Jump to content

BMW 320CI Coupe serie caroserie


Recommended Posts

Buna seara.Dupa lungi si lungi cautari pt rezolvarea problemei m-am hotarat sa scriu aici gandinduma ca un forum nu e degeaba.

Problema mea incepe cam asa....Acum 3 zile am cumparat un bmw 320ci coupe din 2000.Problema a aparut inca de la achizitionare deoarece masina era inmatriculata pe bulgari.....actele inregula totul oki masina super tipla parca prea buna pt o suma mai de nimic,ma gandesc sa ii verific si seriile caroserie etc....

Surpriza.............seria de caroserie de pe partea stanga deasupra lonjeron ""galeata"" aia nu stiu cum sa ii spun exact avea alta serie decat cea din acte.

Il iau pe vanzator mai tare si imi spune ca masina a fost accidentata pe acea parte si ca el a refacuto la negru...galeata cu o alta serie a fost luata de la dezmembrari banuiesc......si montata.

Bun acum dupa 2 zile de cautari si etc... am inteles eu ca ,ce e de facut suna cam asa:

1.Sa Bat din nou seria peste cumva sau dedesubt nu stiu exact, seria originala de caroserie pe care vanzatorul mi-a dato de pe vechea galeata care el a inlocuito?!?!?!?ceea ce nu e recomandat stiu eu....

2.Sa cumpar galeata noua,sa o montez,si impreuna cu facturile si devizul de reparatie sa ma duc la rar sa imi bata seria de caroserie pe noua galeata

sau

3.Va intreb pe voi ce credeti ca este mai bine de facut...sau daca stiti ,cunoasteti alte modalitati de a rezolva problema.....

 

Cam asta ar fi principala problema la masina de parca nu ar fi fost suficient azi mi-a picat si pompa de servo nui bai se repara.... la un control mai amanuntit mai apare si un brat stanga fata,bucse stanga-dreapta,bieleta,amortizoare spate-total 20 mil +/-

 

Tinand cont ca in ianuarie trebuie sa refac toate actele la masina ca expira itp asig etc....

Eu am rugamintea la dumneavoastra sa imi spuneti ce problema sa rezolv mai intai,pt ca m-am hotarat sa bag masina in service si sa nu o scot de acolo decat ca si noua................ce sa fac mai intai problema cu seria de caroserie,sau problemele mecanice??????adica daca ma apuc de mecanica ma gandesc ca atunci cand vreau sa ii rezolv problema cu seria aia sa nu se umble iarasi pe la mecanica si ce am refacut ca nou sa se dea peste cap??!?!

 

Va multumesc si astept raspunsuri,rezolvari.............

Link to comment
Share on other sites

seria principala este cea din dreapta.nu stiu cat conteaza aia din stanga la ITP sau RAR

 

Pai in dreapta? care serie cea de pe colantul ala de tabla mai jos spre far dreapta? unde scrie si masa masinii etc...?

 

Nu masina nu e furata e facuta de cretini la mana a doua dar in loc sa ii puna o galeata noua ia pus de la o alta masina ,deoarece galetile noi ar fi venit fara serie goale si asa impreuna cu factura si un deviz de reparatie rarul ar fi batut seria originala....cred nu stiu nici eu exact e ceea ce am auzit de la unii de la politie si de la service ,cam asta e de facut......

 

Actele masinii sunt oki le-am verificat cap coada,seria de caroserie apare si pe tablita aceea situata in partea dreapta cumva mai jos spre far.........nu stiu seria motorului daca e buna habar nu am nici nu am gasit pe nimeni sa o verifice ca nimeni nu stie unde e situata.....

 

Dar beleaua principala e galeata stanga cu o serie noua care nush de unde e........si cica nu pot sa circul cu masina pt siguranta mea pana nu o schimb cu o galeata fara serie cel putin......ca sa pot justifica din acte factura si deviz ca sa facut o reparatie si pe urma rarul sa imi bata seria veche.......

 

Am auzit ca politia mai face razii pe masini de bulgari si le ia si la verificat seriile...partea buna e ca ma oprit de cateva ori politia dar nu a verificat niciodata seriile doar actele si atat dar niciodata nu poti sti......

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu stie nimic daca e importanta seria de pe galeata sau nu?! in caz de ma opreste politia sau cum ar fi mai bine de rezolvat cu acea serie poate aveti voi alte idei?!?!

Sunt singur..:twoup:

Nu ma ajuta nimeni care a trecut probabil prin asa ceva?!?!?!

 

Multumesc.....

Link to comment
Share on other sites

sigur e seria de la alta masina? s vede pe unde a fost taiata si sudata?...seria de la motor e cea trecuta in acte?

 

Deci galeata cand a fost schimbata, sa inlocuit cu o galeata care avea deja o alta serie,deci seria de caroserie care o am acum montata pe masina nu este cea originala,cea originala o am separat, tipul a decupato atunci cand a schimbat galeata(da se observa ca a fost schimbata galeata suduri ...etc...masina a fost accidentata partea drepta ).Ideea e ca eu stiu ca atunci cand el a facut aceasta reparatie de galeata ar fi trebuit sa puna o galeata noua care ar fi venit fara serie si dupa s-ar fi dus la rar si i-ar fi batut seria originala pe galeata numai ca el a schimbat galeata cu alta galeata la mana a doua care avea deja o serie ......................

Acum ideea e cum sa fac sa rezolv aceasta problema legata de serie.Seria de caroserie mai apare undeva pe o placuta de metal undeva in stanga spre far cumva ... ceeea ce dovedeste ca masina nu a fost masluita ci doar fostul proprietar nu sa ostenit sa o faca in mod legal si a rezolvat problema la mana a doua mult mai usor si rapid.

Masina nu e furata seriile sunt reale...problema se prezinta doar la aceasta galeata dreapta unde in loc de seria originala apare alta serie in urma unei reparatii la mana a doua.

Stie cineva unde ar mai putea aparea seria caroseriei "locatii" si daca aceasta serie de pe galeata dreapta este importanta la o verificare?!?!?! sau mai exista alte serii de caroserie care sunt importante la o eventuala verificare?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

pai daca o tii inmatriculata pe BG nu cred ca trebuie sa iti faci probleme, din cate stiu se duc doar actele nu si masina pentru o suma mica in plus la cel ce le reinoieste. Cu seria la motor oricum nu ai treaba, de cele mai multe ori am vazut ca nu o trec cei de RAR pentru ca nu o gasesc, la mine cel putin asa a fost si oricum motorul e piesa de schimb. Daca seria din dreapta e ok si nu e umblat acolo in cel mai rau caz faci cumva faci rost de o dovada de reparatie de la politie dupa care si de o dovada de reparatie intr-un service ca sa justifici seria aia de pe clopotul amortizorului si te duci la RAR daca vrei sa o inmatriculezi in RO, desi ma indoiesc ca ai dori asta. Cam asa vad eu lucrurile, daca te duci asa cu ea la RAR e problema mare, s-ar putea sa iti imobilizeze masina pana se verifica treaba, teoretic poate a fost reparata in urma accident cu/fara victime care nu s-a declarat la politie motiv pentru care nu avea dovada de reparatie deci a facut-o ilegal samd... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

pai daca o tii inmatriculata pe BG nu cred ca trebuie sa iti faci probleme, din cate stiu se duc doar actele nu si masina pentru o suma mica in plus la cel ce le reinoieste. Cu seria la motor oricum nu ai treaba, de cele mai multe ori am vazut ca nu o trec cei de RAR pentru ca nu o gasesc, la mine cel putin asa a fost si oricum motorul e piesa de schimb. Daca seria din dreapta e ok si nu e umblat acolo in cel mai rau caz faci cumva faci rost de o dovada de reparatie de la politie dupa care si de o dovada de reparatie intr-un service ca sa justifici seria aia de pe clopotul amortizorului si te duci la RAR daca vrei sa o inmatriculezi in RO, desi ma indoiesc ca ai dori asta. Cam asa vad eu lucrurile, daca te duci asa cu ea la RAR e problema mare, s-ar putea sa iti imobilizeze masina pana se verifica treaba, teoretic poate a fost reparata in urma accident cu/fara victime care nu s-a declarat la politie motiv pentru care nu avea dovada de reparatie deci a facut-o ilegal samd...

 

Seria de caroserie afectata este cea de pe clopotul din dreapta si anume in loc de seria originala are alta serie in urma unei reparatii intr-un service oarecare si nu in unul autorizat.Problema e ca facturi nu am de unde sa fac rost deoarece aceste facturi de reparatii pe caroserie se fac doar de service-uri autorizate pe caroserii BMW deci facturi nu am de unde sa iau.

Masina vreau sa o inmatriculez pe romania tocmai de aceea ma zbat sa aleg cea mai legala solutie pana ce inmatriculez masina ...

Da asa e actele doar le trimiti la bulgari ......dar.....din 2011 o sa se bage si la ei camere video la itp,rar etc.....

Cea mai mare problema mi-o fac deoarece mie frica sa circul cu masina in starea asta cu acea serie originala inexistenta deoarece am auzit ca politia mai face verificari si la serii pe masinile de bulgari.

Eu ma gandeam sa ma duc cu ea la rar sa ii las pe aia sa ia o decizie ca ei o sa verifice o sa vada ca masina nu a fost furata totul e in regula numai ca reparatia la clopot nu sa efectuat intr-un service autorizat si ma gandesc ca o sa imi bata ei dupa seria originala pe care de altfel o si am de pe clopotul vechi care a fost schimbat,........nu stiu exact ce sa fac....mie frica sa nu cumva sa o confiste de tot si pierd naibii si banii.....................

alta varianta era sa gasesc un mester mare si bun sa ii dau pana in 500 europeni sa imi stearga seria veche si sa imi bata cea originala..................si asta mi se pare cea mai buna varianta ca sa pot circula cu masina in siguranta , asta pana o sa vreau sa o inmatriculez pe romania si sa ii pot face akolo o lucrare ca la carte...

Nu stiu nici eu ce naibii sa fac nu mai am idei.............

Link to comment
Share on other sites

e normal sa mearga pe presupunerea asta, daca ar merge pe ideea ca a fost reparata la un service din colt ca nu a avut ala bani, iti dai seama cate masini furate ar trece de controale.

 

Daca o faci la vreun service iarasi cred ca sunt cam mari sansele ca la RAR sa se vada ca s-a umblat la serii si tot acolo ajungi, la imobilizarea ei, cred ca mai bine te duci la RAR impreuna cu fostul propietar si cu clopotul vechi(banuiesc ca il mai are) si vedeti ce e de facut, numai ca ma indoiesc ca va vrea sa mearga, va trebui sa dea declaratii la politie samd...oricum o dai tot complicata e treaba, dar cel putin mergi la RAR si vorbeste cu cineva sa iti faci o idee cam la ce ar trebui sa te astepti.

Link to comment
Share on other sites

daca se uita un gargea de la noi la serii cand te opreste, poti sa-i scrii si caligrafic povestea pe care ai spus-o aici ca el tot o sa creada ca e alta masina.

parerea mea rezolva treaba asta cu seria ca nu e de gluma.

 

Mda stiu dar problema e cum sa fac ce varianta sa aleg.........

Link to comment
Share on other sites

seria de caroserie este pe oala de amortizor de pe partea pasagerului, sau partea dreapta a masinii. daca e schimbata aia eu zic sa pui masina la dezmembrat altfel o sa te doara tare rau capul cand vei vrea sa te apuci sa mergi cu ea sa o inmatriculezi. daca era oala cealalta nu era nici o problema ca pe aia nu e serie de caroserie ci doar codurile de piesa pansonate, abtipildul cu seria si codurile de vopsea etc. eu unul iti spun din start daca mergi cu ea la rar ori iti spun frumusel sa disparti ori cheama politia, cum sunt obligati sa faca. nu pot sa garantez ca masina e furata sau nu insa intelege ca ai luat teapa, ori o dai inapoi ori o bagi la dezmembrat si o sa recuperezi banii in timp. eu unul nu m as risca sa mi fac dosar penal pentru o parnaie de masina oricat ar fi ea de frumoasa. bafta
Link to comment
Share on other sites

cam nasoala treaba rau .... daca te duci cu masina la rar cum vrei tu nu ai sa rezolvi mare lucru, din 2 motive :masina poate sau nu, depinde, sa fii fost furata, si pana se va dovedi este dreptu si obligatia lor sa'ti retina masina ....si 2... masina ar putea sa fie implicata intr'un accident cu sau fara victime (Doamne Fereste!!) daca respectivul care a avut masina a fugit de la locul accidentului situatia se complica grav ... oricum o data ajuns la RAR o sa ti ceara si luna de pe cer sa te "ajute" ....poate daca ai vre'o pila .... atunci probabil mai reolvi desi chestia asta e grava si nu se baga nimeni pt cativa leuti ....

 

cum rezolvi problema ?? io zic sa ti dai masina cumparata inapoi , cine stie cum a fost accidentata , ce daune a avut, in ce conditii .... e pacat sa fii dat niste banisori degeaba pe ea ... ameninta pe cel de la care ai luat masina cu politia si sigur o sa dea inapoi ... pentru ca e destul de nasoala treaba , risca si puscarie pt asta ... nu te juca cu asa ceva , e complicata treaba din toate pct de vedere .....

 

bafta multa !!

Link to comment
Share on other sites

Salutare multumesc pt idei....

Ma repet masina am verificato cap coada,nu e furata,nu a fost implicata in accidente cu victime etc..........

Pur si simplu cretinul care a facuto nu a facuto intr-un service autorizat sa lucreze pe caroserie bmw,a facuto la nea caisa in service

Ma gandesc din moment ce masina este in regula etc....de ce draqu nu se poate face ceva legal sa pot merge in siguranta cu ea la naiba sa o ia de serie ....ce naibii e asa de complicat ca disper de 2 saptamani cu masina asta nenorocita ca nu stiu ce decizie sa iau ........

1.Sa ma duc la rar...si sa risc sa o opreasca aia pacolo.....

2.Sa o jmenuiesc......ca sa pot circula ea pana o fac legal ..o botesc o bag la bmw in service si sa o repar in mod legal comand piesa noua care vine nestanta se repara ma duc la rar se bate seria?!??!?!

 

Eu as opta pt partea a doua ......asa ,daca ma opreste politia in trafic nu au astia aparatura sa isi dea seama daca serie a fost masluita asta ca sa pot circula cu ea pana o bag in service la bmw sa imi inlocuiasca piesa cu una noua fara serie si ma duc la rar sa imi bata seria originala pe obiectul nou.............Momentan asta mi se pare singura optiune....ca mai tarziu sa o pot inmatricula pe Romania......

Alte idei nu mai am.........ca sa dau masina inapoi nu cred ca mai recuperez eu banii in veci.........si cred ca nici nu as vrea prefer sa ma agit sa rezolv problema sa mai bag ceva bani in ea si sa rezolv aceasta problema.

 

Ideea e ca masina nu o pot da inapoi la naiba ca deja am bagat 35mil in ea reparatii unele altele,actele reinoire 12mil........si nu m-am ales cu nimic ...sa o dau inapoi nu merge deci trebuie sa gasesc o cale sa rezolv problema cu seria de aceea am apelat la voi pt idei.....

 

Daca mai aveti idei astept orice parere....deja unii din voi m-au speriat de imi vine sa fug:D......cred ca am facut o mare greseala dar nu o pot repara decat prin rezolvarea serii de caroserie altfel pierd toti banii .......va multumesc

 

 

Actele le-am facut cu romanul este primul cumparator de la bulgar....dar de ce intrebi?

Link to comment
Share on other sites

cat de idiot trebuia sa fie ala, sa puna alta oala cu alta serie si pe cea originala sa o arunce????...... cu banii inapoi nu se mai pune problema, dar oricum si daca scapi d RAR nu poti umbla cu alta serie, incerca sa obtii niste informatii de la persoane mai avizate (avocati, polististi, consilieri p tema asta) poate sunt solutii mai simple si nu stim noi; Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Seria originala o am cand a schimbat oala a pastrat seria.........deci exista o bucata de oala cu seria originala intreaga si nevatamata.....

 

esti foarte credul. cat te a costat masina pana in momentul de fata. pune ceva poze cu ea sa ti spun daca iti recuperezi banii din dezmembrare sau nu

MA costat 4000euro masina si am mai bagat in ea reparatii unele altele 35mil si ma mai costa 300 euro actele reinoire ca expira...poze atasez imediat

Link to comment
Share on other sites

Seria originala o am cand a schimbat oala a pastrat seria.........deci exista o bucata de oala cu seria originala intreaga si nevatamata.....

 

esti foarte credul. cat te a costat masina pana in momentul de fata. pune ceva poze cu ea sa ti spun daca iti recuperezi banii din dezmembrare sau nu

MA costat 4000euro masina si am mai bagat in ea reparatii unele altele 35mil si ma mai costa 300 euro actele reinoire ca expira...poze atasez imediat

vinde-o pe 5000. poate chiar in bulgaria

Link to comment
Share on other sites

poze..asa arata si in realitate functioneaza tot trage foarte bine motorul excelent tot tot super oki si ingrijit.......mai ales cu reparatiile aduse de mine schimbat una alta pe la ea e super masina.......dar.......

 

Seria originala o am cand a schimbat oala a pastrat seria.........deci exista o bucata de oala cu seria originala intreaga si nevatamata.....

 

esti foarte credul. cat te a costat masina pana in momentul de fata. pune ceva poze cu ea sa ti spun daca iti recuperezi banii din dezmembrare sau nu

MA costat 4000euro masina si am mai bagat in ea reparatii unele altele 35mil si ma mai costa 300 euro actele reinoire ca expira...poze atasez imediat

vinde-o pe 5000. poate chiar in bulgaria

 

As vindeo dar cui ca la draq eu nu ma ocup cu masini am vrut si eu sa imi iau o alta masina ca ma plictisisem de aia veche si am zis sa o schimb si na ce ........ mi-am luat ca stau de 2 sapt si a intreb ce sa fac cu ea....................

post-41184-1293121955_thumb.jpg

post-41184-1293122008_thumb.jpg

post-41184-1293122013_thumb.jpg

post-41184-1293122018_thumb.jpg

post-41184-1293122023_thumb.jpg

post-41184-1293122030_thumb.jpg

post-41184-1293122035_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

chiar bine arata masina in pozele astea, cel putin din foto nu it dai seama ca masina ar fi fost lovita, toate lufturile par asa cum ar trebui sa fie, chiar ma mir cum de a reparat-o atat de bine, mi-ar parea rau in locul tau sa o vand...sper sa rezolvi cumva incat sa o tii, bafta!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.