Jump to content

320ed


ionut_marius

Recommended Posts

Cu startul pe 8 septembrie 2010 de la dealerul BMW MHS Motors din BucureÂşti, modelul BMW 320d EfficientDynamics Edition a ajuns la “BMW Welt” din MĂźnchen dupa o cĂŁlĂŁtorie de 22 de ore. DupĂŁ 1489 de km de drum neĂŽntrerupt Âşi sigiliul rezervorului ĂŽncĂŁ intact, computerul de bord ĂŽncĂŁ indica o autonomie de 42 km. Rezultatul era un conusm impresionant de numai 4,0 l/100 km.

 

Remarcabil a fost traseul parcurs, care a inclus peste 500 km de drumuri cu o singurã bandã pe sens În România ºi Ungaria ºi traversarea MunÞilor CarpaÞi prin Valea Oltului pe traseul Bucureºti-Piteºti-Sibiu-Deva-Arad-Szeged. Continuarea traseului a venit cc condiÞii meteo difcile (ceaÞã ºi ploaie) ºi ambuteiaje pe centurile aglomerate ale oraºelor Budapesta ºi Viena, precum ºi pe una din cele mai aglomerate autostrãzi din Germania: Salzburg-Mßnchen. Cei 1500 km au inclus ºi traversarea a patru oraºe mari (Sibiu, Arad, Szeged ºi Mßnchen) pentru a simula cât mai bine condiÞiile reale de trafic.

 

La provocare s-a adaugatĂŁ faptul cĂŁ pe toatĂŁ durata celor 22 ore la volan s-a aflat un singur pilot – Tudor Bratu, redactorul Âşef al publicaĂžiei ProMotor. “Nu am urmĂŁrit un record mondial de consum. Am vrut sĂŁ vedem cum se comportĂŁ BMW 320d EfficientDynamics Edition ĂŽn condiĂžii reale de trafic, nu ĂŽntr-un mediu ideal de test. De aceea am definit un traseu care a inclus multe provocĂŁri Âşi nu ne-am limitat la parcurgerea unei distanĂže pe autostradĂŁ. Ne-am confruntat cu bine-cunoscutele coloane de camioane ĂŽn România Âşi cu ambuteiaje pe dealurile din Austria, cu ceaÞã Âşi poloaie ĂŽn Austria Âşi Germania. Cu toate acestea am obĂžinut o vitezĂŁ medie foarte bunĂŁ – 84,2 km/h,” explicĂŁ Tudor.

 

Mai multe detalii puteĂži citi ĂŽn numĂŁrul ProMotor din octombrie.

post-746-1286480235_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deci, eu pur si simplu nu cred. Da' deloc. :twoup:

+1.

Ori mananca din-ala maro, ori au mers la consum rau de tot, ori au inceput contorizarea de la sibiu sau chiar arad :) , sunt multe daca.

Iar faza cu "am condus prin conditii de trafic intens in sibiu , etc etc, ambuteiaje prin Austria , Ungaria, iar nu o cred. Sa stiti ca mint mult si astia cu revistele auto.

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred...la o medie de peste 80km/h trebuia sa mearga pe autostrada cu minim 140km/h pt ca a pierdut viteza in Romania si Ungaria pana unde intra pe autostrada,iar...ce ambuteliaj in viena ca el nici macar nu are ce cauta pe acolo,prin centrul vienei...e prea ``intinsa`` reclama asta...
Link to comment
Share on other sites

eu nu cred...la o medie de peste 80km/h trebuia sa mearga pe autostrada cu minim 140km/h pt ca a pierdut viteza in Romania si Ungaria pana unde intra pe autostrada,iar...ce ambuteliaj in viena ca el nici macar nu are ce cauta pe acolo,prin centrul vienei...e prea ``intinsa`` reclama asta...

 

ai sa razi,dar in centrul vinei x6 cu 4.0d scotea in jur de 13%

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred...la o medie de peste 80km/h trebuia sa mearga pe autostrada cu minim 140km/h pt ca a pierdut viteza in Romania si Ungaria pana unde intra pe autostrada,iar...ce ambuteliaj in viena ca el nici macar nu are ce cauta pe acolo,prin centrul vienei...e prea ``intinsa`` reclama asta...

 

ai sa razi,dar in centrul vinei x6 cu 4.0d scotea in jur de 13%

 

te cred,mi se pare normal.si sunt constient cat e viena de algomerata (oricum,traficul e bine organizat,merge mai bine ca in bucuresti,zic eu),dar....ala ce mergea in Munchen,nu avea ce cauta in centrul vienei.....chiar nu ii vad rostul.

Link to comment
Share on other sites

sa nu dati cu pietre,acum 1 saptamana am facut cu e92 coupe 177cp efficient dynamics am alimentat in braila motorina de 50 ron(cam 11litri) ajuns in bucuresti+ceva pe aici-total 265km. Nu am depasit 129km/h pe a2 in rest 70 in sate si 100/110 afara(a plouat tot drumul) Edited by mirceagsm
Link to comment
Share on other sites

sa nu dati cu pietre,acum 1 saptamana am facut cu e92 coupe 177cp efficient dynamics am alimentat in braila motorina de 50 ron(cam 11litri) ajuns in bucuresti+ceva pe aici-total 265km. Nu am depasit 129km/h pe a2 in rest 70 in sate si 100/110 afara(a plouat tot drumul)

 

nu bag mana in foc,dar sincer....cam greu de crezut,poate ai mai avut ceva in rezervor daca masina iti era pe rosu...

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred...la o medie de peste 80km/h trebuia sa mearga pe autostrada cu minim 140km/h pt ca a pierdut viteza in Romania si Ungaria pana unde intra pe autostrada,iar...ce ambuteliaj in viena ca el nici macar nu are ce cauta pe acolo,prin centrul vienei...e prea ``intinsa`` reclama asta...

 

ai sa razi,dar in centrul vinei x6 cu 4.0d scotea in jur de 13%

 

te cred,mi se pare normal.si sunt constient cat e viena de algomerata (oricum,traficul e bine organizat,merge mai bine ca in bucuresti,zic eu),dar....ala ce mergea in Munchen,nu avea ce cauta in centrul vienei.....chiar nu ii vad rostul.

 

 

in buc,imi ajunge si la 17%,dimineata cand merg 2-4km

 

daca nu ma insel in acel articol (revista),scrie ca a plecat nopatea din buc (11 sau 12),sa prinda romania fara trafic,a olocit marile orase (gen budapesta),in munchen CB-ul ii mai arata ca face 42km,cica in austria la 120km/h il depaseau majoritatea,clima o folosea doar pt dezaburire

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.