Jump to content

Nu vrea sa porneasca e 36,316i


Recommended Posts

Salutare,Scuze daca nu am postat unde trebuia,am cautat si am citit o gramada de posturi asemanatoare pentru a-mi face o idee mai detaliata de problema pe care o am.

Detin un Bmw 316i e36 fabricatie 1994. Problema cu care ma confrunt este urmatoarea: De vreo 2 saptamani indicatorul de nivel al combustibilului nu mai functioneaza,imi calculam cam cati km pot circula cu benzina pe care o estimam ca o am in rezervor.Am circulat cu masina vreo 40 km in ziua respectiva,am ajuns acasa am parcat-o,nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.

Dimineata nu a vrut sa porneasca,ca si cum nu avea benzina,dupa calculul meu mai trebuia sa am in rezervor cel putin 10 l benzina. Pt orice eventualitate am mai bagat 10 l ulterior. Am verificat scanteie,bujiile nu am avut cheia potrivita pentru a le verifica,pompa de benzina,merge,atat doar ca furtunul de tur se intareste,ca si cum ceva nu lasa sa treaca benzina. Am verificat traseul,filtru de benzina este in regula,trece benzina dupa el pana la injectoare. Aici cred ca este problema pe care o am,si aici vin cu o intrebare: Este vreo valva care ar trebui sa deschida pentru a ajunge benzina in injectoare? Daca da,inseamna ca ar trebui sa aiba vreun releu de comanda,si care probabil nu functioneaza,care ar fi acela? Sau problema poate fi din injectoare? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou. Ieri am dus masina in service,mi-a pus testeru pe ea si nu a dat nici o eroare. Mecanicul de acolo mi-a zis ca dupa cum suna motorul cand da la automat am probleme cu compresia,si trebuie dat motorul jos,si desfacut. Se poate lucrul asta? Adica masina imi porneste toata iarna la sfert de cheie,merge fara nici o problema,si dintr-o data nu mai am compresie.
Link to comment
Share on other sites

vezi regulatorul de relanti...sau motorasul de relanti cum i se mai zice, desfa-l si curata`l cu WD40 si apoi sufla-l cu compresorul.

 

Cam asa arata: http://images02.olx.ro/ui/5/36/52/1272795137_88453452_1-vand-regulator-relanti-sau-socu-bmw-e36-316-318-320-colentina-1272795137.jpg

 

Nu stiu la 1.6 unde este dar la 1.8i este sub admisie.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce initial mi-i s-a spus ca masina mea nu are compresie buna,doar 6,l-am rugat pe mecanic sa verifice compresia de fata cu mine si cu bateria incarcata la masina,si surpriza,compresia era cuprinsa intre 11-13.

s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor,singurele pe care nu le-am putut verifica pentru ca nu am avut cheie de bujii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.