Jump to content

probleme cu parte electrica e60


Recommended Posts

Stiu ca se poate reconditiona.

Urma sa il fac zilele astea, cand vin acasa, dar respectivul nu ma mai poate ajuta.

Sa vedem, poate gasesc pe cineva care sa imi rezolve problema.

 

Cel putin, la mine, problema este alternatorul.

Toata lumea mi-a spus asta, pana si cei de la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut.aceeasi problema ...e 60 530i 2004 m am trezit cu ea ca nu mai porneste,oprita de 10 min ...pe drum nu m a atentionat nimic imi cliparea navigatia,imediat am pornit o cu cabluri si am masurat bateria sa vad cat incarca ,pleca de la 13,9 si ajungea in 12,0 deci nu incarca ,am schimbat tot in alternator si nimic,la fel, am dat bateria afar si am fost sa o verific, bateria binenteles ca erea moarta pe tester,am pos o la incarcat si dupa 2 zile abia si a revenit...culmea cum am pornit masina a inceput sa incarce si alternatoru..caruia i am pus piesele vechi la loc....tere sa scriu 3 zile aici cati pasi am urmat....in fine au urmat diagnozele nimic concret.....am masurat o sa vad ce consum de curent am cand adoarme este de 0,17 ma dupa juma de ora cred ca este cam mult ,uni zic ca la modelele astea au voie sa fie si in 0,30 dar nu cred ,oricum urmeza sa vad daca scap de cosumul asta in sleep mode ,,,la un e 39 320d in sleep mode aparatu arata 0.01 ceea ce e beton consum 0 la baterie peste noapte Pana la urma cred ca e si bateria de vina si borna de minus IBS ul si masina care m a dezamagit total.de 3 luni ma chinui cu ea .dac mai are cineva problemele astea cum l ea rezolvat ?

deci...treaba cu alternatoru e generala ,este simplu sa vezi daca e din el sau nu ,cel putin la mine a fost.trag mufa din el,asta cand nu incarca si in cateva secunde incepe sa bage din 12.00 ajunnge in 14.10.deci merge ,azi am verificat masina de cateva ori adica cateva ore sa vad daca se culca .....deci masina 530i 2004 doldora de optiuni :) adoarme in juma de ora aparatu ajunge la 0,17 mA ceea ce e mult dar in alta juma de ora ajunge in 0.02 ceea ce este super bine deci intr o ora masina mea doarme ,verificata de 3 ori adica in 3 ore ,asa ca excludem consumul din baterie datorita somnului,cu alternatoru e clar el baga saracu dar nu il ;lasa calculatoru....asa....umbland toata ziua la borna pacatoasa de minus ce sa vezi cand o pun la loc nu mai incaraca,masina inainte de asata incarca ...deci cand incaraca cand nu ...daca demufez ibs borna din mufa micuta albastra ,incepe si alternatoru sa incarce ....la mine cred ca este din borna.Altceva bateria este de 110 varta de un an si fiind moarta am fost sa o verific ,aparatele de masoara cei de la bateri sunt bune dar nu prea :wacko: imi ziceau ca e buna dar descarcata,e...a venit un prieten la mine cu o scula de masurat acidul dinaia veche de se masura la tractor cu ea si imi arata ca bateria erea praf dovada ca nu pornea ,ca acidul este tot in placi....acum acidul se baga in placi cand bateria merge fara incarcare ....mai departe ce sa va zic cum schimb ceva cum scriu ACUM LA MINE CAND INCARCA CAND NU CU O BATERIE DESCARCATA PE MASINA ,IBS ul mai are rolul sa faca si asta sa bage sau sa nu in functie de cum e bateria dar daca ea e moarta de ce nu incarca tot timpul? Daca mai vrea cineva ceva sa intrebe .am fost la reprezentante ,la testere,.

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat ce ti-am zis?

Nimeni nu-ti poate spune de la ce e pana nu faci teste si masuratori.

Pune un aparat de masura undeva sa-l vezi in timpul functionarii si svezi ce tensiune ai din momentul pornirii si pana se opreste singur motorul.

Doar eliminand cauzele poti afla ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

Postez si aici....

Am avut si eu problema cu alternatorul si la mine a fost releul de incarcare, l-am schimbat si acum merge foarte bine, incarca cu 14.09

Alternatorul este din 2004, de cand este si masina E60 530d , e prima data cand umblu in el si mi-au spus de la service ca este ca si nou, ma refer la rulmenti, fulie, puntea de diode. Singurul Vinovat pentru toate problemele mele era acest Releu de incarcare , dupa care am umblat putin, la AutoTotal sau Autonet fiind piesa nelivrabila si nici pe Stoc, insa noroc cu Prietenii de la AutoKappa.

Apropo de asta vreau sa va mai spun ceva, unii poate stiti. Daca verificati Releul pe banc la proba cu becul cand invarte sa aprinda becul faceti o greseala. Acest Releu nu aprinde becul niciodata, deci trebuie direct masurat ( nu am fost langa alternator cand s-a verificat insa am impresia ca am dat banii degeaba, probabil daca as fii luat piesa SH o dadeam inapoi. Asa am patit azi, cu piesa noua cand mi-au spus ca nu este buna ca nu aprinde becul, am sunat pe cineva care stiam ca doar cu asa ceva se ocupa si m-a lamurit el. Logic, cum imi sta in caracter Releul vechi a fost aruncat de mult :)))))))) asta este :D

 

O rezolvare cat mai simpla va doresc!!!

Link to comment
Share on other sites

Da am verificat !!! Cand am pornit masina incarca 10,3 scadea la 7 urca din nou la 11 si tot asa....dupa ce am umblat vreo 10 minute cu masina am verificat din nou si arata 14,2 cat trebuie sa fie.Dupa ce am oprit masina am masurat se din nou sa vedem cat are bateria si avea 12,3 ceea ce ii cam putin !!!
Link to comment
Share on other sites

Maine o sa verific mai bine ce mi-ai spus si o sa ma uit si la baterie, la borne si daca nu rezolv nimic am sa merg la reprezentanta.

 

Am auzit si azi "paraitul" de care ti-am spus dar nu pot sa imi dau seama de unde vine pentru ca se aude peste tot imprejurul masinii si cand am atins cu mana caroseria, nu a mai sunat.

Link to comment
Share on other sites

Am pornit masina si am verificat incarcare care era 10,3 , am scos IBS-ul,tot asa !!! Am dat o tura de oras cu masina si cand am verificat din nou imi arata 14.1 dupa care am oprit masina si am sta 10 minute dupa care am repornito si imi arata 13.9...daca stateam o ora probabil imi arata 12 si tot asa !!! NU MAI INTELEG NIMICA !!!
Link to comment
Share on other sites

tie iti arata 10.3 .asta inseamna ca atat mai ai in baterie ca ai mers fara alternator ...daca tragi ibs ul e npormala sa creasca dar greu pt ca ai tensiune mica in baterie si se incarca greu tre sa ai 13.9 14.2 ceva de genu ...dar lasa masina la relanti cu ibs ul scos si vazi daca creste ...este posibil sa ai si bateria terminata adica descarcata ...sa intelegi daca o baterie este moarta alternatorului ii este foarte greu sa o ancarce adica sa ajunga imediat la 14.00 eu as puna bateria la un redresor ..o baterie tre lasata la redresor pana incepe sa faca roua in dreptul gaurilor adica sa fiarba la carte zice sa o lasi 23 de ore ..o pui pe masina si cu ibs ul scos o sa ti incarce .....ITI GARANTEZ..SUCCES {ai sa vezi ca asa e si o sa fi iar fericit de masina ta } :sorcerer:
Link to comment
Share on other sites

Am fost la cineva cu masina si asa mi-a spus si el, masa slaba !!! Am facut deocamdata o improvizatie sa vedem daca ii masa de vina ( am prins un cablu de motor si caroserie pentru ca nu am gasit masa "originala" )...in legatura cu ibs ul, dupa ce dau o tura cu masina de 5 minute imi incarca alternatorul bine 14.1 dar cand ii rece tare nu mai apuc cele 5 minute

si moare motorul, daca ii dau curent porneste si merge k ! in cazul asta nu cred ca ii ibs-ul de vina, nu ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.