Jump to content

problema enervanta bmw e46


Recommended Posts

Am si eu o problema cu al meu e46 320d fl 150 cp...deci...masina nu trage de nicio culoare....doar cateodata cand o tin usor in 2000-2200 ture si apas pedala ,atunci trage pana undeva la 3500 ture dupa care da in nas...DOAR CATEODATA TRAGE ASA>.....cateodata nu face nimic orice i-as face...daca ii dau brusc din viteza 1 unde am apasat la capat pedala in treapta a 2-a nu mai trage deloc...am verificat toata furtunaraia de vacuum,am verificat turbo(pe banc mi-au spus ca scoate 2.4-2.6),geometria de la turbo este curatata...furtunele sunt intregi...egr,admisie inclusiv senzorul de pe admisie sunt curate...masina nu are erori.

Pe tester la valori live imi da ca nu face presiune destula turbo...Gen ii trebuie in viteza 1 in acceleratie maxima 2.5 si el face boost de 1.4

 

Comportamentul ei se imbunatateste o data cu scoaterea mufei de la debitmetru ... Dar am schimbat debitmetrul,i-am dat sa isi ia inclusiv valorile noi si tot nu merge...

 

Mi-a mancat si banii si nervii

 

 

PS:cred ca am fost pe la 6 "doctori" recomandati in BMW si niciunul nu m-a ajutat...dar banii i-au luat...

astept pareri

 

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu al meu e46 320d fl 150 cp...deci...masina nu trage de nicio culoare....doar cateodata cand o tin usor in 2000-2200 ture si apas pedala ,atunci trage pana undeva la 3500 ture dupa care da in nas...DOAR CATEODATA TRAGE ASA>.....cateodata nu face nimic orice i-as face...daca ii dau brusc din viteza 1 unde am apasat la capat pedala in treapta a 2-a nu mai trage deloc...am verificat toata furtunaraia de vacuum,am verificat turbo(pe banc mi-au spus ca scoate 2.4-2.6),geometria de la turbo este curatata...furtunele sunt intregi...egr,admisie inclusiv senzorul de pe admisie sunt curate...masina nu are erori.

Pe tester la valori live imi da ca nu face presiune destula turbo...Gen ii trebuie in viteza 1 in acceleratie maxima 2.5 si el face boost de 1.4

 

Comportamentul ei se imbunatateste o data cu scoaterea mufei de la debitmetru ... Dar am schimbat debitmetrul,i-am dat sa isi ia inclusiv valorile noi si tot nu merge...

 

Mi-a mancat si banii si nervii

 

 

PS:cred ca am fost pe la 6 "doctori" recomandati in BMW si niciunul nu m-a ajutat...dar banii i-au luat...

astept pareri

 

va multumesc

Salut!Dupa ce schimbi debitmetrul se da reset ECU.Ai dat reset?.Verifica pompa de vacuum,daca geometria variabila este actionata vacumatic.Tebuieste sa verifici sa vezi cata depresiune face pompa.Am intalnit un caz cand masina nu mergea bine din cauza pompei de vacuum.Mergi la un meserias si vezi daca scapa vacuum dupa oprirea motorului.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

vacuumatic este

Salut!Ei vezi,asta este problema,verifica sistemul vacumatic,furtunele de vacuum trebuieste sa aiba FIX 3,2mm.Electrovalva ce comanda turbina verifica sa fie in parametri,daca aceasta electovalva este blocata nu iti apare pe tester.Am desfacut electrovalve ce erau cu urme de rugina pe pistonasul din interiorul lor.Verifica acel rezervor ce se afla inainte de turbo sa nu fie fisurat(se mai intampla).Verifica sa nu fie montate gresit furtunele de la vacuum.Oricum eu spun ca aici trebuieste sa fie problema.Mai vorbim!

 

vacuumatic este

Daca totul este in regula,iti ramane sa verifici tija ce actioneaza geometria variabila,posibil sa trebuiasca sa fie recalibrata,ia si verifica metodic totul.

Link to comment
Share on other sites

o sa verific maine...ai idee cum pot verifica daca face vacuum cum trebuie?

Salut!Mergi la mecanic si ceri sa-ti faca un test la sistemul vacumatic,se pun un manometru ce trebuieste sa arate ce depresiune face,depresiune ce nu trebuieste sa scada prea tare atunci cand opresti motorul.Referitor la evacuare,desfaci suruburile de la esapament,acele suruburi ce conecteaza catalizatorul de sub scaunul pasagerului,si apoi pui ceva in diagonala(un surub sau o bucata de fier cu diametru de minim 8mm) intre catalizator si locul unde se mufeaza,strangi suruburile de fixare,si in acest fel gazele de evacuare au un loc suplimentar pe unde sa fie evacuate,daca vina este de la catalizator ar trebui ca masina sa traga mai bine,se rezolva prin indepartare definitiva a catalizatorului.Bafta!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

la mine vacumul este ok, pe test da ca nu face evacuarea cum trebuie.......

Salut!Fa faza cu catalizatorul de sub scaunul pasagerului,la masina mea l-am anulat cand am avut treaba la esapament,catalizatorul era ok,dar am hotarat sa-l desfiintez deoarece am vazut cateva masinai care aveau catalizatorul infundat si mergeau rau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.