Jump to content

scade turatia de la relanti


Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Am un bmw E46 - 316i, 1895cm3, din 1999, prima mea masina mai serioasa (am avut un smart for 2) - si doua probleme:

Primul exemplu (prima problema): o pornesc, o las sa se incalzeasca, merg cu ea, vad in zare semaforul rosu, o scot pe liber si incep sa franez pana se opreste, in momentul cand masina s-a oprit turatia normala de relanti scade brusc (parca mai are un pic si se opreste motorul) si revine. Aceiasi problema se repeta cu regularitate si cand stationez cu motorul pornit, la un interval de timp scade brusc turatia si revine (se intampla la un interval de cateva minute - cu sau fara clima pornita)!

 

A 2-a problema: o pornesc, o las sa se incalzeasca, deschid capota (sa ascult motorul), si se aude in partea dreapta sus un sunet poc, poc, poc .... ca o valva care se inchide si se deschide ... La un moment dat nu se mai aude (dupa ce se incalzeste motorul), iar cu motorul incalzit nu am mai stat sa ascult daca revine sunetul ...

 

Va multumesc !

O zi buna in continuare!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Am un bmw E46 - 316i, 1895cm3, din 1999, prima mea masina mai serioasa (am avut un smart for 2) - si doua probleme:

Primul exemplu (prima problema): o pornesc, o las sa se incalzeasca, merg cu ea, vad in zare semaforul rosu, o scot pe liber si incep sa franez pana se opreste, in momentul cand masina s-a oprit turatia normala de relanti scade brusc (parca mai are un pic si se opreste motorul) si revine. Aceiasi problema se repeta cu regularitate si cand stationez cu motorul pornit, la un interval de timp scade brusc turatia si revine (se intampla la un interval de cateva minute - cu sau fara clima pornita)!

 

A 2-a problema: o pornesc, o las sa se incalzeasca, deschid capota (sa ascult motorul), si se aude in partea dreapta sus un sunet poc, poc, poc .... ca o valva care se inchide si se deschide ... La un moment dat nu se mai aude (dupa ce se incalzeste motorul), iar cu motorul incalzit nu am mai stat sa ascult daca revine sunetul ...

 

Va multumesc !

O zi buna in continuare!

 

 

pt prima problema - trebuie curatat grupul de accelerare , sunt mai multe valve pe acolo inclusiv cea PCV

pt problema doi - sunetul ala il face valva DISA e o problema comuna la E46

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

pt prima problema - trebuie curatat grupul de accelerare , sunt mai multe valve pe acolo inclusiv cea PCV

pt problema doi - sunetul ala il face valva DISA e o problema comuna la E46

daca poti sa spui unde este grupul de accelerare?

o poza ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Am un bmw E46 - 316i, 1895cm3, din 1999, prima mea masina mai serioasa (am avut un smart for 2) - si doua probleme:

Primul exemplu (prima problema): o pornesc, o las sa se incalzeasca, merg cu ea, vad in zare semaforul rosu, o scot pe liber si incep sa franez pana se opreste, in momentul cand masina s-a oprit turatia normala de relanti scade brusc (parca mai are un pic si se opreste motorul) si revine. Aceiasi problema se repeta cu regularitate si cand stationez cu motorul pornit, la un interval de timp scade brusc turatia si revine (se intampla la un interval de cateva minute - cu sau fara clima pornita)!

 

A 2-a problema: o pornesc, o las sa se incalzeasca, deschid capota (sa ascult motorul), si se aude in partea dreapta sus un sunet poc, poc, poc .... ca o valva care se inchide si se deschide ... La un moment dat nu se mai aude (dupa ce se incalzeste motorul), iar cu motorul incalzit nu am mai stat sa ascult daca revine sunetul ...

 

Va multumesc !

O zi buna in continuare!

 

 

Salut , aceleasi simptome le aveam si eu la masina mea si la mine a fost senzorul de la axul cu came dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme iti recomand sa verifici senzorul sa vezi daca nu ii stricat

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Am un bmw E46 - 316i, 1895cm3, din 1999, prima mea masina mai serioasa (am avut un smart for 2) - si doua probleme:

Primul exemplu (prima problema): o pornesc, o las sa se incalzeasca, merg cu ea, vad in zare semaforul rosu, o scot pe liber si incep sa franez pana se opreste, in momentul cand masina s-a oprit turatia normala de relanti scade brusc (parca mai are un pic si se opreste motorul) si revine. Aceiasi problema se repeta cu regularitate si cand stationez cu motorul pornit, la un interval de timp scade brusc turatia si revine (se intampla la un interval de cateva minute - cu sau fara clima pornita)!

 

A 2-a problema: o pornesc, o las sa se incalzeasca, deschid capota (sa ascult motorul), si se aude in partea dreapta sus un sunet poc, poc, poc .... ca o valva care se inchide si se deschide ... La un moment dat nu se mai aude (dupa ce se incalzeste motorul), iar cu motorul incalzit nu am mai stat sa ascult daca revine sunetul ...

 

Va multumesc !

O zi buna in continuare!

aceeasi problema am avut si eu!! I.A.C. valve(motoras ralanti)si furtunul; gros de recirculare gaze.spor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.