Jump to content

problema temperatura motor


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

URGENT!!! Buna! Am o problema cu masina (BMW 316i-an 2000), mai exact, de cand am cumparat-o (aprox. 2 luni), in prima faza s-a spart un furtun de la lichidul de racire(antigel) - l-am schimbat, apoi s-a crapat cotul de la radiator-cel cu aerisirea - l-am schimbat, a curs vasul de expansiune - am pus altul nou, iar acum curge pe la radiator (la cotul de plastic al radiatorului), imi poate spune si mie cineva de la ce provin toate problemele astea? Din cauza la ceva se poate sa fie presiunea prea mare? Cat costa un radiator?

Am uitat sa mentionez ca ultima data cand am circulat cu masina (cam 5km), dupa ce am parcat, au curs pe la capacul de la raditor aprox. 1-2 litri de antigel...e ceva grav?

Am postat aici deoarece mai inainte am scris dar nu apare postat.....sunt membru doar de astazi

 

Va rog, o rezolvare si pentru mine!!!!

Link to comment
Share on other sites

trebue sa mergi la un service sa-ti masoare presiunea din sistemul de racire(se poate sa fie arsa garnitura de chiulasa si sa bage compresia in sistemul de racire),banuesc ca de aia au crapat atatea.

 

 

daca avea garmitura de chiulasa arsa avea compresie din parti....

 

ca e presiune in sistem...e partea a 2...tre sa fie presiune ( scrie si pe busonul de la toate BANZI?NARELE sa nu fie deschis cand e fierbinte ), daca are garnitura de chiulasa arsa cu ce sa mai faca presiune ? ca tot lichidul se duce in ulei ?

 

cel mai probabil e de vina termostatul care nu lucreaza bine.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

ca e presiune in sistem...e partea a 2...tre sa fie presiune ( scrie si pe busonul de la toate BANZI?NARELE sa nu fie deschis cand e fierbinte ), daca are garnitura de chiulasa arsa cu ce sa mai faca presiune ? ca tot lichidul se duce in ulei ?

Pai cum asa? Ai vazut vreo chiulasa si vreo garnitura de chiulasa?

Din cate stiu eu, garnitura de chiulasa se poate strica in multe feluri. Daca garnitura de chiulasa nu mai etanseaza intre camera de ardere si circuitul de racire, nu se duce niciun pic de lichid in ulei. In schimb ajung gaze in circuitul de racire. Ca urmare creste presiunea si temperatura in circuitul de racire.

 

eu iti recomand termostatul de la egr

Poti sa ne arati si noua unde se afla termostatul de la egr la un 316i ?

Link to comment
Share on other sites

ca e presiune in sistem...e partea a 2...tre sa fie presiune ( scrie si pe busonul de la toate BANZI?NARELE sa nu fie deschis cand e fierbinte ), daca are garnitura de chiulasa arsa cu ce sa mai faca presiune ? ca tot lichidul se duce in ulei ?

Pai cum asa? Ai vazut vreo chiulasa si vreo garnitura de chiulasa?

Din cate stiu eu, garnitura de chiulasa se poate strica in multe feluri. Daca garnitura de chiulasa nu mai etanseaza intre camera de ardere si circuitul de racire, nu se duce niciun pic de lichid in ulei. In schimb ajung gaze in circuitul de racire. Ca urmare creste presiunea si temperatura in circuitul de racire.

 

eu iti recomand termostatul de la egr

Poti sa ne arati si noua unde se afla termostatul de la egr la un 316i ?

 

scuze, vina mea, nu am vazut exact ce masina are, dar nu trebuie sa fii asa acid

Link to comment
Share on other sites

Pai cum asa? Ai vazut vreo chiulasa si vreo garnitura de chiulasa?

Din cate stiu eu, garnitura de chiulasa se poate strica in multe feluri. Daca garnitura de chiulasa nu mai etanseaza intre camera de ardere si circuitul de racire, nu se duce niciun pic de lichid in ulei. In schimb ajung gaze in circuitul de racire. Ca urmare creste presiunea si temperatura in circuitul de racire.

 

:) , am schimbat chiar 2 garnituri.

una care s-a ars din cauza termostarului....

si a doua pentru ca nu era mecanicul bun, in fine...e ok masina acum.

 

eu iti recomand termostatul de la egr

Poti sa ne arati si noua unde se afla termostatul de la egr la un 316i ?

 

 

 

egr la 316i ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Poti sa ne arati si noua unde se afla termostatul de la egr la un 316i ?

scuze, vina mea, nu am vazut exact ce masina are, dar nu trebuie sa fii asa acid

Nu e vorba de aciditate, ci de faptul ca asemenea sfaturi pot deruta pe un eventual cititor care incearca sa inteleaga despre ce este vorba.

 

Cum poti sa faci recomandari daca nu ai vazut ce masina are? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

trebue sa mergi la un service sa-ti masoare presiunea din sistemul de racire(se poate sa fie arsa garnitura de chiulasa si sa bage compresia in sistemul de racire),banuesc ca de aia au crapat atatea.

am fost la un mecanic, cei care au bmw spun ca e cel mai bun din judetul HD, si a zis de garnitura de _chiulasa_ ca e buna si radiatorul s-a dus din cauza ca e vechi-copt(masina e din 2001 - 10 ani)?....acuma nu stiu ce sa mai zic...sa schimbi atatea in timp asa de scurt...

Link to comment
Share on other sites

radiatorul s-a dus din cauza ca e vechi-copt(masina e din 2001 - 10 ani)?....acuma nu stiu ce sa mai zic...sa schimbi atatea in timp asa de scurt...

 

Probabil din diverse motive aceste componente au mai fost schimbate intre timp cu unele sh. Oricum pompa de apa a scapat ca si cotul din spatele chiulasei...asta in gluma :twoup:

Verific-o sa vezi daca a fost lovita in fata.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

radiatorul s-a dus din cauza ca e vechi-copt(masina e din 2001 - 10 ani)?....acuma nu stiu ce sa mai zic...sa schimbi atatea in timp asa de scurt...[

 

Probabil din diverse motive aceste componente au mai fost schimbate intre timp cu unele sh. Oricum pompa de apa a scapat ca si cotul din spatele chiulasei...asta in gluma :twoup:

Verific-o sa vezi daca a fost lovita in fata.

 

Scuze, dar nu inteleg raportul de cauzalitate, lovitura fata-problema mea. Daca ar fi fost lovita in fata ce s-ar fi putut strica?

Link to comment
Share on other sites

Scuze, dar nu inteleg raportul de cauzalitate, lovitura fata-problema mea. Daca ar fi fost lovita in fata ce s-ar fi putut strica?

 

Am presupus ca dupa ce-a fost lovita, componentele originale fiind irecuperabile, or fi fost schimbate cu unele sh procurate repede si la nimereala (asa incat sa se poate vinde masina) iar acum au inceput sa pice ca MIG-urile. Se practica des chestia asta, si nu numai la noi

"Face sens" chestia asta? ...Ma refer la raportul de cauzalitate :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.