Jump to content

unde se afla situatia bateria


FanBmw85

Recommended Posts

cum zice si topicul unde mai exact este situata bateria la un 520 E60 din 2009 177cp ? am cautat in portbagaj in dreapta dar nu cred ca se afla acolo ca nu pot umbla foarte usor in zona aia?

 

si a doua problema : dupa 1 saptamana lasata masina in parcare am dat sa o pornesc si surpriza : imi da o eroare de discharge battery increasing si nu-mi porneste. acuma nu stiu cum sa procedez ca sa o pornesc sa pot ajunge cu ea la bavaria pentru o diagnoza. ii pot da curent de la o alta masina ? si daca da unde? am cumva borne de + - in fata la motor ? ca bateria nu stiu unde este situata ? e indicat sa ii dau curent de la o alta baterie ? ma gandesc sa nu ii dau peste cap ceva :)

Link to comment
Share on other sites

cum zice si topicul unde mai exact este situata bateria la un 520 E60 din 2009 177cp ? am cautat in portbagaj in dreapta dar nu cred ca se afla acolo ca nu pot umbla foarte usor in zona aia?

 

si a doua problema : dupa 1 saptamana lasata masina in parcare am dat sa o pornesc si surpriza : imi da o eroare de discharge battery increasing si nu-mi porneste. acuma nu stiu cum sa procedez ca sa o pornesc sa pot ajunge cu ea la bavaria pentru o diagnoza. ii pot da curent de la o alta masina ? si daca da unde? am cumva borne de + - in fata la motor ? ca bateria nu stiu unde este situata ? e indicat sa ii dau curent de la o alta baterie ? ma gandesc sa nu ii dau peste cap ceva :)

 

Bateria este in spate in dreapta. Desfa clipsurile alea prin invartire si o sa ai access la ea.

Da, borna de plus este in fata si este cu rosu. Nu ai cum sa nu o vezi.

Da, poti sa ai curent de alta masina atata timp cat pui cablurile in fata si nu pe baterie ta.

Link to comment
Share on other sites

Daca e ca la E60 non-LCI, bateria e situata in portbagaj, in partea dreapta, in imediata apropiere a stopului, pe aripa dreapta. Daca te uiti atent ai sa vezi 2 suruburi de plastic negre cu cap de surubelnita neagra. Trebuie sa le rasucesti la 90 de grade (nu conteaza sensul) si sa le tragi afara. Dupa care ridici panoul sub care se afla roata de rezerva si tragi de panoul unde se aflau suruburile (e panoul cu plasa neagra pentru depozitare diverse chestii). Acolo e bateria.

Iar pentru ca sa-ti dea cineva curent ridici capota si ai sa vezi cum stai cu fata spre masina pe partea dreapta (pe partea soferului) langa oala amortizorului un capacel rosu pe care scrie „+”. Scoti capacelul si ai sa vezi o chestie metalica. Acolo legi plusul, iar minusul il poti lega la un surub mare de culoare argintie, e situat pe oala amortizorului. Cand primesti curent pune-i contactul pentru ca altfel nu-l va primi. Nu are ce sa se intample, tot curentul se duce in baterie.

Si regula generala: cuplezi intai plusul dupa care minusul.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Bateria se afla in portbagaj, in partea dreapta. Scoti "sertarul" unde se afla trusa medicala sau ce aia acolo si dai de un capac in partea de jos, ala trebuie desfacut din suruburi si sub el e bateria.

 

Curent iti dai de sub capota, ai un + acoperit de un capac rosu si - este o puta asa metalica, langa + pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu n-am o impresie foarte buna de acumulatoarele astea KGM. De fapt cred ca tot ce-i mai nou e mai prost...

Cosmin, la AGM te referi (absorbant glass mat)? Ai avut de-a face cu ele si te-au dezamagit? Mie mi se par interesante ca si idee, cu fibra de sticla absorbanta, pot fi puse in orice pozitie (nu ca le-am folosi in alta pozitie) si ei zic ca au pana la de 3 ori mai multe cicluri incarcare-descarcare. Bateriile cu acid sunt mai sensibile la inghet, la un tractor i-a bubuit o baterie pe la -20 si ceva de grade.

Un articol interesant aici: http://www.varta-aut...d=102%2527&L=17

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

okay multumesc mult. am inteles ca bateria mea ar fi una cu gel ....Presupun ca ar fi indicat sa o inlocuiesc cu una originala de la bmw tot cu gel ? oricum mai intai sa vad ce consumator am ca nu mi se pare normal sa-mi fi murit bateria asa din senin. Totusi masina e din luna a 5-a 2009 ...si deja sa ma fi lasat? Intr-adevar drumurile mele au fost scurte cu masina sau chiar a stat prin parcare zile bune dar totusi am alte asteptari de la aceasta masina.
Link to comment
Share on other sites

Iulian, da, asta am si eu pe masina (e neagra) si asta e codat si in CAS - 80Ah_agm. Si belive it or not, deja cand o folosesc dupa cateva ore de stationare, are un comportament foarte ciudat: cand deschid usa, se aprinde BC-ul din cluster, iluminatul interior merge doar cand vrea, deschiderea portbagajului din teelcomanda doar cand vrea, cand dau la automat imi reseteaza ceasul, dimineata are ~11.6V... Toate aceste efecte dispar dupa ce pornesc masina si incarca putin. Deci din punctul meu de vedere AGM e o mare vrajeala.

 

FanBMW85, lasa ca a mea e doar cu cateva luni mai batrana si a innebunit. In NICI UN CAZ nu voi mai pune OEM. Cumpar direct Varta de 110Ah. Dar mai trag asa cu ea o vreme... ca s-au terminat finantele.

 

PS: incarcarea e pe la 14.7-14.8V si scade pana la minim vreo 14.4V chiar si in ralanti cu toti consumatorii porniti, deci nu sunt probleme de incarcare.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Uite, n-am masurat consumul in stand-by. Dar o s-o fac si pe-asta. Nu am descoperit nimic ciudat. Plus ca nici becuri nu mai am pe masina. Peste tot sunt leduri si la interior.

Cert e ca am lasat-o 16 ore la incarcat, cu bornele scoase si azi s-a comportat foarte bine in aceleasi conditii de stationare.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Iulian, da, asta am si eu pe masina (e neagra) si asta e codat si in CAS - 80Ah_agm. Si belive it or not, deja cand o folosesc dupa cateva ore de stationare, are un comportament foarte ciudat: cand deschid usa, se aprinde BC-ul din cluster, iluminatul interior merge doar cand vrea, deschiderea portbagajului din teelcomanda doar cand vrea, cand dau la automat imi reseteaza ceasul, dimineata are ~11.6V... Toate aceste efecte dispar dupa ce pornesc masina si incarca putin.

 

 

PS: incarcarea e pe la 14.7-14.8V si scade pana la minim vreo 14.4V chiar si in ralanti cu toti consumatorii porniti, deci nu sunt probleme de incarcare.

 

Cred ca ai alte probleme.(gen consumatori care o descarca)

Bateria mea a "cedat" dupa ~7 ani iar acum e pe post de baterie de UPS.(cu ocazia asta mi-am dat seama ca ma mai ducea 1-2 ani daca o puneam pe redresor)

Avantajele n-are rost sa ti le descriu deoarece le gasesti lesne pe google.

 

 

LE: si nu sunt deloc cine stie ce inventie noua :p, dupa cum vezi a mea era din 2005

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

E adevarat ca E60-ul intra in standby dupa ~45 de minute?

Ca in primul minut dupa inchiderea masinii, inca aveam 4A.

 

Inca se comporta bine de cand am formatat-o. Cineva spunea ca fac drumuri prea scurte (20km) si nu apuca sa se incarce destul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Mister elucidat. In cea mai mare parte...

Nu-mi vine sa cred ce putin poate sa consume E60-ul in stand-by. 18-19mA. Practic... cat un LED. :wacko:

 

Asadar incarcarea e ok, consumul in standby e ok (apropo, dupa 2 minute deja atinge consumul asta infim).

Cred ca singura posibila problema ar fi drumurile scurte (maxim 30 minute dupa pornire), timp insuficient pentru o incarcare completa pe timp de iarna.

post-41488-0-84827500-1329253270_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.