Jump to content

Cele mai costisitoare 7 Greseli pe care le fac Cumparatorii de Detailing


Recommended Posts

Cele mai costisitoare 7 Greseli pe care le fac Cumparatorii de Detailing

 

Fapt: desi peste 95% dintre automobilele care ruleaza pe sosea au nevoie de detailing, doar 5% dintre automobilisti au cumparat vreodata un astfel de serviciu si numai 10% stiu despre ce este vorba, cand se discuta despre detailing.

 

Fapt: cei mai multi dintre automobilistii care ajung sa cumpere un serviciu de detailing nu stiu cum sa-l controleze, nu stiu ce sa ceara prestatorului si de pot primi.

 

Fapt: daca produsele fac acelasi lucru si au aceleasi caracteristici, ele poti fi diferentiate prin pret; serviciile nu sunt niciodata identice. Cand cumperi un serviciu trebuie sa urmaresti alte aspecte, pentru evaluare, decat in cazul produselor.

 

Concluzie: majoritatea larga a autmobilistilor nu stiu ce este detailigul si cum se executa, nu stiu cum se cumpara, cat ar trebui sa coste si cum se controleaza, ce trebuie sa ceara de la un prestator si ce sa urmareasca la primirea masinii.

 

Cum poti alege cel mai bun centru de detailing - sau macar unul decent - atunci cand iti lipsesc atat de multe informatii?!

Aici nu ne vom ocupa in nici un fel de aspectele tehnice ale detailingului. Pe cei mai multi, cum este si firesc, nici macar nu-i intereseaza asa ceva. Deci, acest film pe care vi-l propunem mai jos nu se adreseaza celor care fac polish sau detailing in general, ci cumparatorilor acestor servicii.

Cu toate acestea, nimic din ce-l intereseaza cu adevarat pe client nu ar trebui sa fie strain prestatorului.

 

Asta am facut noi de-a lungul anilor: am intervievat zeci si sute de clienti si am incercat sa aflam care sunt secretele celor care obtin in mod constant mai multe servicii, mai multa valoare si mai multa satisfactie, pentru aceiasi bani pe care ii platesc pentru serviciile de detailing.

 

Am identificat nu mai putin de 7 greseli pe care clientii neinitiati le fac in mod repetat, sabotandu-se practic singuri si platind mai multi bani pentru mai putine servicii.

 

Inainte de a te invita sa vizionezi filmuletul de mai jos, vom mai face o precizare. De ce va dezvaluim aceste greseli – secrete! – ale cumparatorilor neinitiati, atata vreme cat noi insine suntem prestatori de servicii de dertailing, la randul nostru? De ce riscam sa ne atragem oprobiul colegilor de breasla facand publice aceste detalii “secrete”? De ce ii invatam ce au de facut pe cei care, de obicei, sunt considerati ca fiind de cealalta parte a baricadei?

Pentru simplul motiv ca noi – la fel ca orice alt prestator onest – ne dorim clienti informati. Noi stim ca numai un client informat poate aprecia la adevarata ei valoare munca noastra.

 

Doar cine cumpara in cunostinta de cauza, doar cei informati pot lua o decizie inteligenta si corecta, profitand mai mult de pe urma serviciilor achizitionate.

Si inca un ultim motiv pentru care ne preocupa informarea, educarea in domeniul detailingului a automobilistilor: este mai usor cand vorbim aceeasi limba si cand ne pozitionam, de fapt, de aceeasi parte a baricadei.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.