Jump to content

intrebare diferential(grup spate)


nel

Recommended Posts

salut.aceeasi operatiune am facut-o si eu.aceeasi problema.pe acelasi motor,525 tds,varianta de echipare cu cutie automata are diferential cu raport de transmisie de 3,15 iar pe varianta cu cutie manuala,diferentialul are raport de 2,64.diferenta este enorm de mare si asta se simte pe drum!eu am gasit diferential cu raport de 2,64,l-am cumparat,l-am pus sambata trecuta si vreau sa zic,sunt super incantat de cum fuge(pe manuala fata de automata).in afara de 525 tds,nici o alta motorizare nu mai are raportul asta de 2,64.singurul diferential care se mai potriveste,in afara de cel original-2,64,si ma refer aici la flansele de la planetare si de la cardan,este cel cu raport de 2,56 cu care a fost echipat e 39 520d de 136 cp.in schimb,daca iti pui diferentialul de 2,56,o sa scada demarajul, o sa creasca viteza maxima atinsa si poate mai reduci un pic(nesemnificativ) din consum.ATENTIE:flansa care prinde cardanul de diferentialul cu raport de 3,15 est mai mica in diametru decat flansa cu care este prins cardanul de diferentialul cu raport de 2,64;ca drept urmare,va trebui sa desfaci cardanul de pe masina si sa schimbi partea din spate a acestuia cu una cu flansa pt diferential de 2,64!Ai 2 posibilitati:pui cardan complet cu flansa mare pe grup de 2,64 sau desfaci cardanul tau,schimbi partea din spate si va trebui sa il centrezi dupa asta,la strung,ca sa nu-ti dea vibratii!Bafta!Daca te mai pot ajuta cu ceva,cu mare placere!Stima.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de infformatii :),am intrat si pe link-ul pus de colegul Paul si aceasi treaba am vazut si acolo,poti sa-mi zici o serie de pe asta de 2,64? nu de alta dar vreau sa iau unul si mi-e frica sa nu-mi trimita tot ca al meu :twoup:
Link to comment
Share on other sites

codul de piesa il poti afla de pe www.realoem.com,selectand modelul cu tot ceea ce ti se cere acolo,dar sa stii ca nu te ajuta cu nimic pt ca pe diferential nu vei gasi niciodata codul de piesa,oricat a-i cauta,si ,crede-ma, vorbesc din proprie experienta!

1:pe diferential,deasupra,este o eticheta alba pe care se afla un cod de bare sub care apare un cod format din multe cifre(care nu stiu ce reprezinta),la sfarsitul carora se afla trecut raportul de transmisie(in cazul tau-3,15,iar daca o fi sa cumperi unul pt manuala,este 2,64).

2:ca sa nu dai banii pe el degeaba,te duci personal la locul si persoana de la care il cumperi si il verifici "manual",adica:faci un semn pe una din flansele de la planetare si in aceeasi pozitie(fara a misca vreuna din flanse),faci semn pe flansa de la cardan,dupa care rotesti flansa de la planetara cu 360 de grade,concomitent cu numararea rotatiilor complete pe care le face flansa de la cardan in acelasi timp.MAI PE ROMANESTE,IN CAZUL TAU,LA RAPORT DE 3,15,DACA ROTESTI O PLANETARA CU 360 GRADE,CARDANUL FACE 3 TURE SI UN PIC.deci,daca pui diferentialul original,cu raport de 2,64,la o tura de planetara cardanul face 2 ture si putin mai mult de jumate.CONCLUZIE:motorul merge mai putin turat la aceeasi viteza,consumul este mai mic,puterea motorului este mai scazuta,viteza maxim atinsa creste!

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.