Jump to content

toba finala e46 330d


ahiile

Recommended Posts

salutare tuturor

 

 

am un e46 330 xd cu paket M si vreau sa pun evacuare dubla adica pe ambele parti.

cineva de pe forum mi-a sugerat sa scot toba finala si sa pun teava de la cardan pana in spate pe ambele parti + tips.

ce se intampla daca scot toba finala si pun teava? creste considerabil sunetul la acest motor? dauneaza cu ceva motorului?

vreau sa fac asta doar pt aspect nu obligatoriu si pt sunet. as prefera sunetul sa nu creasca decat 10% - 15% nu mai mult.

a mai facut cineva treaba asta?

 

 

multumesc anticipat

 

 

http://s2.postimage.org/xc05gn5tt/E46quad3.jpg

free image hosting

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salut, eliminarea finale nu prezinta nici un efect negativ, sunetul se modifica foarte putin, auzindu-se mai gros...cine te-a sfatuit sa modifici evacuarea dinaintea grupului a spus foarte bine, de acolo se modifica aducand individual cele 2 tevi stanga dreapta, cea din partea dreapta va trece pe sub baterie fara probleme deoarece acolo trece doar teava...daca era benzina atunci aveai nevoie de toba si nu aveai cum sa realizezi aceasta configuratei fara sa bagi flexu in caroserie...

Legat de taiat oala etc....se face in cazul in care vrei ca tipsurile sa iasa ca la m3, adica mai central.

Bafta cu modificarile

Link to comment
Share on other sites

 

ce se intampla daca scot toba finala si pun teava? creste considerabil sunetul la acest motor? dauneaza cu ceva motorului?

 

azi am anulat finala ,am taiat imediat dupa toba mica de mijloc(vezi poza),si am tras doua tevi paralele pana la capat ,bineinteles ca le-am ''terminat '' cu doua tipsuri bordurate, rotunde si tesite de inox cu 55 mm la intrare si 78 mm la iesire(fiecare din ele) ,rezultatul un look foarte misto si un sunet sport destul de bun ,cu toate ca sincer credeam ca se va auzi mai tare la anularea finalei la motorul de 3 litri ...una peste alta sunt multumit .Acuma mai ramane de vazut daca se afuma sau nu bumperul ,sa nu uitam ca un dizel vechi de 3000 de cmc afuma binisor....dar in jos.Acuma fumul iese drept :unsure: ,sa vedem ce se intampla.

Edited by dee-low
Link to comment
Share on other sites

Te mananca-n .....fum! :D Poate vad ca schimbi culoarea barii spate!! Oricum, ai lipit bine tips-urile!! Se aud mai tare cu ...Samsung? :laugh:

:yahoo: telefonu' are rolul sa-ti dai seama cat de mari sunt tipsurile...acuma ce sa facem,nu toti avem iphone4 :unsure: maine fac poza sa vezi ce misto arata evacuarea finala cu tipsurile alea :good:

Link to comment
Share on other sites

azi am anulat finala ,am taiat imediat dupa toba mica de mijloc(vezi poza),si am tras doua tevi paralele pana la capat ,bineinteles ca le-am ''terminat '' cu doua tipsuri bordurate, rotunde si tesite de inox cu 55 mm la intrare si 78 mm la iesire(fiecare din ele) ,rezultatul un look foarte misto si un sunet sport destul de bun ,cu toate ca sincer credeam ca se va auzi mai tare la anularea finalei la motorul de 3 litri ...una peste alta sunt multumit .Acuma mai ramane de vazut daca se afuma sau nu bumperul ,sa nu uitam ca un dizel vechi de 3000 de cmc afuma binisor....dar in jos.Acuma fumul iese drept :unsure: ,sa vedem ce se intampla.

ai ales cea mai buna varianta;) felicitari, astept poze cu rezultatul final...ps. masinile care sunt prin trafic cu bara spate afumata, sunt ori loganurile 1.5 taxi ori unele cu evacuare goala si un soft care nu este tocmai optimizat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.