Jump to content

ce poate fi?


zoli330d

Recommended Posts

Este vorba de un 330d 184 cp din 2000 cu 180000 km. Simptomele fiind:- baga rateuri si in relanti si in mers, in relanti este cand oscilatia este asa de mare incat se si opreste (s-a intamplat de 2 ori). In timpul mersului este cand imi baga un bang-un gol-. am fost la tester si mi-a dat supapa EGR. La recomandarea mecanicilor am curatat supapa amintita, am verificat daca culiseaza usor (da) am facut testul (ce-i drept cu limba) daca scapa si totul mi s-a parut in regula. Asta fiind ieri......... Azi dimineata pornesc si .........incepe din nou. Foarte curios, cand am fost ieri la tester a mers motorul in relanti si nu avea absolut nicio simptoma din cele scrise de mine acum. Are perioade ............. La inceput (acum 2 saptamani am crezut ca este din cauza motorinei (am fost in Croatia) dar dupa mi-am dat seama ca este altceva de vina. Deci la teste imi da EGR. Nu imi da nici debitmetru aer , nici regulator presiune turbo........... numai EGR. Astept parerile voastre, principiul 320-330 este la fel deci parerile sunt binevenite din toate partile. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de un 330d 184 cp din 2000 cu 180000 km. Simptomele fiind:- baga rateuri si in relanti si in mers, in relanti este cand oscilatia este asa de mare incat se si opreste (s-a intamplat de 2 ori). In timpul mersului este cand imi baga un bang-un gol-. am fost la tester si mi-a dat supapa EGR. La recomandarea mecanicilor am curatat supapa amintita, am verificat daca culiseaza usor (da) am facut testul (ce-i drept cu limba) daca scapa si totul mi s-a parut in regula. Asta fiind ieri......... Azi dimineata pornesc si .........incepe din nou. Foarte curios, cand am fost ieri la tester a mers motorul in relanti si nu avea absolut nicio simptoma din cele scrise de mine acum. Are perioade ............. La inceput (acum 2 saptamani am crezut ca este din cauza motorinei (am fost in Croatia) dar dupa mi-am dat seama ca este altceva de vina. Deci la teste imi da EGR. Nu imi da nici debitmetru aer , nici regulator presiune turbo........... numai EGR. Astept parerile voastre, principiul 320-330 este la fel deci parerile sunt binevenite din toate partile. Multumesc

Nu are EGR-ul nimic.Aceleasi simptome le-am avut eu de la debitmetru de aer.Incearca sa mergi cu un debitmetru de aer de proba de la cineva,s-au scoate-i mufa,dar cel mai sigur este sa incerci cu un debitmetru bun.

Link to comment
Share on other sites

ai fost si la tester si ti-a dat eroare la egr? Sincer m-as bucura sa fie debitmetrul. Macar stiu ca am scapat de probleme.

Da sigur.Mi-au dat jos EGR,l-au curatat,(cu surubelnita),(l-am mai curatat eu acasa frumos cu spray de carburatuare)am platit pentru asta 50 lei,si tot in sutuuri mergea!Acasa pe forum am descoperit ca este de la debitmetru!Am cumparat debitmetru de la dezmembrari second-hand,cu acest merge frumos,nu da rateuri,dar ca trage de rupe doar de la 2500-3000 ture! Concluzia este sa cumpar unul nou!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.