Jump to content

martor galben e65 735i ce semnifica ?


ak_47

Recommended Posts

apare la modele canadiene/US , e check engine .. Intodeauna ai si un mesaj in text care il explica la e65, . poate fi vorba de un interval de service pana la ceva legat de gaze sau altele mai groase, desi atunci se face rosu. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

apare la modele canadiene/US , e check engine .. Intodeauna ai si un mesaj in text care il explica la e65, . poate fi vorba de un interval de service pana la ceva legat de gaze sau altele mai groase, desi atunci se face rosu.

 

deci daca masina il are galben , nu trebuie sa-mi fac griji ? pot sa o cumpar? banuiesc ca poate sa fie debitmetru ,sonda lambda sau pur si simplu benzina

Link to comment
Share on other sites

pai ai de ce sa iti faci griji.. vezi ce scrie si mesajul text. E intodeauna si un mesaj text care apare in bord.

Si mai zi si ce motor si an e. Cel mai rau lucru poate fi Valvetronic-ul, daca are. Ala e vreo 4k de reparat.

In al doilea rand o sa trebuiasca resoftata, cred ca de aia o vinde tipul, probabil ca are soft de State . o sa iti iasa peri albi daca nu o treci pe varianta de Europa.

E o diferenta relativ mica la calitate benzinei, si la cati senzori are motorul ala din cauza asta o sa iti scoata peri albi. Plus multe alte diferente mai mult sau mai putini subtile.

Daca supozitia mea e corecta si asta e masina de USA/Canada, explica multe, inclusiv martorul ala galben.Oricum banuiesc ca o sa mergi la un tester inainte sa dai banul pe ea.

Daca chiar asa e si o si cumperi, neaparat sa ii schimbi varianta de soft pentru Europa (nu ma refer la navigatie aici, ci absolut tot ce tine de management-ul motorului.) . Treaba asta e valabila si la BMW-urile recente si la masinile de la VAG. Stiu masini noi luate din State, mers la reprezentanta prin Ro pana au albit proprietarii.. nu le dadea nimeni de cap, ajungeau la procese, porceli..

Dar desteptii din RO nu s-au gandit ca problema e de la asta..stiu cateva cazuri concrete, si colegul wlf a patit-o cu un GTI, poate confirma.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

deci daca masina il are galben , nu trebuie sa-mi fac griji ? pot sa o cumpar? banuiesc ca poate sa fie debitmetru ,sonda lambda sau pur si simplu benzina

 

Banuiesc ca dai ceva bani pe masina aia , asa ca merita sa o duci la reprezentanta sa-i faci o diagnoza completa mai ales ca dupa aia poti negocia mai bine cu vanzatorul.

Martorul ala e la toate e65 nu doar la cele canadiene, ba chiar si la e60 si poate sa insemne o gramada de chestii. Mesajul de obicei e ceva de genul "Emission level increased. Please drive carefully .., bla, bla bla". Nu te ajuta prea mult, diagnoza da.

4 sonde lambda x 150-200 euro = 600-800 euro si asta e cam cea mai ieftina posibilitate.

Link to comment
Share on other sites

din ce am citit in manualul de e65 cica martorul ala apare doar la modele US/Canada. Au si cele europene martor pentru check engine dar arata altfel cica.

 

Invers. La cele americane scrie text in loc de martorul ala. La cele europene martorul arata asa.

 

Trebuie pusa masina pe tester, pot fi o gramada de chestii scumpe de inlocuit. Te trezesti ca iti consuma cu 5 litri in plus fata de normal.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

e mare manualul care l-am gasit.. nu il pot atasa in intregime, si nci taia pagini din el..e protejat bine. :)

..dar la simbolul ala scrie asa.. ca e prezent pe modele US/ canada, specific reg. 65 al Statului Clifornia.. si e legat de emisii..bla bla..

la varainta europeana a manualului, simbolul ala nici nu apare de loc, cel putin la e65, ce e drept e si al an, mai recent, e pentru FL.

 

 

 

in cazul in care flashuieste.."Under certain conditions, the indicator will

blink or flash. This indicates a rather severe

level of engine misfire. When this occurs,

you should reduce speed and consult the

nearest BMW center as soon as possible.

Severe engine misfire over only a short

period of time can seriously damage emissions

control components, especially the

catalytic converter"

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

N-are cum sa fie doar la canadiene, ca eu il vad in fiecare dimineata, chiar mi s-a aprins o data si a inceput masina sa tremure si textul era cam ce zici tu mai sus. La mine era de la benzina de la saraciile astea de olandezi ( au doar 95, chiar si V-Power-ul tot 95 are), si dupa resoftare cam trebuie 98.
Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand cele canadiene sunt la fel sau poate aproape la fel cu cele europene. Au bordul in km nu in mile spre exemplu. Sau au 320i E46 pe cand in USA nu s-a importat decat minim 325i.

 

100% cele din USA au scris "service engine soon" in loc de martor.

Link to comment
Share on other sites

eu m-am uitat si in manulul european de e65 si in ala nu apare.. ce e drept era numai pentru benzinare, de la 745i in sus. Spun si eu ce am gasit in manual.daca am sti si ce versiune , an etc.. poate ne-am da mai putin cu presupusul..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

eu m-am uitat si in manulul european de e65 si in ala nu apare.. ce e drept era numai pentru benzinare, de la 745i in sus. Spun si eu ce am gasit in manual.daca am sti si ce versiune , an etc.. poate ne-am da mai putin cu presupusul..

 

 

 

 

e vorba de 735i din 2004 (fara facelift), model european

 

estetic arata foarte bine.

la electrica are 3-4 rahaturi(cred) . Nu merge rabatarea oglinda dreapta si incalzirea , incalzirea bancheta spate(sau nu stiu eu sa o activez) , nu merge dynamic drive (nush din ce cauza) si centurile nu le simte.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Mergi neaparat la un tester sa citesti erorile.

Martorul acela aprins poate insemna o gramada de chestii, de la busonul de benzina pus stramb pana la un motor fara compresie!

 

eu inca nu pot sa cred ca mai exista oameni care-si cumpara masina fara sa o duca la un minim test electronic

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt foarte uimit cum cineva se gandeste sa cumpere o masina cu asemenea probleme. Deja cand a spus ca are probleme cu dynamic drive, era clar ca masina nu e de cumparat.

 

am luat-o la bani buni , nu mai conteaza acu daca trebuia facut dynamic drive sau nu. (il pot rezolva si peste un timp) plus de asta ca faptul e consumat.

Link to comment
Share on other sites

Mergi neaparat la un tester sa citesti erorile.

Martorul acela aprins poate insemna o gramada de chestii, de la busonul de benzina pus stramb pana la un motor fara compresie!

 

am pus pe tester , si zice de catalizator bank 1 , neeficient. A sters eroarea ( s-a sters check engine) si a reaparut dupa 20 km.

Link to comment
Share on other sites

Eroarea pare sa se refere la catalizator, nu la sonda lamba.

ECU compara indicatiile celor 2 sonde (inainte si dupa catalizator) si poate estima daca catalizatorul mai functioneaza sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Eroarea pare sa se refere la catalizator, nu la sonda lamba.

ECU compara indicatiile celor 2 sonde (inainte si dupa catalizator) si poate estima daca catalizatorul mai functioneaza sau nu.

 

exact , nu sonda lambda este devina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.