Jump to content

Motor 2.0 d 136 cp


bank_x

Recommended Posts

Eu detin motorizare de aproximativ 1 luna...ce pot spune, este minimul necesar pe o masina cu care sa mai poti si depasii in timp util la drum lung. Este ideal pentru oras, consum relativ mic 8-9l, iar in exterior 5l max 6l. Personal recomand un chip-tuning daca masina nu are mai mult de 200-220.ookm.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se mai gasesc sub 200 mii km reali la motorizarea de 136 cai sau cine stie prin auto vitan.

 

 

Era un S classe din 2001 care pretindea ca are 130.000 km la 8500 euro , cand ma uit volan era cusut si rascusut, scaunul soferului nu arata nici el deloc bine, mint astia in vitan la greu. Cred ca avea triplu la km

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se mai gasesc sub 200 mii km reali la motorizarea de 136 cai sau cine stie prin auto vitan.

 

Eu am adus-o din DE -are 182.ooo acum

 

ai adus-o din de. nu din vitan,cat te-a dus cu totul?

 

si ca sa raspund initiatorului,520d nu este submotorizat,este ok,gandeste-te ca exista 316-318i,318d

 

M-a ajuns 6500 (inclusiv drumul), mai am taxa 1400 euro + ceva investiti la vopsit capota, bara fata+spate, cat despre tehnic, am de facut revizia, schimbat cureaua si ceva role de la curea.

 

La mine la 182.ooo km volanul are extrem de multe riduri si destul de proeminente pe partea dreapta a lui, desi are 8.5ani.

 

LE: Cat despre taxa...am inteles zielele acestea ca se poate intenta proces impotriva ei, iar banii se recuperereaza in procent de 100% intr-un interval de minim 3luni-max 6, iar avocatul in cauza obtine 15-20% din valoarea taxei de inmatriculare.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa imi dea mai multe detalii despre puterea motorului de 136 cp, montat pe un seria 5 din 2001,este suficient sau este prea mic?

Multumesc.

 

Am avut un BMW 520d, M paket din 2003 (printre ultimele fabricate) timp de 18 luni. I-am aranjat motorul sa mearga foarte bine (toate curatirile posibile la un diesel, inclusiv intercoolerul), am avut de schimbat si pressure converterul care comanda turbina etc... Masina mergea impecabil, viteza maxima depasea 205 Km/h (testata in Germania dupa ce am aranjat-o), accelera destul de bine ca sa faci fata in Romania (cam 10 sec/100Km/h). Consumul afara pe sosea sub 6%, in oras pina in 8% maxim 8,5 % in bara la bara.

Este o masina OK, nu are veleitati sportive dar te descurci cu ea destul de bine.

 

Demarajul il simti putin dar confortul il simti in permanenta, in plus daca doresti consum mic este masina ideala la dimensiunea ei, sigur are consum mai mic ca un Mercedes E200 (ceva de teapa ei). Mi-a lasat o amintire placuta si am fost de citeva ori cu ea prin Europa, foarte incapatoare si mai ales rentabila pe autostrada, depaseste bine orice serie 3 ca confort.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Cu cat e mai greu un combi decat un sedan. Ma refer la e39.

 

Cristi, daca te uiti pe parkers.co.uk, cum m-am uitat eu adineaori la E 39 525d motorul de 163 CP - este aceeasi greutate!!!! 1670 Kg - cutie manuala, si eu credeam ca touringul este putin mai greu. Greutatea pt. 520d nu este data, englezii au importat doar 525d. Seria 5 are o caroserie foarte zdravana si rigida.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

eu te sfatuiesc sa iti iei 525d pentru ca nu este diferenta mare la consum, dar o sa platesti mai mult taxe la un 525d. nici 520d nu se comporta rau dar parca nu ar strica deloc cele doua pistoane in plus de la 525d. Edited by KIBU`
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.