele)

evacuarea asteaptate cat de curand, mai proasta evacuare, ca la e60, nu cred ca exista, tabla de tigai, dar se poate inlocui cu cea de e39

Intradevar evacuarea cred ca este dusa pentru ca simt la stationare miros de gaze. Exista o probabilitate sa fie doar evacuarea iar dupa inlocuirea ei sa isi revina?

 

Admisia a schimbat-o fostul proprietar probabil dupa 5000 este buna.

 

debitmetrul si EGR-ul nu cred ca ar putea fi pentru ca pe tester nu aratau a avea probleme in schimb turbina are ceva sper sa ies cat mai ieftin.

Mutumesc.

Link to comment
Share on other sites

Admisia a schimbat-o fostul proprietar probabil dupa 5000 este buna.

 

debitmetrul si EGR-ul nu cred ca ar putea fi pentru ca pe tester nu aratau a avea probleme in schimb turbina are ceva sper sa ies cat mai ieftin.

Mutumesc.

 

 

Exact la fel am patit, a inceput de la evacuare fisurata, mers AB, schimbat evacuare, tot nu mergea, mers AB facut tester mi-au spus ca e turbina si poate filtru, dar dupa ce schimb turbina, am schimbat turbina si masina tragea dar nu avea sprint, am schimbat debitmetru si EGR, la un servis din oras si a mers. Scuze de modul de scriere, am vrut sa fiu mai scurt in expunere. De aceea ti-am zis sa incepi cu schimbatul debitmetrului si EGR, deoarece eu am impresia ca am schimbat de pomana turbina. Tot asa pe tester nu aparea EGR si debitmetru. Noroc ca nu am mai mers la AB, dupa ce am schimbat turbina, ca aia imi schimbau si filtru si ......................., Ca in reclama aceea, s-a ars un bec.... trebuie schimbat motorul.

Inca o data scuze de exprimari(lenea :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

 

 

Exact la fel am patit, a inceput de la evacuare fisurata, mers AB, schimbat evacuare, tot nu mergea, mers AB facut tester mi-au spus ca e turbina si poate filtru, dar dupa ce schimb turbina, am schimbat turbina si masina tragea dar nu avea sprint, am schimbat debitmetru si EGR, la un servis din oras si a mers. Scuze de modul de scriere, am vrut sa fiu mai scurt in expunere. De aceea ti-am zis sa incepi cu schimbatul debitmetrului si EGR, deoarece eu am impresia ca am schimbat de pomana turbina. Tot asa pe tester nu aparea EGR si debitmetru. Noroc ca nu am mai mers la AB, dupa ce am schimbat turbina, ca aia imi schimbau si filtru si ......................., Ca in reclama aceea, s-a ars un bec.... trebuie schimbat motorul.

Inca o data scuze de exprimari(lenea :twoup: )

 

Ok o sa incep cu debitmetrul si EGR si daca nu spune nimic o sa ii schimb mai tarziu si turbina

te-as mai deranja cu un singur lucru daca ai putea sa imi spui la cat te-a ajunst: EGR:

Debitmetrul:

Turbina:

Multam!

Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Turbina 2000 euro, debitmetru si EGR nu pot sa-ti spun exact, din cauza ca atunci am schimbat si telescoape, discuri de frana bratele si binenteles placute frana, si toata distractia m-a costat in jur de 140mil, si a fost acu doi ani

 

wow distractia asta nu prea imi place o sa ma duc maine sa intreb cam cat ar fi EGR-ul si debitmetrul Multumesc pt tot.

Link to comment
Share on other sites

Turbina 2000 euro, debitmetru si EGR nu pot sa-ti spun exact, din cauza ca atunci am schimbat si telescoape, discuri de frana bratele si binenteles placute frana, si toata distractia m-a costat in jur de 140mil, si a fost acu doi ani

 

wow distractia asta nu prea imi place o sa ma duc maine sa intreb cam cat ar fi EGR-ul si debitmetrul Multumesc pt tot.

vezi la grozadan piese.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

wow distractia asta nu prea imi place o sa ma duc maine sa intreb cam cat ar fi EGR-ul si debitmetrul Multumesc pt tot.

 

Salut,

 

Totusi cum ai rezolvat problema?

Ma confrunt si eu cu aceeasi peoblema si ma gandesc ca are aceeasi cauza ca si in cazul tau.

 

Multumesc pentri ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.