Jump to content

martor bord aprins


Recommended Posts

salut! m-i s-a aprins de ceva vreme martorul de culoare galbena in forma de motor, masina merge la fel, am fost la tester dar nu reprez BMW si mi au spus ca nu i nimik grav, ca e de la benzina proasta, ceva de genu, au sters eroarea si dupa cateva zile s-a aprins din nou....cineva mi-a spus ca poate fi de la debitmetru! c parere aveti?.....318i 1.9
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

poate fi de la orice care tine de motor,lichid de racire,ulei,presiune ulei,nivel ulei,benzina,pompa benzina,debitmetru,plus o gramada de senzori aferenti.

 

baietii cu testerul nu ti-au verificat live parametri de functionare ai motorului sa-ti spuna cauza? doar au sters atentionarea ? Au sters efectul,dar nu au eliminat cauza....bun asa...cine stie cunoaste.....

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai mult de o gramada de motive pentru care ECU( engine control module) poate ilumina "Check engine"... sonde lambda, catalizator, debitmetru etc. si cum spunea severus_phantom o gramada de senzori! Incearca la tester specializat, sa iti dea valorile intre care trebuie sa functioneze piesele si sa vezi unde sare peste... acolo e problema... bafta!
Link to comment
Share on other sites

o sa merg la reprezentanta sa vad, ca ei dau mai exact,....era o eroare de alimentare, ce i din servis spuneau sau benzina sau filtru sau pompa...masina merge la fel...intrebarea e....se poate schimba filtrul sau numai impreuna cu pompa de benzina?

 

Poti sa schimbi filtrul de benzina ca nu e scump... sa vezi pe urma mai da eroarea... daca da dute la tester si te lamuresti. Dupa ce il schimbi baga neste benzina buna, apropo de care obisnuiesti sa bagi? fereste-te de LUKOIL!!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

o sa merg la reprezentanta sa vad, ca ei dau mai exact,....era o eroare de alimentare, ce i din servis spuneau sau benzina sau filtru sau pompa...masina merge la fel...intrebarea e....se poate schimba filtrul sau numai impreuna cu pompa de benzina?

 

Poti sa schimbi filtrul de benzina ca nu e scump... sa vezi pe urma mai da eroarea... daca da dute la tester si te lamuresti. Dupa ce il schimbi baga neste benzina buna, apropo de care obisnuiesti sa bagi? fereste-te de LUKOIL!!! :twoup:

 

 

eu bag de la OMW dar nu am numai de o saptamana masina, si fostul proprietar nu prea umbla deloc cu masina, ca avea alta, iar cand umbla mergea pe rosu....

Link to comment
Share on other sites

poate fi de la orice care tine de motor,lichid de racire,ulei,presiune ulei,nivel ulei,benzina,pompa benzina,debitmetru,plus o gramada de senzori aferenti.

 

baietii cu testerul nu ti-au verificat live parametri de functionare ai motorului sa-ti spuna cauza? doar au sters atentionarea ? Au sters efectul,dar nu au eliminat cauza....bun asa...cine stie cunoaste.....

 

 

Martorul Check Engine nu are nici o treaba cu Uleiul, presiunea de Ulei, nivel ulei. Acestea au cu totul alt martor in bord care se aprinde daca sunt probleme legate de cele relatate mai sus. La fel si cu lichidul de racire, exista un martor chiar langa check engine.

 

Chestia cu benzina proasta ti-o spun toti "mecanicii" care inainte au lucrat la brutarie sau patiserie si acum s-au angajat ca mecanici la tot felul de service-uri.

 

Parerea mea e sa mergi la o reprezentanta sa iti faci un test si sa iti spuna si codul de eroare care il generaza martorul check engine...si de acolo incepi sa investighezi.

Edited by Funderful
Link to comment
Share on other sites

Martorul Check Engine nu are nici o treaba cu Uleiul, presiunea de Ulei, nivel ulei. Acestea au cu totul alt martor in bord care se aprinde daca sunt probleme legate de cele relatate mai sus. La fel si cu lichidul de racire, exista un martor chiar langa check engine.

 

sa inteleg ca daca mergi fara ulei, martorul check engine nu se va aprinde doar cel de ulei??? :twoup: Cred ca tu ai check engine-ul ars :) La fel si cu apa....mai...mai

Link to comment
Share on other sites

eu bag de la OMW dar nu am numai de o saptamana masina, si fostul proprietar nu prea umbla deloc cu masina, ca avea alta, iar cand umbla mergea pe rosu....

 

La cat aer a tras pompa aia in loc de benzina in cazul asta, este posibil sa se fi uzat prematur, si nu trebuie sa te mire daca se mai aprinde CE din cauza ca nu debiteaza presiune suficienta.

Si oricum ia in considerare la modul cel mai serios ce-ti spunea mai sus @severus-phantom.

Deasemeni martorul CE nu este dedicat numai erorilor de care ai citit tu frecvent pe aici (debitmetre, senzori de ax cu came/ arbore, aer fals...PCV..etc).

 

o sa merg la reprezentanta sa vad, ca ei dau mai exact,....era o eroare de alimentare, ce i din servis spuneau sau benzina sau filtru sau pompa.

 

Acum am vazut ca am nimerit-o :twoup: ...Nu prea ma pricep, dar le ghicesc... :)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Martorul Check Engine nu are nici o treaba cu Uleiul, presiunea de Ulei, nivel ulei. Acestea au cu totul alt martor in bord care se aprinde daca sunt probleme legate de cele relatate mai sus. La fel si cu lichidul de racire, exista un martor chiar langa check engine.

 

sa inteleg ca daca mergi fara ulei, martorul check engine nu se va aprinde doar cel de ulei??? :twoup: Cred ca tu ai check engine-ul ars :) La fel si cu apa....mai...mai

 

 

pai daca mergi fara ulei nu se aprinde becul de ulei galben (adica cum ca nu ar fi la nivel) si la fel si cel de apa inainte de check engine ?

Eu zic ca daca ar fi una din probleme astea primii martori care se aprind sunt cei de ulei si apa.

De exemplu si eu am avut vasul de expansiune si cotul de apa sparte si pierdeam lichid de racire iar check engine nu s-a aprins.....s-a aprins martorul de nivel din vasul de expansiune.

 

P.S nu e ars check eng. :)) are si el un P0171 Sysytem too lean (care sper sa il rezolv sapt asta) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca ramai fara ulei nu se aprinde check engine. Se aprinde doar martorul de ulei.

Nici daca ramai fara apa nu se aprinde check engine.

 

Ai dreptate...

Mergand fara ulei sau apa, CE nu mai conteaza...O sa ai de lucru suficient si poti ignora pe moment banalul CE :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

daca nu debita presiune suficienta, nu ar fi trebuit sa mearga altfel masina? sa observ ceva schimbari....

 

Nu neaparat. Fa totusi o verificare la presiunea debitata de pompa, direct si deasemeni in rampa. Posibil sa fie numai de aici.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Eu unul stiam ca se aprinde si CE...nu imediat...numai daca ignori avertizarile preliminare

 

 

Da, OK poate ca daca mergi nu stiu cat timp cu ele asa se va aprinde si CE (ceea ce iar nu stiu daca e posibil ca de ex daca nivelul de apa nu e OK temperatura va fi pe rosu ai atunci ai o problema mai mare decat CE :twoup:)dar in prima faza se vor aprinde cele de avertizare (vorba ta)

In fine, omul ce a deschis topicul a zis direct ca e CE aprins, nu nivelul de apa sau ulei ca probabil scria si de ele deca erau aprinse, de aceea am zis eu ca nu are nici o treaba cu apa sau uleiul.

Link to comment
Share on other sites

poate fi de la orice care tine de motor,lichid de racire,ulei,presiune ulei,nivel ulei,benzina,pompa benzina,debitmetru,plus o gramada de senzori aferenti.

 

ma repet din nou.....check engine-ul se aprinde primul si poate fi de la orice care tine de motor,lichid de racire,ulei,presiune ulei,nivel ulei,benzina,pompa benzina,debitmetru,plus o gramada de senzori aferenti. Este o avertizare cu galben,dupa care urmeaza cele cu rosu....daca nu se remediaza problema.....

Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

Ma repet si eu din nou. Check engine nu are treaba cu functionarea motorului, ci doar cu noxele!

 

Nu se aprinde daca ramai fara ulei. Poate sa se aprinda doar daca se topeste vreun piston si da vreun rateu :twoup: . Atunci se aprinde!

Link to comment
Share on other sites

Ma repet si eu din nou. Check engine nu are treaba cu functionarea motorului, ci doar cu noxele!

 

Nu se aprinde daca ramai fara ulei. Poate sa se aprinda doar daca se topeste vreun piston si da vreun rateu :twoup: . Atunci se aprinde!

 

greu te prinzi, man....

Dar daca ai Metabond....

Link to comment
Share on other sites

If the light comes on and stays on, the OBD system has detected a problem. Your vehicle might have a condition that wastes fuel, shortens engine life, or causes excessive air pollution. If left unaddressed, these conditions could also damage your vehicle and lead to increasingly expensive repairs. For example, OBD can identify a loose or missing gas cap (which wastes fuel and contributes to smog) or engine misfire (which can lead to severe or permanent engine damage)

 

 

Deci o sa verific maine sa fie bine inchis capacul de la rezervor, bujiile......chiar asa sensibil sa fie? :twoup:

 

cand se aprinde si se stinge intermitent problema e grava....din aceiasi sursa am tradus;)

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

eroare: "amestec combustibil limita superioara" sau benzina proasta sau sonda lambda, crek a 2a varianta...

 

Sal, nu ai observat si un miros intepator, tare, de benzina nearsa in toba finala? :twoup: sau nu ai fost curios?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.