Jump to content

proiect m42b18 supercharged


gabu_alex

Recommended Posts

Nu e asa simplu cu pompa de benzina , iti trebuie debit mai mare , sau cum zicea colegul cu boost controller sa mai ridici presiunea.

La frane si suspensie nu te-ai gandit?

nu-mi trebuie frane de performanta, nu merg cu 200kmh, nu fac raliu cu ea

suspensia deja e schimbata pe jumatate (doar arcurile, trebuie sa iau si telescoape)

iar la pompa de benzina...vom vedea

 

stiam ca la 318/e36 volanta nu e dubla :unsure:

 

edit: scuze, acum mi-am amintit ca a ta e is

stai asa ..adica pe m40 sau m43b18 sunt volante single mass? si oare s-ar potrivi la m42?

Link to comment
Share on other sites

la e36 pompa de benzina e aceeasi de la 316i pana la M3. Nu credeti ca o sa fie suficient de puternica?

asta n-o stiam

 

la M43 nu sunt convins dar la M40 stiu sigur ca e sigle mass

 

ar fi ceva..chiar am sa ma interesez sa vad daca se potrivesc pe m42..as scapa usor asa, avand in vedere cate m40 stau in paragina la dezmembrari

Link to comment
Share on other sites

pe motoarele cu clima la m 42 este volanta cu msa dubla

dar poti monta linistit volanta cu masa simpla(la mine asa este)si se potriveste de pe m43 linistit

diferentele sunt destul de semnificative si bune si rele

va urca mai repede in ture

daca trebuie sa schimbi volanta este mai ieftina

astea ar fi cele bune

iar cea rea, este ca masina este ceva mai brutala(smuceste cand te dai la ea)

Asa ca linistit merge montata volanata de pe 1.6,1,8 cu masa simpla

Atentie va trebuie sa iei si un ambreaj pentruvolanta cu masa simpla,asta sa nu patesti camine cand am primit ambreaj pentru volanta cu masa dubla

In rest:bafta multa sa ai cu proiectul

Link to comment
Share on other sites

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f81/m42-m44-supercharger-kit-mini-blower-t115552/ in cazul fericit ca vei finaliza visul de a monta compresorul dupĂŁ maxim 2-3 luni vei vrea mai multa putere, fiabilitatea va avea grav de suferit din cauza modificĂŁrilor si consumul de carburant. bafta.

 

 

Sa nu mi iei in nume de rau ce zic acum : mai bine taceai :) !

 

Booon , hai sa lamurim ceva ! Eu cat de curand o sa mi fac conversia la kompresor pe 318is , problema e ca nu faci mare lucru cu 1000 de euro , Nu mai sperati degeaba ! Volanta la m42 fara clima e single mass , dar chiar si asa ambreiajul nu rezista. O varianta ieftina e sa cumperi o volanta de M20 de pe e30 si cu ambreiajul aferent [ ca sa si reziste bineinteles ] sau volanta de pe m3 s50. Fiabilitatea motorului nu va fi afectata atata timp cat se face ce trebuie ! la 8 psi [ 0.5 bar ] nu are ce sa afecteze !

 

 

 

Am vazut in topic ca majoritatea informatiilor sunt eronate , nu mai vorbiti va rog doar din teorie , mai rau ne bagam colegul in ceata ! Franele sunt ok pentru ce vrea el , doar sa cumpere niste discuri si placute mai bune , gen ATE power disc. Oricum ii recomand sa fie foarte atent la ce cumpara , pentru ca e de ajuns o singura piesa aleasa sau montata gresit ca motorul sa fie facut zob !

 

Pompa de benzina stock asigura debitul necesar .... probleme o sa ai la debitmetru in cel mai rau caz de asta e bine sa il pui inainte de kompressor si nu dupa !

 

@baubau : degeaba pune volanta de pe 1.6 sau 1.8 normal ...nu cred ca se potrivesc si nici ambreiajele nu vor rezista !

Link to comment
Share on other sites

nu am ce sa iau in nume de rau pentru ca tu nu ai înțeles ce am scris mai citește o data sau sa zic pe înțelesul tău dacă motorul știi ca poate mai mult nu o se te mulțumești cu 190 cp si sigur va papa benzina mai multa posibil dublu.

da volantul merge de pe e30 m20 este ceva mai usor.

ps. cand le vezi pe youtube par fiabile. bafta la conversie.

Edited by bmw.addicted
Link to comment
Share on other sites

nu am ce sa iau in nume de rau pentru ca tu nu ai ĂŽnțeles ce am scris mai citește o data sau sa zic pe ĂŽnțelesul tĂŁu dacĂŁ motorul știi ca poate mai mult nu o se te mulțumești cu 190 cp si sigur va papa benzina mai multa posibil dublu.

da volantul merge de pe e30 m20 este ceva mai usor.

ps. cand le vezi pe youtube par fiabile. bafta la conversie.

 

Da , motorul poate foarte mult .... stiu si retetele pentru a atinge si un target de 340 de cai fara o treaba.... masina din imagine apartine unui pasionat de e36 si a mers cu masina cu un bar in motor fara sa se atinga de el.... dupa 50 de mii de km l a desfacut si motorul nu avea nici o uzura prematura...si totusi el ia sfatuit pe restul sa nu faca asa ceva si ca un 0.8 e foarte safe pentru motor stoc. La ora actuala a trecut pe turbo... a facut stroker din acel 1.9 la dus la 2.1 cu pistoane de s50 si arbore cotit de bmw 320d de 136 de cai + alte mici artificii.... uite cum tragea motorul facut stroker la 2.1 + kompresorul de la DASC [ un eaton ] cu fulia modificata sa bage 14 psi in motor [ aprox 1.04 bari ]

 

 

 

I am gasit si topicurile de pe forumurile din afara si crede ma...daca urmezi pas cu pas instructiunile de acolo care sunt si foarte explicite [ trebuie sa ai ceva cunostinte de mecanica ] nu poti sa dai gres !

 

 

La ora actuala acel bmw rosu merge sau este in pregatiri pentru a merge cu 1.7 bari

Link to comment
Share on other sites

ce frumos se tureaza...dar cred ca are probleme cu cutia, ori gresesc (irelevanta afirmatia, am zis ca fapt divers)

 

la faza cu vibrochen de m47, pistoane de s50 si 2100cc ma gandeam si eu...dar combinat cu FI in nici un caz :frantics:

daca as avea destui bani mi-as face si eu o replica s42b20 (300 si ceva cai fara FI, doar aspirat )... dar cu 8 injectoare, ma abtin la pretul benzinei (zicem prin absurd ca l-am facut s42).. repet : e masina de zi cu zi...n-am de gand sa particip la curse

un 0,5-0,6 bari mi-ar fi suficienti..nici nu vreau sa pun in pericol motorul, nici nu vreau consum de m3

dar acum o sa spuneti: "pai vrei FI pe masina si consum mai mic?!?!? vrei si consum si putere?!?! " eu zic ca daca merg normal, consumul ar trebui sa-l am cum il am acum, daca nu chiar si mai mic...gresesc? si aici ma refer la mers perfect normal..sau poate gresesc eu (rog pe cineva care are cunostinte solide sa-mi aduca argumente pro/contra)

prima oara cand auzi "motor benzinar cu compresor/turbo" te gandesti ca o sa-ti consume de te saturi, dar daca stai si analizezi un pic nu-i chiar asa

 

 

@devil

compresorul va veni bineinteles intre debitmetru de aer si chiulasa, iar inainte de clapet si dupa compresor va fi bypass cu valva ICV pentru relanti..asa m-am gandit eu..gresesc? cu wastegate nu ma pricep, cam asta e imaginea in mintea mea si in ordinea asta :filtru aer - debitmetru - clapet acceleratie - compresor - chiulasa, cu bypass pentru relanti.. ar mai trebui ceva?

 

cu motoare aspirate am mai lucrat, nu ma sperii de ceva mecanica, de la schimbat segmenti/cuzineti pana la schimbat senzori

dar sa modific unul aspirat pentru FI e cu totul alta treaba si sunt total paralel, de aia cer parerile/sfaturile voastre

 

ca offtopic, inainte de e36 am avut un saab 9-3 aero 2 litri turbo benzina (de fabrica) ..in afara de aspectul masinii (care mi se pare oribil) nu-mi mai placea tractiunea fata..masina usoara, tractiune fata, cand te dadeai la ea si bagai a 2a deja rotile din fata plecau in toate directiile, trebuia sa corectezi din volan..in rest totul ok..mergeam pe autostrada cu 200kmh fluierand...masina avea 240kmh in bord, la max am facut tot bordul si inca putin...ca si consum, cam 15% lua mers mai sportiv (nu chiar "blana" ) si asta in oras..cel mai mult mi-a dat consum instant 28%

 

daca am gresit undeva, va rog sa ma corectati :rolleyes: ca daca eram capos, faceam totul de unul singur si nu intrebam pe nimeni nimic..

Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

Da tipul marturisea pe topic ca din cauza timoneriei , avea mici probleme [ agata in treptele 3 si 5 ]...

 

 

La injectoare iti zic cel putin 2 tipuri de injectoare care se potrivesc perfect pe motorul ala : cele de saab [ nu stiu exact motorizarea ] si de nissan sr18det ...si ca forma si ca impendata [ cele de m42/m44 folosesc injectoare cu impendanta mica ]

 

Un m42/m44 papa cam 10-12 in oras in functie de starea motorului , oras etc. Dupa ce vei urca kompresorul si cu regulatorul vei avea undeva la un 14 mers moderat , in schimb , daca ai adopta standalone [ si este la voi cineva in galati care face de la zero si pe bani putini dar momentan e in afara tarrii ] , lucrurile s ar schimba dramatic pentru ca ai optimiza perfect motorul cat si consumul si atunci sa vezi surpize surprize [ placute bineinteles ] pozitionarea lor e ok , dar stiu ca sunt 2 3 amanunte foarte importante [ o sa le caut sa iti zic exact despre ce e vorba ]

 

Daca ai pozitiona kompresorul mai jos , nu ai avea de ce sa modifici galeria , daca vrei sa faci ceva gen DASC atunci trebuie refacuta de la zero u flansa pentru kompressor

Link to comment
Share on other sites

mai jos te referi in locul celui de AC...pai si nu e vreo problema cu atata drum de la el pana la admisie?

asa m-ar scuti de o gramada de treaba ..adica modificatul admisiei, si eventual l-as putea da cu usurinta jos, sa trec pe aspirat (just in case)

dar asta e ..ma gandesc ca e drum lung de acolo pana la admisie si mai e si evacuarea deasupra lui...evential as putea pune un intercooler intre el si admisie..ar merge oare sau vorbesc prostii?

Link to comment
Share on other sites

Admisia trebuie calculata , altfel umplerea cilindrilor nu va fi identicas si vei avea probleme !

corect ! asta se va face...de fapt intentionez sa pastrez doar jumatatea inferioara , iar flansa dintre compresor si ea sa o fac eu din fier, lafel ca si flansa dintre clapet acceleratie si compresor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.