Jump to content

Normele din Germania


georgianc

Recommended Posts

Salut

Am luat o masina din Germania, un BMW 320i in doua usi.

Data primei inmatriculari este 01.07.1992

Dar pe pagina 2 din brief, este facuta mentiunea la 17.09.2001 :

PKW Geschlossen___________0102

98/69/EG III;A_____________51

 

am inteles ca acesta mentiune este echivalenta cu Euro3

 

V-ati lovit de asa ceva la RAR ?

(experienta voastra m-ar ajuta in ianuarie...)

 

multumesc

Edited by georgianc
Link to comment
Share on other sites

Ptr RAR toate astea sunt "glumite" , in Romania nimic nu e normal . Ceea ce mentionezi tu sunt informatii aditionale , chiar daca sunt trecute pe act si stampilate nu se iau in considerare in Romania, RAR-ul nu ia in considerare decat - Anul Fabricatiei - Codul Motorului - Puterea Maxima - Viteza Maxima si Greutatile + remorcabil .

 

Important este codul 14.1 din brief-ul mic , dar chiar si ala sa dovedit ca e pur informativ !!!

 

Nu vreau sa te dezamagesc , dar EURO 1 ar trebui sa te multumeasca deplin , daca prin minune sau artifiicii inexplicabile sau explicabile doar de RAR , va iesi EURO 2 esti un fericit .

 

Bafta .

Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

Da , este adevarat ca acel cod spune ca ar fi EURO 3 sau corespunde unor norme similare EURO 3 , insa traim in Romania ... si unii chiar mergem cu 3-4 masini in RAR / saptamanal pentru inmatriculare si vorbim din exprienta !!

 

De aceea spun , ceea ce spun din experienta , o singura pisicuta 320i din 09/1994 - a iesit euro 2 , avea motorul 206S3 , in rest toate au fost EURO 1 . Cele din 92/93 , toate mi-au iesit EURO1 , masinile sunt majoritatea inmatriculate in Cta .

post-10739-1228987235_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da , este adevarat ca acel cod spune ca ar fi EURO 3 sau corespunde unor norme similare EURO 3 , insa traim in Romania ... si unii chiar mergem cu 3-4 masini in RAR / saptamanal pentru inmatriculare si vorbim din exprienta !!

 

Sunt convins ca ca ai "uzura" cu RAR-ul.

Poti sa-mi spui unde pot gasi OFICIAL sa spuna ca normele respective sunt euro 3 ?.

Te intreb pentru ca indiferent de ce se intampla pe 13 si in continuare (ies si eu la miting) vreau sa ajung in instanta pe motiv ca normele europene prevaleaza celor interne + celelalte..

Link to comment
Share on other sites

Apreciez solidaritate cu mitingurile importiva taxei , ma intreb ca orice om normal care gandeste rational , domnule .... eu am o dacie 1300 din 1984 inmatriculata in Ro , ma duc cu ea in Germania si o inscriu fara probleme , fara sa platesc nu stiu ce taxa , dar daca o aduc din Germania nu o pot inmatricula in Romania decat platind o supra taxa de "poluare" . E prosteala pe fatza :)

 

Repet : nu poti face o corelare intre actele si normele europene @ RAR-ul din Romania decat demonstrand asta pe cale juridica si demonstrand o perfecta corelare intre actele oficiale europene si cele romanesti. Documentele oficiale in Romania sunt cele pe care le oficializeaza legile impuse de autoritatile Romane . E o lupta surda cu un regim ... ( ma abtzin ) .

Link to comment
Share on other sites

Repet : nu poti face o corelare intre actele si normele europene @ RAR-ul din Romania decat demonstrand asta pe cale juridica si demonstrand o perfecta corelare intre actele oficiale europene si cele romanesti. Documentele oficiale in Romania sunt cele pe care le oficializeaza legile impuse de autoritatile Romane . E o lupta surda cu un regim ... ( ma abtzin ) .

Am cautat pe net si am gasit faptul ca 98/69/EG III;A inseamna Euro 3

( pagina 50 spre exemplu) de la

http://www.muenchen.de/cms/prod1/mde/_de/r...inhalteplan.pdf

precum si la

http://www.hlug.de/medien/luft/planung/dok.../LRP_Kassel.pdf

(pagina 70)

 

Daca nemtii spun ca este echivalent Euro 3 atunci normal ca masina a venit cu Euro 3.

Chestia este ca nu am gasit ceva OFICIAL, plus ca nici lu le am cu germana.

Ideea este ca daca tu sau altcineva gasiti ceva oficial sa-mi dati si mie de stire.

Edited by georgianc
Link to comment
Share on other sites

Salut

Am luat o masina din Germania, un BMW 320i in doua usi.

Data primei inmatriculari este 01.07.1992

Dar pe pagina 2 din brief, este facuta mentiunea la 17.09.2001 :

PKW Geschlossen___________0102

98/69/EG III;A_____________51

 

am inteles ca acesta mentiune este echivalenta cu Euro3

 

V-ati lovit de asa ceva la RAR ?

(experienta voastra m-ar ajuta in ianuarie...)

 

multumesc

masina ta NU este EURO3 !

 

daca vrei mai multe detalii, da-ne codul de motor!

Link to comment
Share on other sites

masina ta NU este EURO3 !

daca vrei mai multe detalii, da-ne codul de motor!

 

Pai motorul a fost inscris la 01.07.1992 si dupa seria lui nici nu are cum sa ateste euro3.

La 17.09.2001 neamtul i-a pus catalizatorul si s-a completat pagina 2 din brief unde a trecut

98/69/EG III;A cu valoarea 51.

iar pe prima pagina la GESCHL.,SCHADSTOFFARM era valoarea 01

Neamtul a adaptat-o la normele din 2000.

La 01.07.1992 am inteles ca nu erau normele 98/69/EG.

 

 

 

... si am uitat sa zic, la verificarea din septembrie 2007 scrie in buletinul de testare a gazelor :

tipul vehiculului = 320i(E36)

CO [vol %] = 0.03

 

chiar nu stiu ce inseamna E36 pt. ca in brief nu scrie.

Edited by georgianc
Link to comment
Share on other sites

mda. eu am fost acu vreo saptamina la RAR si le-am explicat cum sta treaba cu cele scrise in brief...adik in 10.01.2007 e30-ul meu a fost omologat in Germania cu o noua aprobare pt. EG-TYPGenehmigung cu un alt nr. si ca deasemenea scrie ca are un nou sistem de curatare a gazelor tip KLE BM06 si de aia e trecut in brief schadstoffarm EURO2 (si nu E2 sau D2)...au zis ca totu e ok. recunosc ca lucrurile stau asa cum le descriu eu......

dar......

in continuare a luat codu de la 2.2 (adik cod la D2-unde scrie tipul bmw-ului 3/1) respectiv 460322 si l-a bagat la calculatorul lor dement(putin spus ...) de unde asta i-a aratat cartea originala a masinii in germania si ca pe ea este mentionat la 14(clasa nationala de emisii) litera E, de unde ar rezulta ca e NON EURO(bazat deasemenea pe codul de motor 256K1, care nu stiu de unde l-a scos, dar cica e al urului meu in cauza).am zis bine, bine, dar daca pe brief e trecuta modificarea mentionata anterior la 10.01.2007 cu tot cu numar si seria sistem de curatare gaze...etc.... atunci de ce pe aia nu o luati in seama. omu mi-a raspuns ca asa e programu si ca in calculator nu poate sa bage decit codu ala care e mentionat la rubrica 2.2 din brieful mic, respectiv 460322....

asa ca tot NON EURO il va scoate, indiferent de ce modificari a avut masina omologate in Germania si care sunt mentionate in BRIEF. asta chiar ca e CULMEA EXIGENTEI ROMINILOR.... te pomenesti ca sunt mai tari ca nemtii ...ha ha si totodata of of ...

Link to comment
Share on other sites

cum bine a spus si X X L masina o sa iasa euro 2 ... asta e masina asta e rar-ul nostru ...

si p'n la urma sa isa Euro 2 kk-masi in neamul nostru de ex si non-ex guvernanti. Astia considera ca nemtii sunt dobitoci numai ca sa aiba ei de unde suge impozite. Mai bine, atuci, sa SUGA de la mine, ca sa ma simt bine,he,he.

Edited by georgianc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.