Jump to content

vreau sa achizitionez un 325i e36 sfaturi va rog


tudorelul

Recommended Posts

e din 91 masina ... m ar interesa si pe mine chiar daca stiu ca e o intrebare prosteasca pe bmw ... dar ce consum are

eu daca o iau merg cu ea in alta tara deci drumuri mai bune si mers mai lejer

ce pica repede la modelul asta ... ms pt raspun ... sunt nou pe forum deci scz daca gresesc cu ceva

Link to comment
Share on other sites

Daca e din 91 masina inseamna ca n-are vanos (adica distributie variabila si asta inseamna ca sunt mai putine lucruri care sa se strice). Oricum masinile astea sunt vechi si sunt o gramada de lucruri care trebuie schimbate la ele; aici ai un link cam cu ce se strica/schimba la e36 (sper ca stii engleza). Cel mai important este sa fie motorul bun (sa mearga rotund, fara oscilatii la ralanti, sa nu sune prea tare tachetii, sa se tureze bine - adica sa atinga 6500rpm nu sa se limiteze la 5500 de exemplu -, sa nu bage apa in ulei si vice-versa, sa porneasca bine masina si la rece chiar daca invarte putin mai greu dar sa porneasca la prima cheie, sa nu fie rupt/fisurat cotul de dupa debitmetru, sa nu traga aer fals pe la galeria de admisie (asta inseamna sa fie fisurata), sa nu curga ulei pe la capacul de la tacheti/culbutori sau pe la garnitura de chiulasa sau pe la cea de la baia de ulei, sa nu fie uda/uleioasa caseta de directie (aici poate fi si colierul de la recipientul servo care este varza din fabrica si face sa se prelinga lichidul de pe furtun pe caseta dar asta nu inseamna ca poti elimina si caseta din ecuatie), sa nu fie uda/uleioasa cutia de viteze la imbinarea cu flansa cardan (asta inseamna ca semeringul este varza si nou costa in jur de 150lei + manopera), fii atent si la capacul termostatului si furtunele din cauciuc care fac circuitul intre motor si radiator sa nu piarda apa/antigel, sa nu se incalzeasca motorul peste limita (adica sa fie bun termostatul si vascocuplajul), sa fie buna evacuarea (poti astupa finala -ambele iesiri, dar foarte scurt, cateva secunde- ca sa vezi daca ies gazele pe altundeva ca sa stii daca nu este fisurata). Sa nu fie mancata de rugina, restul se schimba. Verifica de rugina sub praguri (in special in partea din fata, podul pedalier, etc) in partea de jos a portierelor, pe la aripi (si sub ele). Cam atat imi vine in minte pe moment pe langa lucrurile care sunt mentionate in linkul atasat de mine. Cel mai bine ar fi sa pui masina pe un elevator si sa verifici tot. Bafta multa! Edited by Slick-
Link to comment
Share on other sites

Daca e din 91 masina inseamna ca n-are vanos (adica distributie variabila si asta inseamna ca sunt mai putine lucruri care sa se strice). Oricum masinile astea sunt vechi si sunt o gramada de lucruri care trebuie schimbate la ele; aici ai un link cam cu ce se strica/schimba la e36 (sper ca stii engleza). Cel mai important este sa fie motorul bun (sa mearga rotund, fara oscilatii la ralanti, sa nu sune prea tare tachetii, sa se tureze bine - adica sa atinga 6500rpm nu sa se limiteze la 5500 de exemplu -, sa nu bage apa in ulei si vice-versa, sa porneasca bine masina si la rece chiar daca invarte putin mai greu dar sa porneasca la prima cheie, sa nu fie rupt/fisurat cotul de dupa debitmetru, sa nu traga aer fals pe la galeria de admisie (asta inseamna sa fie fisurata), sa nu curga ulei pe la capacul de la tacheti/culbutori sau pe la garnitura de chiulasa sau pe la cea de la baia de ulei, sa nu fie uda/uleioasa caseta de directie (aici poate fi si colierul de la recipientul servo care este varza din fabrica si face sa se prelinga lichidul de pe furtun pe caseta dar asta nu inseamna ca poti elimina si caseta din ecuatie), sa nu fie uda/uleioasa cutia de viteze la imbinarea cu flansa cardan (asta inseamna ca semeringul este varza si nou costa in jur de 150lei + manopera), fii atent si la capacul termostatului si furtunele din cauciuc care fac circuitul intre motor si radiator sa nu piarda apa/antigel, sa nu se incalzeasca motorul peste limita (adica sa fie bun termostatul si vascocuplajul), sa fie buna evacuarea (poti astupa finala -ambele iesiri, dar foarte scurt, cateva secunde- ca sa vezi daca ies gazele pe altundeva ca sa stii daca nu este fisurata). Sa nu fie mancata de rugina, restul se schimba. Verifica de rugina sub praguri (in special in partea din fata, podul pedalier, etc) in partea de jos a portierelor, pe la aripi (si sub ele). Cam atat imi vine in minte pe moment pe langa lucrurile care sunt mentionate in linkul atasat de mine. Cel mai bine ar fi sa pui masina pe un elevator si sa verifici tot. Bafta multa!

Fara suparare da nu cred ca vei putea gasi masina din 91' care sa fie asa cum zici tu .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.