Jump to content

525 i vanos - e34- clean look carbon


Sly

Recommended Posts

ai dreptate...mai ales la praful din romania

aici am avantajul ca nu platesc curatatul :rolleyes:

 

lateralele usilor sunt gata,acum urmeaza banchetele spate si apoi scaunele

sper sa iasa bine.totul depinde de mester <_<

 

 

 

 

din pacate jantele mele ating fara distantiere,iar cu distantiere ies destul de mult in afara

daca iau 2 persoane in spate si ceva bagaje la denivelari atingea in aripa

de aceea am in plan si o suspensie reglabila

 

cu alb la bmw nu poti da niciodata gres,fiind culoarea consacrata a marcii in plan sportiv,dar eu am negru in talon si nu mai am chef de plimbari la RAR

 

cred ca da foarte bine nuanta gri carbon,vezi in pozele de la inceputul topicului

salutare..felicitari pentru masina..maxim de frumoasa..(ai avut o alta suspensie sport pe ea?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

va fi aceeasi nuanta gri carbon

 

cat despre vopsitori,aici e buba

greu de gasit si calitate si acceptabil la pret <_<

stiu io un vopsitor bun in deva in timpul liber vopseste masini de epoca prin germania iti fac legatura cu el daca vrei :)

Edited by calin_AVR
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

revin dupa ceva timp,masina a fost intre timp vopsita,i am schimbat si nuanta,interiorul e aproape gata,alb complet dupa cum am stabilit

:rolleyes:

 

mai am plafonul si stalpii dar alea nu vor fi in piele,de vopsit jantele si alte maruntisuri

 

merge mai greu din lipsa de timp,mai ales ca mi am mai luat un e34 pe cap cu care am alte planuri

 

revin cu poze la gata :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

de aceea am in plan si o suspensie reglabila

 

cu alb la bmw nu poti da niciodata gres,fiind culoarea consacrata a marcii in plan sportiv,dar eu am negru in talon si nu mai am chef de plimbari la RAR

 

cred ca da foarte bine nuanta gri carbon,vezi in pozele de la inceputul topicului

Nu rezolvi nimic cu suspensia reglabila.

Doar nu crezi ca ce cumperi aftermarket functioneaza ca un SLS de pe touring, sau M5 E34 ? adica sa ramana la acelasi nivel indiferent de incarcarea pe spate.

 

Reglabila adica are niste suruburi sa reglezi duritatea si poate ceva pe inaltime, dupa care trebuie sa refaci geometria de fiecare data.

Gen.. hmmm .. sa ma duc sa iau niste pepeni din piata..iau cheia de 17, surubaresc, ma duc fac geometria la Stelica, e tovaras de betie cu mine si ma primeste fara progrmare, vin dau jos pepenii din masina, si reglez din nou....

Nu mai zic cat costa o suspensie psort reglabila. de calitate.. cat un set de roti OEM.si mai bine..

 

MAi bine cumpara niste roti potrivite...

Parerea mea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la kitul de caroserie care il are acum,cu niste roti mai mici de 18 ar arata foarte rau <_<

 

sunt multumit atat de aspectul jantelor cat si de tinuta de drum a masinii cu ele.ideea cu suspensia reglabila ar fi sa mai pot lasa masina putin pe fata fara a recurge la jante mai mici sau cauciucuri cu talon mai mic

 

problema apare doar cand este foarte incarcata masina.oricum gumele de pe spate sunt mult prea late si o sa revin la 235/40

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

s a cam pus praful pe aici din pacate revin cu vesti destul de proaste

 

am reusit sa rup lantul de distributie la 2,5<_< bineinteles dupa cum banuiam pagubele produse sunt maricele,16 supape indoite,12 evacuare si 4 de admisie

 

un prim deviz pt schimbare lanturi,garnitura de chiulasa,garnitura motor,supape,garnituri evacuare,senzori detonatie,simeringuri supape

si alte maruntisuri undeva la 600 de euro fara manopera

 

as avea posibilitatea sa schimb chiulasa cu totul de pe un motor nonvanos pe care il am,sa schimb doar lanturile si garniturile,dar nu stiu daca va merge pe vechiul ecu sau trebuie schimbat si asta

Link to comment
Share on other sites

avea dreptate mecanicul.

 

De regula mai cedeaza patine sau se mai lasa inainte de a ceda, si sunt semne suficiente, imposibil sa nu iti dai seama.

LA M50 BMW zice ca pe la 400k daca e cazul se mai schimba., daca nu sunt semne de nimic il lasi in continuare, si normal se inspecteaza periodic.. si daca e cazul iar, se poate schimba mai devreme.

 

 

Imi pare rau, e ghinion pur si e extrem de rar.

Am mia auzit de lant lasat de aiurea cu patine defecte sau labartat si sarit 1-2 dinti din pozitie, dar niciodata rupt.

.

chiulasa ar trebuii sa fie identica de la vanos la non-vanos

supape as pune noi totusi, desi o sa te indoaie.

 

sau daca iei una cu totul sa le inspectezi si masori cu atentie, si curatate bine.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

crede ma ca nu a dat nici un fel de semn,motorul a functionat impecabil

 

spre surprinderea mea este o diferenta foarte mare intre supapele de vanos si nonvanos,cele din urma fiind mai groase,iar arcurile sunt duble.cred ca este unul din motivele pt care este preferat la conversii turbo

 

in cele din urma probabil ca voi schimba toate simeringurile,lanturile,garniturile si toate cele dar voi monta chiulasa de non vanos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

va fi aceeasi nuanta gri carbon

 

cat despre vopsitori,aici e buba

greu de gasit si calitate si acceptabil la pret <_<

 

 

:) trebuie sa iti arat o masina facuta de vopsitorul pe care ti l-am recomandat.... deocamdata montez pe ea... :)))

imi pare rau pt ce s-a intamplat cu motorul :( de ce nu ai m-ai sunat? poate te puteam ajuta cu una-alta...

Edited by calin_AVR
Link to comment
Share on other sites

salut, scuze ptr off, care ar fi simptomele unui lant de distributie slabit sau ale unui intinzator de lant la fel, uzat/slabit?

 

ideea e ca am un sunet metalic la motor la turatii peste 3000 cam asa, de tras trage dar suna ciudat, cineva mi-a zis ca ar fi de la intinzatorul lantului. uleiul a fost schimbat acum 2 luni, 10w40.m43 1.6 e36

 

mersi.

Link to comment
Share on other sites

a mers chiulasa de pe non-vanos ?

 

 

 

a mers.din pacate au trebuit facute multe artificii :rolleyes:

nu s au potrivit multe piese incepand cu fulia de pe vibrochen,pana la diferiti senzori,debitmetru etc.

 

am schimbat toata instalatia electrica,cu rampa de injectie si ecu de pe non vanos.

spre surprinderea mea,merge mult mai bine in special la turatii mici,urca foarte frumos in ture cu exceptia problemei de alimentare pe care sper s o rezolv.

 

se pare ca vanosul incepuse sa dea semne de oboseala si de aceea lipsa de nerv la turatie mica,cred.

 

ar mai fi o chestie cu motorasul de la relanti,sta cam mult la rece peste peste 1200 ture,dupa care in aproximativ 4-5 min scade brusc la 700 unde se mentine.iar dupa o sesiune de forje :rolleyes: tinde sa ramana peste 1000 de ture.

 

salut, scuze ptr off, care ar fi simptomele unui lant de distributie slabit sau ale unui intinzator de lant la fel, uzat/slabit?

 

ideea e ca am un sunet metalic la motor la turatii peste 3000 cam asa, de tras trage dar suna ciudat, cineva mi-a zis ca ar fi de la intinzatorul lantului. uleiul a fost schimbat acum 2 luni, 10w40.m43 1.6 e36

 

mersi.

 

 

salut.nu stiu care sunt simptomele,am avut si o discutie cu mecanicul in sensul asta,ideea e ca ruperea lantului e un fenomen destul de rar cu efecte foarte neplacute

 

dupa unii lantul nu se schimba,eventual la 3-4 sute,in schimb multa lume e de parere ca intinzatoarele ar trebui schimbate mai des pt ca sunt mult mai predispuse sa cedeze.cred ca si la mine asta a fost cauza.

 

acum la 4 cilindri sunetul metalic poarte fi si din alte cauze,cel putin eu la 1,6 si 1,8 aveam un sunet caracteristic de tacheti,o problema comuna la aceste motoare

 

daca ai dubii,eu zic sa schimbi macar intinzatoarele,nu e asa costisitor,oricum nu se compara cu reparatiile la o eventuala rupere a lantului <_<

 

trebuie sa iei in considerare si schimbarea garniturii de chiulasa daca vrei sa faci operatia

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

NU era mai simplu sa cauti una de vanos ?

 

 

nu stiu de ce nu prezint nici un fel de problema la vanos. Am testat cat de bine am putut, nu am zgomote dubioase, decat unul de la elicea de la vasc, la cald pare un pic dezechilibrata,

VANOS-ul nu rontaie, nu tacane

toti care au mai mers cu mine zic ca trage bine. Poate un proprietar anterior s-a ocupat de el, alta explicatie de ce ar fi inca intreg nu am..

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur ca a fost reconditionat,sau esti foarte norocos

 

referitor la chiulasa,normal ca era mai simplu,dar am avut motorul asta de pe masina lui filon la dispozitie

 

si mecanicul a zis ca daca stia de la inceput nu se baga sa faca adaptarea.da in tot raul e si un bine,am dat tot jos,inclusiv baia de ulei,s au curatat toate,schimbat toate garniturile,simeringurile iar supapele au fost reconditionate

Link to comment
Share on other sites

n am vazut reply ul.masina este in lucrare.caroseria aproape gata.am motorul de care am vorbit,mai trebuie cutia manuala.

 

si dupa urmeaza diferential,suspensii,etc,etc

sper sa fie gata in primavara sa dam o tura :hyper:

Link to comment
Share on other sites

a mers.din pacate au trebuit facute multe artificii :rolleyes:

nu s au potrivit multe piese incepand cu fulia de pe vibrochen,pana la diferiti senzori,debitmetru etc.

 

am schimbat toata instalatia electrica,cu rampa de injectie si ecu de pe non vanos.

spre surprinderea mea,merge mult mai bine in special la turatii mici,urca foarte frumos in ture cu exceptia problemei de alimentare pe care sper s o rezolv.

 

se pare ca vanosul incepuse sa dea semne de oboseala si de aceea lipsa de nerv la turatie mica,cred.

 

ar mai fi o chestie cu motorasul de la relanti,sta cam mult la rece peste peste 1200 ture,dupa care in aproximativ 4-5 min scade brusc la 700 unde se mentine.iar dupa o sesiune de forje :rolleyes: tinde sa ramana peste 1000 de ture.

 

 

 

 

salut.nu stiu care sunt simptomele,am avut si o discutie cu mecanicul in sensul asta,ideea e ca ruperea lantului e un fenomen destul de rar cu efecte foarte neplacute

 

dupa unii lantul nu se schimba,eventual la 3-4 sute,in schimb multa lume e de parere ca intinzatoarele ar trebui schimbate mai des pt ca sunt mult mai predispuse sa cedeze.cred ca si la mine asta a fost cauza.

 

acum la 4 cilindri sunetul metalic poarte fi si din alte cauze,cel putin eu la 1,6 si 1,8 aveam un sunet caracteristic de tacheti,o problema comuna la aceste motoare

 

daca ai dubii,eu zic sa schimbi macar intinzatoarele,nu e asa costisitor,oricum nu se compara cu reparatiile la o eventuala rupere a lantului <_<

 

trebuie sa iei in considerare si schimbarea garniturii de chiulasa daca vrei sa faci operatia

 

 

salut, mersi ptr sfaturi, in primavara o sa schimb intinzatoarele, si garnitura de _chiulasa_, sper sa nu am vreo surpriza pana atunci, cu lantul.

 

on: ai renuntat la ideea cu V8 de 4l-4.4?

 

spor la treaba in continuare!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.