Jump to content

Vreo rezolvare rapida?


Dannnnny85

Recommended Posts

Am adus masina din semnatura de aproape o luna din Italia..de cand am venit masina a avut mici probleme....tin sa precizez ca am facut 4000 de km in 2 zile

Cand am ajuns am schimbat cureaua auxiliara care dadea semne de batranete si pompa de apa care pierdea

Am schimbat uleiul si toate filtrele

Masina nu mai fuge ca inainte,nu mai aud turbina decat la o plecare pe praf sau o sosea cu o aderenta f slaba daca plec f tare si masina patineaza ....cand ajunge pe la 4500-5000 RPM aud turbina dar e prea tarziu.

Ceva idei?Ce sa schimb sa readuc la viata masina?Fuge dar.......:blink:....nu ca inainte....e posibil din cauza tobei finale care e dusa sa nu mai mearga turibina?Sau cel putin sa nu mai mearga ca inainte?

Bujii?Au asa mare importanta ca si la motoarele pe benzina?

Injectoare?Sunt dispus sa incerc orice......nu mai simt cei 143 de CP ca acum 6 luni

Incet incet masina parca a imbatranit...

Link to comment
Share on other sites

poate e doar calitatea MOTORINEI?

 

nu vad legatura intre plecarea pe praf, patinarea rotilor si turbina...

 

fa o cronometrare de acceleratie 0 -100 si vezi daca esti aproape de timpul dat de producator. ar trebui sa fie cam de 11 sec.

 

turbina nu prea se aude la 520 -525, decat f putin. nu e ca la VAG sau Opel.

 

o cauza a scaderii performantelor motorului poate fi debitmetrul.

 

toba finala nu are importanta, e doar "silencer"...

eventuale probleme poate face catalizatorul

 

bujii? nu e cazul sa iti faci griji, cata vreme masina porneste usor.

 

injectoare? posibil...

 

un sfat care probabil il vei primi de la oricine - mergi cu ea la tester.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Plecare pe praf ma face sa ajung la 5000rpm atunci cand patineaza rotile.......si asa se aude turbina pe a 4500-5000......altfel nu ajung la 5000rpm pt ca schimb devreme vitezele eu

Nu porneste chiar usor cand e frig.......are momente cand invarte destul de mult sa porneasca.

Inainte auzeam destul de clar turbina.

Link to comment
Share on other sites

Ce ar fi de facut cu injectoarele?Trebbuiesc curatate?Schimbate?Am vazut un aditiv care curata injectoarele?O fi bun?

138579[/snapback]

 

Aditivul e frectie la picior de lemn. Poti avea surpriza sa strice mai mult decat sa rezolve. Daca ai depuneri la o supapa, si totusi supapa inchide cat de cat, daca aditivul curata supapa, vei avea marea surpriza ca sa nu mai inchida bine si te trezesti ca dai in alte belele.

 

Ai putea sa dai jos injectoarele si sa le cureti cu ultrasunete, pe un banc de curatare. Cu aditivul direct in motorina nu rezolvi mai nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.