Jump to content

BMW 525 E12 1978


micnea

Recommended Posts

Adineauri am fost si m-am uitat la aripile din fata mai bine si intradevar au rugina acolo la far in schimb la parbriz este ok. :D

Eu am schimbat aripile faÞã amândouã. Erau mâncate destul de tare...

Ănainte sĂŁ le pun pe cele noi, ĂŽmi fĂŁcuse userul blitzu un fel de apĂŁrĂŁtori de noroi din tablĂŁ de aluminiu Âşi le-am pus acolo, pe interior, dupĂŁ ce am dat cu autovapant.

MĂŁ mir cĂŁ nu am avut aparatorile alea de noroi deloc....

Link to comment
Share on other sites

Probabil aceiasi chestie o voi face si eu cand voi reconditiona masinuta. Am un tinichigiu bun cu care am mai colaborat noi cand am mai lucrat la celelalte masini pe care le avem. Pe langa BMW, mai avem cateva oldtimere pe care le-am reconditionat si am fost multumit de cum a lucrat tipul!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare tuturor! Din pacate cu masinuta n-am facut nimic inca. N-am ajuns nici la RAR si nici la politie dar inteles ca la RAR mi-ar trebui o factura a masinii si contract de vanzare-cumparare pe care nu le am inca dar sper sa il imbarlig pe proprietarul firmei pe care e inscrisa masina sa mi le faca cat de curand... mai am de lucrat si la capitolul asta un pic. :D Saptamana viitoare imi vine mecanicul din concediu si sper sa ii dau cutia jos sa vad daca totul e in regula si sa-i schimb furtunasul ala de vacuum de la ambreiaj, apoi sa-i curat tamburii, aerisite franele si vazut pe la motor cum sta. Macar sa o improspatez cat de cat sa ma plimb cu ea prin curte pe la service ca sa nu stea degeaba. Or sa urmeze si poze cu fiecare etapa pe care o voi parcurge! :D
Link to comment
Share on other sites

Pai cutia o dau jos sa o verific pentru ca ultima oara nu mai intra in nici o vitez si in genral pentru o verificare amanuntita. Oricum cand va fi sa o fac, o desfac si motorul defapt o sa fac bucati toata masina ca sa fie curatat totul si sa schimb ce va fi nevoie. Dar momentan fac doar cutia si alte maruntisuri. Si merci pentru sfat Interceptor! O sa verific si ce mi-ai zis tu. :D
Link to comment
Share on other sites

cutiile alea se strica f greu e cam dificil sa distrugi cutia.in fine eu zic prima oara sa verifici pompa de ambreaj de pedala apoi cilindrul de ambreaj,.schimbi uleiul in cutie.si eu zic ca este imposibil sa nu fie cutia ok.poate cine stie ce o fi patit inainte.dar eu zic ca ul;tima problema este la cutie.deci pompa ambreaj ,cilindru ambreaj apoi ulei cutie.abia dupa astea 3 poti sa vezi daca e ceva in neregula in cutie.si mai exista si varianta de joc mare in timonerie. verifica si bucsile la timonerie.
Link to comment
Share on other sites

Merci Interceptor pentru sfaturi. In mod sigur voi tine cont de ele chiar acum o sa ma duc la mecanic sa-i zic tot ce mi-ai zis ca sa aibe in vedere. Alex Iulian: Merci pentru vorbele frumoase sper sa va placa masina cand va fi finalizata chiar daca mai e un drum lung pana atunci! Dap mai avem si un Ford Mustang din 68 pe care l-am reconditionat de la 0, Ford Falcon din 63 al carei reconditionare se apropie de final, Cadillac Sedan Deville din 62 pe care l-am cumparat reconditionat, Mercedes W114 250 din 68 pe care l-am cizelat dar mai avem de munca la carburator si cutie, Mercedes W108 din 71 si mai avem inca un Ford Falcon care momentan e dezmembrat ca l-am folosit ca donatoare pentru cel care e aproape gata. BMW-ul l-am gasit si l-am luat eu cum ar veni... celelalte masini din colectie sunt ale lui taicamiu. BMW-ul e cel mai nou din colectie dar si cel mai problematic. :))))
Link to comment
Share on other sites

Asadar sa incepem cu pozele cu celalate babute din colectie! Primele poze sunt cu preferata mea din colectie si anume: Cadillac Sedan Deville, 6,3 V8, 325 cp, an fabr: 1962!

 

DSC00184

DSC00182

DSC00183

DSC00167

DSC00138

DSC00103

DSC00105

DSC00106

DSC00093

DSC00094

http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6275663989/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276187578/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276190490/in/photostream

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Urmatoarea masinuta din colectie este un Ford Mustang 289 V8 din 1968 reconditionat de la 0 spre deosebire de Merc unde am muncit mai mult la caroserie!

 

DSCN1453

DSCN1442

DSCN1445

DSCN1444 ("A-ul" din spate de langa stop a fost inlocuit cu o emblema pe care scrie V8)

DSCN1441

DSCN1463

DSCN1461

DSCN1460

DSCN1458

DSCN1452

http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/4120066862/in/photostream

 

In colectie mai avem 2 Forduri Falcon din 1963 inca un bot de cal (care initial era donatoare pentru cel albastru de mai sus dar ulterior ne-am hotarat sa-l facem si pe ala) si un Mercedes 280S din 1971 model U.S.A. care chiar acum a iesit din cabina. Voi reveni cat de curand cu poze si cu masinile mentionate cateva randuri mai sus!:D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru aprecieri. Sper ca si BMW-ul sa arate asa intr-o zi. O sa fac tot posibilul sa iasa cat mai original posibil (cu cateva modificari cum ar fi: jante BBS cu buza si un pic coborata atata tot). Acum dupa ce voi pleca de la service ma duc sa ma intalnesc cu cineva sa vad cum sa fac ca sa o inmatriculez!

 

Uitasem sa revin cu noutati despre BMW. I-am dat cutia jos pana la urma ca sa vad in ce stare sunt discurile de ambreiaj, volanta etc. Se pare ca sunt in stare destul de buna si au necesitat doar o curatare mai atenta. Si cutia in sine a fost un pic curatata iar maine o voi pune la loc. Si trebuie sa ma pun pe cautat cablul acela de la ambreiaj pe care l-am scos ieri ca sa-l pot identifica calumea si sa gasesc un loc de unde sa-l comand! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Saltare baieti! Imi cer scuze ca am raspuns asa greu dar am avut ceva treaba in ultima perioada si nu prea am mai stat pe net. Masina momentan este in hala alaturi de celelalte oldtimere ascunsa sub o folie. Ambreiajul am reusit sa-l fac prin decembrie si cu acea ocazie, am reusit sa si conduc masina pentru prima oara. Senzatia la volan? Una foarte placuta, servo-ul (care nu stiam ca exista cand am luat masina) merge foarte bine iar cutia eu personal am simtit ca schimba bine (pentru o masina de varsta ei si care a stat atat). Iar cand schimb vitezele imi da feelingul acela tipic BMW (pe care l-am simtit prima oara cand am condus un BMW manual si anume un E46 cabrio din familie) in schimb motorul nu l-am putut auzi calumea din cauza tobei de esapament aproape inexistenta. :)))) Cat despre numere.... Nimic momentan. Poate acum din martie o sa reusesc sa ma reapuc de treaba cu masinutele astea vechi ca tot vine primavara si e pacat sa zaca acolo nebagate in seama. Una peste alta pe zi ce trece parca ma indragostesc mai tare de masinuta asta de fiecare data cand o vad! :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

frumos exemplar, detin si eu unul cu motorizare superioara(motiv pt care l-am si radiat la cerere pana voi putea sa o restaurez si sa o scutesc de impozit, oricum nu am de gand sa dau 2016lei/an la stat, degeaba), dar vad si la tine o parte din problemele masinii mele, insa si parti mai bune ca la a mea.

Congrats :thumbsup:

 

Am si eu nevoie de unele piese, asadar, daca gasesti ceva colectie de piese la cineva, da-mi si mie un PM, poate ma intereseaza cate ceva, cred ca tu ai mai multe sanse sa gasesti asa ceva prin buc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
S-a cam pus praful pe aici! Ce am mai facut la masinuta? In mare parte nimic, am mai pornit-o si plimbat-o prin curte un picut sa se mai dezmorteasca si abea de alaltaieri am mai inceput sa mesteresc pe la ea si anume? I-am schimbat capacul de portbagaj cu unul bun pe care il aveam in plus deoarece cel care era pe masina avea o indoitura ciudata si decat sa mai stau sa-l indrept pe ala, l-am inlocuit cu totul daca tot aveam unul tipla pe care se punea praful. Ieri i-am schimbat si stopul pe dreapta deoarece cel vechi era crapat + un spalat ca merita saraca (a 2a ei spalare de cand e la mine). :)))) Dupa ce am mai pornit-o si plimbat-o, am constatat ca imi trebuie pompa de apa care trebuie sa vad daca se potriveste de la modele mai noi, ma gandesc ca am sanse mai mari sa o gasesc asa... La dealer se gaseste si de E12 dar pretul care sare de 700 m-a descurajat un pic. Cu inmatricularea nici nu m-am mai agitat inca, mai mesteresc pe la ea sa fie bagata in seama, saptamanile care vin as baga-o la vopsit si dupa o sa merg cu ea la RAR sa vedem ce si cum! :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Salutare si La Multi Ani! Din pacate anul nou inca nu vine cu nici o noutate, pentru ca am avut diverse probleme in ultmilele luni, nu prea ne-am mai ocupat de BMW si de masinile de epoca in general. Anul asta in schimb sper sa mearga mai bine pentru BMW.... macar sa mai adun niste piese si apoi sa ma pun pe strns bani sa ma duc in Germania pt. donator care sa aiba acte sa-i fac recarosare.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Acte? Inca nu dar m-am plictisit ca masinuta sa zaca in parcare degeaba. O sa-i caut un loc in hala, un coltisor al meu sa incep sa mai fac una alta la ea ca mi-e tare mila de ea sa zaca asa abandonata si usor, usor sa o improspatez. Daca nu oi reusi sa o inmatriculez in viitor, o tin de bibelou. :))))

 

De vandut sau de dezmembrat asa cum e, nici nu ma gandesc. Imi place prea mult sa o vand si mi-ar fi mila de ea sa o dezmembrez ca si asa sunt rare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.